關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 HKUGA 2007 P.1 student
查看: 4989|回覆: 41
go

HKUGA 2007 P.1 student [複製鏈接]

Rank: 2


32
1#
發表於 07-7-19 16:46 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今年入讀港大小一學生的家長, 歡迎入嚟傾下, 之後慢慢長路,希望可以互相幫忙和支持.
   0    0    0    0

醒目開學勳章 王國長老


59483
2#
發表於 07-7-19 17:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


39
3#
發表於 07-7-19 20:49 |只看該作者
[quote]原文章由 meimei88 於 07-7-19 16:46 發表
今年入讀港大小一學生的家長, 歡迎入

Rank: 2


39
4#
發表於 07-7-19 20:50 |只看該作者
我係07-08小一家長呀!請多多指教。

Rank: 2


32
5#
發表於 07-7-19 21:02 |只看該作者
歡迎加入港大大家庭, 你個係仔或是女? 希望八月十八日可以見到面.


原文章由 mamamia666 於 07-7-19 20:50 發表
我係07-08小一家長呀!請多多指教。

Rank: 2


32
6#
發表於 07-7-19 21:03 |只看該作者
過來人經驗之談, 無任歡迎.

原文章由 Charlotte_mom 於 07-7-19 17:27 發表
P2要唔要呀

Rank: 2


39
7#
發表於 07-7-20 11:48 |只看該作者
我個係女呀,8/18當然會去迎新日啦,希望到時可以見到你啦


[/quote]

Rank: 1


15
8#
發表於 07-7-20 12:44 |只看該作者
大家好!

我個囝囝都是今天入小一多多聯繫!:

Rank: 3Rank: 3


229
9#
發表於 07-7-20 13:23 |只看該作者
Hi, 我的小朋友都會九月入讀, 你們是否都好熟識學校.  不如大家分享一下.

tt

Rank: 3Rank: 3


229
10#
發表於 07-7-21 17:20 |只看該作者
其實近日在這裡都聽了不少對學校的意見, 不論是好是壞, 都多謝各媽咪的見解.  回想自己去幫小朋友選學校, 到現在可以話塵埃落定, 中間真係做了很多功課, 問過好多朋友.  其實到現在心裡都唔知道是否真係正確, 小朋友是否適合.  每個父母都想比最好自己的小朋友, 但搵學校真不是你想讀邊間就可以入邊間, 就算是港大同學會亦要在千幾人中被選中.  間間學校都有好處和壞處, 家庭教育都好重要, 小朋友重有很長既路要行, 所以大家都不用太擔心, 只要真是發覺學校和自己的理念不一樣, 才作別想.

小朋友已經過整整一年辛苦面試, 又面試, 得到了的成果, 希望各家長是否真的滿意, 都應該和小朋友分享, 話比佢地聽你間小學係最好的, 最開心的, 最適給你的.

Rank: 2


32
11#
發表於 07-7-22 11:31 |只看該作者
TT,

我好同意你的意見, 大家都辛苦了一年, 難得考到應該十分高興,還要在仔女面對多美言學校, 好讓他們懷著開心愉快的心情上小一.

至於近日的傳言, 每年要報名的時候總有特別多不同的聲音,但我對學校很有信心, 問題是家庭怎樣可以配合.

八月十八日見.

Rank: 3Rank: 3


229
12#
發表於 07-7-22 22:27 |只看該作者
其實現在最緊要係為小朋友和自己做好心理準備, 莫講小朋友要認識新的同學.   家長都要為認識一間你為小朋友選的學校和新的家長作準備.  因為經過3年你和小朋友都熟識既幼稚園生活, 又要轉變. 大大小小都有唔習慣.  大家不況在這裡溝通一下.

tt

Rank: 2


32
13#
發表於 07-7-23 21:14 |只看該作者
請問有冇打算帶飯還是食飯盒? 看到學校的飯單時覺得都幾好, 但想開始時比小朋友習慣食住家飯,所以想叫工人帶飯. 不過買唔到保溫盒, 有冇家長知道邊度有得買/邊個牌子好D.

Rank: 5Rank: 5


3452
14#
發表於 07-7-23 21:39 |只看該作者
the lunch supplier seems ok, and there are a lot of choices; my kid will probably try the lunch set first

Rank: 3Rank: 3


229
15#
發表於 07-7-23 22:08 |只看該作者
我都應該係訂飯盒, 因為覺得帶飯好難保存溫度, 夏天局住又不是太好, 等小朋友排隊攞飯盒, 和其他小朋友一起試多d新野食都幾好.

tt

醒目開學勳章 王國長老


59483
16#
發表於 07-7-23 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
17#
發表於 07-7-24 17:47 |只看該作者
Charlotte_mom,

是否星期五不可以帶飯? 如果是, 可否每月只訂星期五?
因為住響學校附近, 所以想叫工人帶飯比仔仔, 如果解決唔到, 維有訂飯吧了.

醒目開學勳章 王國長老


59483
18#
發表於 07-7-24 20:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


32
19#
發表於 07-7-27 17:04 |只看該作者
九月開學,有什麼文具要買?

醒目開學勳章 王國長老


59483
20#
發表於 07-7-27 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