關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 聖三一堂小學 聖 三 一 堂 小 學評價
查看: 50181|回覆: 57
go

聖 三 一 堂 小 學評價 [複製鏈接]

Rank: 4


769
1#
發表於 07-8-1 13:52 |顯示全部帖子
原文章由 maggie0649 於 07-7-27 23:17 發表
hi 3-kids

會去.


我大仔係此小學升小五,細仔亦會9月升小一,8月28日亦會出席新生日!
我大概講下我對學校既意見,此校可以實實在在做到愉快學習,我2個仔之前在聖三一中心幼稚園,而我住荃灣,每天帶他們上學要50min車程以上,就係因為見到佢日日都開開心心番學,快快樂妹放學!而功課方面唔係好多,放學後3:30-5:30(6:00) 有功課輔導班(300/月)是留學生在班中做功課,老師看守,有問題就排隊問老師,做完給老師檢查,如果學生有問題唔去問,做完唔比老師看,老師都唔知道!
另外每天3:30後亦有不同既activities,有些需付費用有些不用如eng drama、普通話故事組or朗誦、團契、聖經故事組...,我阿仔差不多天天都有參加課外活動到4:30(有時5:00),佢係5:30上校車,大部份功課已於學校完成,有時佢知多功課,就會在小息做咁d!番到屋企比我check下改下就ok,默書、quiz 學校多在fri 通知,咁我多數在sat、sun 溫定!另學校好多野都會配知家長!

我2個仔都要比學費,真係好辛苦,不過見佢地天天都好開心,而且在不知不覺中真係越來越進步,我已心滿意足!

Rank: 4


769
2#
發表於 07-8-9 12:10 |顯示全部帖子
原文章由 叮叮噹噹 於 07-8-7 17:38 發表
請問聖三一堂小學08年度入學有表格拎未呢?我仔仔黎緊k3!
thanks!:


我估9月份開學後,你上學校網睇下,就知道幾時派表?好似到時可以上網DOWNLOAD份申請表!或者我知道再通知你(如果我記得

Rank: 4


769
3#
發表於 07-8-14 11:49 |顯示全部帖子
原文章由 叮叮噹噹 於 07-8-14 11:17 發表
BB2WONG ,

請問你聖三一堂小學駛唔駛做profile咁架??

many thanks!


呢樣我又唔多知,因為我係直升上去!不過之前有朋友去考都有做到!如果你反正會為小朋友做,不妨做多份copy!我或者開左學幫你問一下d老師!不過我之前考其他小學時,就算學校無要求,我都會做,因為feel到有profile就感覺到家長會比較重視小朋友,會有d幫助!

Rank: 4


769
4#
發表於 07-8-14 13:40 |顯示全部帖子
原文章由 叮叮噹噹 於 07-8-14 11:57 發表
真係唔該晒你, 另請問雜費多唔多架呢? 咁其實profile係咪只係搵個靚靚既file裝佢既cert copy就ok 架呢?
many thanks!


PROFILE 我自己有做,你想要個FORMAT睇下可以比個E-MAIL我,我SEND比你睇下!我2個仔都有做,大仔我就KEEP住UPDATE做,因為佢都升小五,到升中也有用!細仔那份我特別著重係個親子關係,因為我細仔唔係好醒那種,雖然學好多野但係又無樣精,我唯有係呢方面入手希望吸引到學校,TOUCH WOOD我細仔都有3間私小收佢,不過因為真係好想佢開開心心上學,於是最後決定留番在聖三一!

無物野雜費,係學費、如果要參加補習班就HKD300/月,LUNCH如在學校食要付HKD16.50/餐,另開學買書及簿(也可以自己在外面買)都無物野要比!

Rank: 4


769
5#
發表於 07-8-15 13:28 |顯示全部帖子
原文章由 Jade 於 07-8-14 14:31 發表
bb2wong,

請問你小朋友幾點上車呀? 車費大概幾錢呢?


