關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖羅撒vs聖家(九龍城)
發新帖
查看: 984|回覆: 2
go

聖羅撒vs聖家(九龍城) [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


9778
1#
發表於 07-7-18 10:19 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12006
2#
發表於 07-7-18 10:55 |只看該作者
聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!

原文章由 Ottomom 於 07-7-18 10:19 發表
小女聖羅撒已收,但昨天聖家(九龍城)打來說有得in.我本來覺得聖羅撒都不錯, 但聖家小學及中學較近,請大家俾意見

Rank: 6Rank: 6


9778
3#
發表於 07-7-18 11:41 |只看該作者
我都agree 聖羅撒校長more aggressive, 但聖羅撒中學在沙田,聖家中學在九龍,較近.  但兩間中, 哪間較好, 成績, 校風, 活動?
請大家俾D comment


原文章由 wanmui 於 07-7-18 10:55 AM 發表
聖羅撒校長more aggressive, 聖家我就不清楚, 但兩間都有中學backup, 不錯!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