關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 新基灣-升中一成績大倒退(2006-7)
發新帖
查看: 2881|回覆: 18
go

新基灣-升中一成績大倒退(2006-7) [複製鏈接]

Rank: 2


46
1#
發表於 07-7-22 09:38 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
跟據蘋果日報21 July 2007 A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!

[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-23 22:24 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 07-7-22 11:02 |只看該作者
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!


係喎...今年得95個派得似樣架咋喎.....唓....咁駛乜讀佢呀...

Rank: 2


55
3#
發表於 07-7-23 00:01 |只看該作者
原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!


係咩! 但我見報紙係話2006-7, 係咪即係舊年, 今年係07-08, 會唔會有變呀? 我又睇到有個關於新基灣topic (好似係名校不准留長髮....), 有人話新基灣今年有72%派英中喎, 淨係英中都咁多, 咁band 1咪重厲害

Rank: 4


503
4#
發表於 07-7-23 10:35 |只看該作者
因為今年用升中分班試分配中一派位....咁即係反映依家佢地水平

Rank: 1


19
5#
發表於 07-7-23 11:40 |只看該作者

基灣

係啦,除了英中是band 1,其實中中都有很多是band 1的。每個人對同一件事都有不同的觀點,其中可能包括很多的原因,所以要看你持什麼的態度去看事情。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
6#
發表於 07-7-23 18:55 |只看該作者
原文章由 kcafa 於 07-7-23 11:40 發表
係啦,除了英中是band 1,其實中中都有很多是band 1的。每個人對同一件事都有不同的觀點,其中可能包括很多的原因,所以要看你持什麼的態度去看事情。

第一志願

第二志願

第三志願

其他志願

90

19

5

13



庇理羅士女子中學

9

聖保羅男女中學

1

筲箕灣官立中學

1

聖士提反書院

1

皇仁書院

1

拔萃女書院

1

張祝珊英文中學

7

拔萃男書院

1

嘉諾撒書院

9

聖馬可中學

20

英華女書院

2

聖士提反女子中學

2

聖保羅書院

2

聖保祿中學

1

嘉諾撒聖方濟各書院

1

香港中國婦女會中學

10

港島民生書院

20

金文泰中學

2

中華基金中學

2

香港華仁書院

1

福建中學(觀塘)

1

聖公會鄧肇堅中學

1

北角協同中學

1

慈幼英文學校

1

張振興伉儷書院

3

中華傳道會劉永生中學

7

顯理中學

3

嶺南衡怡紀念中學

4

[/td]

嶺南中學

5

閩僑中學

1

文理書院(香港)

2

漢華中學

1

衛理中學

3



以下呢幾間唔係band1中中掛......,最好架啦,有事實去睇

顯理中學

3

嶺南衡怡紀念中學

4

[/td]

嶺南中學

5

閩僑中學

1

文理書院(香港)

2

漢華中學

1

衛理中學

3


中華傳道會劉永生中學

7


慈幼英文學校

1

Rank: 4

醒目開學勳章


543
7#
發表於 07-7-23 19:20 |只看該作者

北角協同中學係Band 3黎架.

Rank: 2


46
8#
發表於 07-7-23 21:28 |只看該作者
回應kcafa,
金文泰公認是Band1中中之外,在現今HK的教育制度之下,試問你有信心給自己的小寶寶入讀你所說的Band1中中嗎?
Please also refer to Sindy #6 的回應吧!

[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-24 05:59 編輯 ]

Rank: 2


46
9#
發表於 07-7-23 21:46 |只看該作者
回應Sue2moumou,
2005-6是指上年度, 2006-7是指今年度, 2007-8未到,怎可能有結果呢?
72%是指全部所有Band1, 請看她的附表(website). Don't play the game 啦!

Rank: 2


55
10#
發表於 07-7-23 21:59 |只看該作者
原文章由 JamesErica 於 07-7-23 21:46 發表
回應Sue2moumou,
2005-6是指上年度, 2006-7是指今年度, 2007-8未到,怎可能有結果呢?
72%是指全部所有Band1, 請看她的附表(website). Don't play the game 啦!



2007-08年度是指今年九月入讀中一那批學生, 全部都已經放了榜, 有哂結果喎. 報紙講o既result係咪指呢一批呢?
仲有我想問點解有哂咁accurate o既學校名單? 通常d小學唔會咁快發報消息, 因為恐防d學生仍會去執位/叩門, 尤其是果d派得唔理想o既學生.

Rank: 2


55
11#
發表於 07-7-23 22:07 |只看該作者
sorry, sorry, 我見到個website喇, 唔會哂

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1928
12#
發表於 07-7-23 22:10 |只看該作者
what is the date of this article??

原文章由 JamesErica 於 07-7-22 09:38 發表
跟據蘋果日報A10版公佈今年(2006-7)新基灣-升中一成績只得72%去Band 1中學, 比對舊年2005-6 over 90% (refer to her website) 是有很大的退步, Big Surprise!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1928
13#
發表於 07-7-23 22:12 |只看該作者
sue2moumou,

這間學校好興放榜後第一時間post上網!

原文章由 sue2moumou 於 07-7-23 21:59 發表
2007-08年度是指今年九月入讀中一那批學生, 全部都已經放了榜, 有哂結果喎. 報紙講o既result係咪指呢一批呢?
仲有我想問點解有哂咁accurate o既學校名單? 通常d小學唔會咁快發報消息, 因為恐防d學生仍會 ...

Rank: 6Rank: 6


9494
14#
發表於 07-7-23 22:16 |只看該作者
如果我無記錯o既話,佢地上年派去聖馬可中學都有40幾人
唔知點解今年得20人

Rank: 2


46
15#
發表於 07-7-23 22:22 |只看該作者
Published at Apple Daily 21 July 2007 page A10.

[ 本文章最後由 JamesErica 於 07-7-24 06:03 編輯 ]

Rank: 1


23
16#
發表於 07-7-23 22:35 |只看該作者
原文章由 Sindy 於 07-7-23 18:55 發表

第一志願 第二志願第三志願其他志願9019513

庇理羅士女子中學 9聖保羅男女中學1筲箕灣官立中學1聖士提反書院1皇仁書院1拔萃女書院 1張祝珊英文中學7拔萃男書院1嘉諾撒書院 9聖馬可中學20英華女書院2聖士提 ...


According to the list in their wed site, there have only 69 students directly to Band 1 English Secondary School. Therefore, the percentage to Band 1 English SS is lower than 72%.

Rank: 2


55
17#
發表於 07-7-23 23:18 |只看該作者
原文章由 maylmm 於 07-7-23 22:16 發表
如果我無記錯o既話,佢地上年派去聖馬可中學都有40幾人
唔知點解今年得20人

我check 過佢地舊年派去聖馬可有29, 今年點都係少左架囉.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
18#
發表於 07-7-24 00:26 |只看該作者
原文章由 SK1 於 07-7-23 19:20 發表
北角協同中學係Band 3黎架.


趕時間,睇漏左添.........仲有咩張振興...福建都唔係英中

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1928
19#
發表於 07-7-24 13:08 |只看該作者
thanks.

原文章由 JamesErica 於 07-7-23 22:22 發表
Published at Apple Daily 21 July 2007 page A10.
‹ 上一主題|下一主題