我係自己帶上學,只乘放學單程,由九龍城到荃灣單程好似係$620(全程好似係$900)

因為如果上學乘校車要6:40上車太早了,所以反正自己都要去學校附近上班,就自己帶上學,一來可以見多幾面,二來可以入到學校多D同D老師、家長及阿仔既同學仔傾計,交流一下!

Rank: 4


769
6#
發表於 07-8-15 13:36 |顯示全部帖子
原文章由 3kids 於 07-8-14 23:40 發表
BB2WONG,

我都想要profile format, 可否email 我呢?

另我已收到你的資料, 真的好有用, 睇得出你對囝囝學業都好細心o
非常多謝你的幫忙o  好希望在28號可約見你呢!!
相信你是全職媽媽, 是嗎?


----你比個E-MAIL,我SEND比你!不過只是靠我自已感覺去做!因為有D MUMMY會著重小朋友既成績,有D著重獎項,我就比較著重親子關係!呢樣亦係我之前選學校既要求之一!

個個媽咪都想幫多D小朋友,而且我阿仔係踢一腳郁一郁那種,所以我盡量做多野幫佢,希望可以係頭幾年增強佢既自信心,呢年(P4)佢都已經主動左溫習及上網找資料,有好多時係佢找到SAVE 低叫我番工幫佢PRINT(因為公司既COLOR PRINT靚好多)

我要番工仲要屋企無工人及老人家,所以忙到飛起,幸好老細體量,一直都批準我準時下班,咁我5:30就即閃,有時LUNCHTIME去SUPERMARKET買定餸,6:15左右接埋阿仔校車就番屋企煮DINNER,佢地就由K1開始係自己BATHING、換衫,跟住做功課,我通常煮D簡單野又加上慣左好快,7:30前一定開到飯,食完8:00左右就CHECK功課,或者邊做家務(如吸塵抹地、洗衫)一邊睇住佢地做,9:30左右又要練一陣琴,跟住仲要同佢地打下波(JUST在屋內)踢下波、打下羽毛球 或 排球,仲要比15MIN佢地打下機(呢個時間我就PREPARE明天既野--執定明天校服、番工衫、PREPARE SNACK BOX、驗查下書包)咁10:00就要一齊上床!溫習通常留番SAT、SUN先會做!

[ 本文章最後由 BB2WONG 於 07-8-15 13:41 編輯 ]

Rank: 4


769
7#
發表於 07-8-15 15:23 |顯示全部帖子
jade, 3kids,


其實我識好多mummy都係咁樣!不過講開又講,我以前剛結婚真係什麼都唔識!生左大仔連bathing都唔敢幫佢,因為怕整到佢,大便完都唔肯幫佢clean怕弄污自己,而家物鬼都要做!最緊要係2位公子可以開開心心上學,又可以健健康康,有時見到街上既死飛仔都好驚自己d仔會咁樣,唯有辛苦d 跟貼d!我只希望佢地大過唔好唯害社會就ok啦,都唔敢想會做福人群!

大家一齊努力啦!

Rank: 4


769
8#
發表於 07-8-17 09:57 |顯示全部帖子
bb2wong,

現在校內有冇外籍老師呀? 你覺得英文程度如何呢? 因為聖三一 07轉英小, 呢樣嘢幾吸引我的. [/quote]

----學校內之前有2位外籍老師教英語,普通話就好似有3位!但轉英小後會否增加老師數目就不知了,因為現在我大仔science及maths都是每星期一堂,由外籍老師教授!到時小一science及math應該天天都有堂,我估如只有2位老師可能不夠用!程度方面我覺得ok囉,不高不低!

