- 在線時間
- 301 小時
- 最後登錄
- 16-8-21
- 國民生產力
- 117
- 附加生產力
- 1253
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2176
- 主題
- 51
- 精華
- 0
- 積分
- 3546
- UID
- 398
 
|
desc:
我買了一本中,英,數,常的升小一暑期作業給她,每日各做一頁,唔識的話可以留至返來問,不過我選是淺的作業,她大部份都識,目的都是溫習下,由於小女學校是用普通話教中文,所以我都有請普通話補習老師教她,以免她返小學時唔識聽!
小兒學校四年級開始用普通話教中文,他一至三年級D普通話都好難頂(我識少少普通話)後來我請老師教他,一年來他的普通話進步很多,學會了漢語拼音,有時仲會話我讀錯聲調,發錯音,他用漢語拼音查字典,又快又好,你知啦,有時找部首和查筆劃都會錯,但用拚音就容易得多,就算打中文電腦,用漢語拼音也是很方便的!
如果你的小朋友學校不是用普通話教中文,就不需要太緊張普通話,但如果只是靠學校每個星期一堂的普通話堂,想學好普通話的話(本人認為)是無"mud"可能的事!
原文章由 beubeu 於 07-8-9 10:41 發表 
我個女9月入小一, 一放暑假部份英文巳經唔記得點串, 我要返工, 放工先可以同佢重温, 日頭咪叫佢自己聽吓國語或英文CD, 就入小一, 時間又唔知點, 小一家長可否教吓點培育小學的小朋友呢, 我老 ... |
|