Rank: 4


769
9#
發表於 07-8-23 14:55 |顯示全部帖子
派位通告出左啦:
http://www.htps.edu.hk/images/registration_form/sec2006.pdf

Rank: 4


769
10#
發表於 07-9-5 11:24 |顯示全部帖子
[quote]原文章由 3kids 於 07-9-5 10:38 硐表
hi, 3kids

好開心聽到你2位小朋友中意此學校,我不知其他mummy,我自己可能2位公子都係由聖三一中心幼稚園就開始在上學(2歲班)大大話話都已經7-8年有多,我自己住荃灣,但2位公子每天長途跋踄上學都全無怨言,而且sat我地都有番活動,而家還考慮緊sun回來返主日學,因為大仔在學校番了4年團契,非常開心,所以想給他們返主學,我自己本人無宗教信仰,但不反對兒子自己的選擇。
那天新生日你是否坐在高校長前面,有2位小朋友(好似是大的是男孩、細的是女,阿女還問校長有沒有piano學)?
我就坐在你後面! 我見那天很多家長有很多問題,其實自己覺得有些家長太緊張了,好似有人問:做功課要多久?這問題關係於小朋友本身的能力及專注力,而且家長也要從旁協助,總不能付了學費就好像什麼都要學校去負責一樣!你看很多的官校、津校,那有機會向學校提問、質疑或要求,好像我們天天都見到老師、校長,很多機會交流我已覺得很不錯了!
另外我大仔今年升5年級,我看得出書本及作業比去年深了及多了,應該是為升中作準備,我自己當然亦會協助他,聽之前5年級家長說,學校會特別幫p.5的學生催谷成績,如在假期回來補課等!好像去年我大仔小四時中文科大部份學生如期中試不如理想,學校就於sat早上幫他們補課,我覺得很不錯,是家長及學校及老師一起協助學生!
有關午飯問題,我知學校每星期有2天有湯水,其實很不錯,只是我2位公子都很咀刃,大的不愛吃蛋,如果學校午飯中有蛋,他可以吃一小時也不能完成,小的又不愛有骨的東西(都是我不好寵壞他們)所以現在天天都帶飯,每朝早6:00就起床準備飯壺,希望他們吃得開心又健康!
課外活動應該在月中的時間會派表,要收費的大概有:圍棋、跆拳、roller、樂器班、少林拳、非洲鼓、陶瓷、奧數......,另不用收費的(即老師帶領)有團契、女童軍、木銅笛、舞蹈、電腦動話班、歌詠團、eng drama、手工組、籃球、乒乓球.....,這些不用收費的活動,有先後次序的排選,因多人報名就需抽籤!另外是多元智能課的選擇,有eng magic cook、小型網球、書法、畫班....這些也是不用收費(規定每學期也要選不同的班參加)

我細仔今年升小一,雖然環境老師他都很熟悉,但仍樣皮感到很新鮮,而且很開心!

Rank: 4


769
11#
發表於 07-9-5 14:00 |顯示全部帖子
原文章由 Jennie 於 07-9-5 12:39 發表
BB2wong

想請問咁多年來, 小學加o左幾次學費呀??想作參考, 怕遲d 加得多無水讀咋...



印象中無記錯我大仔2003年入讀時是付$1,700,到升小三時加到$1800,升小四加到$1900,到今年升小五因轉英小會加能資源,所以加到$2,100!

Rank: 4


769
12#
發表於 07-9-6 11:06 |顯示全部帖子
原文章由 3kids 於 07-9-5 23:07 硐表
hi, bb2wong,

你估錯了, 我不是那個媽咪, 但好巧合, 我的小朋友都是同樣插這兩級o  我是坐在高校長企的那邊的中間位置o

你說得對, 在其他學校真的很難有這樣機會給家長們有那麼多發問機會, 好像我大囝的舊校, 由他 ...



我的小朋友是小一及小五,老實說現在的小朋友同身刀張張利,如果在學校那麼長時間都不開心,真的很難受!我們大人上班8小時都想開開心心啦,如果老板整天板起面對待也很難捱!

我見小二那2位班主任:羅老師,她很好人,是我大仔當年小一的班主任,開學沒多久還每個家長都致電問一下小朋友開學情況,我細仔好中意天天都叫一下她早晨!另一位申老師是去年才來教普通話,我自己覺得如果是普通話人做班主任有一個好處,就是她不會跟小朋友說廣東話,簡直多了機會用普通話,我大仔之前p3時的班主任也是普通話人,他那年的普通話進步神速!

另外小四是關sir及miss tsang,關sir是出名跟小朋友好friend的,我之前見過很多畢業了的學生回來探他,可見他受歡迎。反而全校最不受歡迎我估是miss tsang了,她去年才來教,是我大仔小四的班主任,開學不久我就聽到很多家長有complain,我聽大仔說她很兇,什麼都大聲鬧!不過我大仔班中真的有幾位很難搞又愛駁咀的男生!那年有2位小朋友期中退學轉校,我聽其他家長說都是因為班主任!不過不知為何,她又對我大仔很好,連我細仔她都很愛聊!我都是一個麻煩家長,有什麼問題疑惑都會找老師問明白,她時時都跟我談話,我又不覺得有問題,不過於運動會上我就有見到她很專制,不準學生亂跑亂叫,但其他班都可以!但如何我也要教阿仔:尊師重道!就算老師出錯也要好好的傾,總不能像鬧交一樣!

sat morning 的 course我唔係好記得,之前有學過violin,不過學校不是1對1,所以後來我在外面琴行學!
之前是有過英文班,我阿仔有上過,是教一般的grammer及comp,只有1小時,不過後來mon-fri 加了cambrdige班之後,sat就沒有了英文班!
另外畫畫班好似不在sat,係mon-fri的活動,我見地下操場有貼了很多美術組的畫,都是掃描來的!不過應該是高年班的!我現在都很期待活動通告快些出,因為我在外面的有很多東西學,要match時間!

[ 本文章最後由 BB2WONG 於 07-9-6 11:09 編輯 ]

Rank: 4


769
13#
發表於 07-9-6 15:47 |顯示全部帖子
http://www.htps.edu.hk/images/registration_form/registration_form.pdf

聖三一堂小學開始有報名表啦!

Rank: 4


769
14#
發表於 07-9-7 09:54 |顯示全部帖子
bylth,
咁你都唔係講笑,你真係識講笑啦!

我覺得而家既小朋友,真係好辛苦,以前我地番半天學,放學返屋企邊看tv邊做功課,已經時時叫救命!而家小朋友放左學仲一大堆活動,又要考試又要評估,連參加activities都話要有幫助到升小升中,學樂器、圍棋、跆拳、什至跳舞朗誦都要考試,我見到都心痛!所以要佢地一定要開開心心咁返學,一來學到開心自然人都有信心d,二來佢開心就會同我關係都好d,係呢間學校我2位公子學到"愛",佢地唔不怕時時講:我愛媽媽、爸爸、哥哥....,呢樣野我大仔都10歲依然會咁樣講!我真係好proud同覺得好難得,因為現在社會我聽過有d 男仔10歲可以話去溝女、去兇人、唔想返屋企!我真係好怕見到呢樣野,所以辛苦d 供2位公子在聖三一讀書,我亦覺得自己完成無選錯!

Rank: 4


769
15#
發表於 07-9-7 11:49 |顯示全部帖子
原文章由 mandymfl 於 07-9-7 11:11 硐表
BB2Wong,

我大女今年讀k2, 開始留意升小學資料, 我都係住荃灣, 知你長途跋涉都俾兩個仔都讀聖三一, 相信學校一定有佢的好處而令你放棄荃灣區的學校, 想問你當年放棄官校而選聖三一原因, 因為我都諗緊選私校好定參加 ...


我2位公子係聖三一中心幼稚園讀,當時選校時已為小學及中學作準備,因為可以直上!後來入左幼稚園佢地讀得好開心之餘,仲學左好多野,見識多左好多。順理成章入小學,我2位公子都有參加大抽獎及考其他私小如培道、九龍塘學校、又一村小學及宣道,也被錄取了!不過我都是決定入聖三一,到派彩時我都沒有著緊去看,反正派到什麼都不會考慮!

我們由2歲班已開始天天返九龍城,他們都慣了!我家樓下是巴士總站,有車到旺角中心(車程約25min)再到先達附近什麼巴士也可以到播道醫院下車(車程約15min),行1-2min就到!不過要加上等車時間!下雨就會麻煩些,我會在旺角中心乘的士(約hkd25.00)或如太大雨直接在家乘的士!

其實我都係由一般既profile,format都是之前在bk 其他mummy比我!不過p.1 我多用點文字describe 關係而已!

Rank: 4


769
16#
發表於 07-9-7 14:32 |顯示全部帖子
你地唔好答氣啦!我咁詳細答問題,都係因為我打中文好快下,打一分鐘就一大編,有時打完要cut d!我又中意聊天,公司唔方便時時講tel,就多數上bk 同d mummy 傾下計!另外我上bk 真係得到好多想要既infm,有時我問其他mummy既野,佢地一樣好多人好樂意回答,所以人人為我,我為人人。加上2位公子及我自己都對聖三一實在好有歸屬感,好想好想多d人知道佢既好處,唔好對d 唔出名既的私小有偏見,以為無人收或踢出校既小朋友先會入讀,我地願意付學費既家長,有可能比名校既家長更加重視小朋友的衡均發展,包括學業、品行、心智以及跟家人既關係。到左小朋友大過升中學時,品行及跟家人既關係就會得到莫大的回報了。

Rank: 4


769
17#
發表於 07-9-11 14:39 |顯示全部帖子
原文章由 3kids 於 07-9-11 11:33 硐表
各位家長:

學校網頁有班相睇喇!  真係快手.


我剛剛都睇左啦!我細仔1b既班相,好多小朋友都用隻"v"手遮晒塊面,好彩我細仔最中意搶鏡,有理無理企定定整番個"可愛教主"既笑容!

Rank: 4


769
18#
發表於 07-9-11 17:31 |顯示全部帖子
原文章由 blythe 於 07-9-11 16:25 硐表



BB2WONG你細仔好嚴肅喎!
係咪第一行第一個... COOL MAN



每年都係好似只有小一先會有Q版 班相,我細仔企第二行左計第3個!個樣好似女仔咁!我大仔年年都排第二,所以永遠都企那個位置!

我真係唔記得你阿女個樣,我時時都唔認得人,如果你見到我,記我叫我,千奇唔好以為我大鼻唔叫人!

Rank: 4


769
19#
發表於 07-9-12 10:56 |顯示全部帖子
原文章由 blythe 於 07-9-12 09:28 硐表



唔好意思!認錯細仔...其實我都只認得你大仔,你細仔係揸住兩拳頭好開心果呢!
我好耐無去學校la,如果見到你一定會同你打招呼!
有時見到你果位小三媽咪不是我呢!是另一位插班生mami. ...


---我知我見到那位是另一位MUMMY,我朝朝都同佢打招呼,佢離開學校我就剛返到學校!佢個小朋友係男仔!呢樣我應該就無記錯!
我是講如果係OPEN DAY、學校旅行日,見到我就叩下我個頭,不然我真係唔認得人!咁你阿女企什麼位置?等我睇下認唔認得佢?

Rank: 4


769
20#
發表於 07-9-12 13:22 |顯示全部帖子
原文章由 3kids 於 07-9-12 11:45 硐表
blythe, BB2WONG,

你地d 小朋友都係靚仔靚女, 詩文又醒目o



我細仔係好靚女下,佢成日都話自己係:光之美少女

你2位小朋友企什麼位置?等我睇下!
‹ 上一主題|下一主題