關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 仁X堂係一間無人性的幼稚園
發新帖
查看: 1135|回覆: 4
go

仁X堂係一間無人性的幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 2


51
1#
發表於 07-7-15 21:15 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本人的小朋友係仁X堂既幼稚園讀緊K1,今日去奧海城既表演。學校安排左旅遊車接送家長同小朋友。預先老師又無講明坐幾號車,到停車場只見到好多家長爭車座。仲有又要我同d小朋友換表演服,換得來,老師又走左。我同小朋友好趕咁追返班主任,又搵唔到,問其他老師又話有車上就得。我地在大熱天時底下等左好耐車。之後到達奧海城,一片混亂,又話自由活動一陣,唔到幾分鐘,又話要集合綵排,見到老師好忙咁搵小朋友。

綵排更慘,小朋友在太陽底下一邊等綵排,一邊大汗疊細疊,又無人理,因為一個老師睇成30個學生,口渴又無水飲又無野食,係我地d家長去買水,然後遞比老師再比佢地jer。仲要晒住咁等成2個鐘。我覺得好似難民營。

你地話,一間慈善機構辦既學校有無慈善既心? 明知要等咁耐,點解唔預先準備定d水同食物比小朋友? 仲要係度乾晒。其實簡主任同校長之前有無諗過同計劃過呢d野對小朋友既影響有幾重要? 主任同校長有無諗過我地父母既心情? 佢地又關唔關心小朋友呢?
身為校長同主任都咁樣對小朋友,完全對佢地失望。

又話係仁愛堂,對小朋友及家長又仁唔仁愛呢? 唔計呢度平時做野成日錯漏百出,連基本既照顧小朋友都做唔到,試問你地又放唔放心比小朋友係度讀呢?

除非全港幼稚園執晒,執淨呢間,否則千其唔好入。

[ 本文章最後由 A-one 於 07-7-15 21:58 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


125
2#
發表於 07-7-15 22:05 |只看該作者
我都係教書的,但我學校一定唔會出現呢個情況。我都覺得小朋友好慘。你不如同學校反映下啦,等佢有d改善。

Rank: 2


52
3#
發表於 07-7-15 22:50 |只看該作者
A-ONE 家長,我好明白你的心情,今日咁鬼熱,小朋友冇水,又冇野食,仲要曬,真係好心痛。
但係我有D唔明,奧海城唔係有冷氣的嗎?明明是室內的,為何要曬呢?而且我在報紙上都睇到有關的活動,但係好似唔係仁愛堂舉辦架WOO.......咁場地,水,食物都應該由大會供應架,咁你地有冇去問大會呀?
因為我都係老師,試過類似的活動,因為我地只係被邀請,大會又冇講清楚WOO....到活動開始時我地就咩都唔知,家長問幾時開始又唔知,幾時完又唔知,有冇食物供應都唔知,都幾慘架,自己都好心急,又要俾家長罵,但又明白家長罵得都有道理,大家都關心小朋友,但又冇辦法,只有一味同家長講唔好意思。好彩d家長都明白唔關我地事,就好過d。
咁在呢件事上我唸學校都唔想的~~~A-ONE 可以冷靜D問返學校點解會咁LAW......咁你都要俾個幾會學校解釋架MA........學校同家長最重要係互信,有咩唔明可以問到明的。

Rank: 2


51
4#
發表於 07-7-16 06:57 |只看該作者
1472158,奧海城係有冷氣,但佢係環保設計,天花係透光的,再者幾百人聚係一達地方,仲有咩野冷氣呀?

仲有,雖然呢樣野唔係學校攪,但學校帶住d小朋友就要考慮下小朋友的需要?

1472158,你咁消楚,唔通你係佢地既老師?

Rank: 1


16
5#
發表於 08-11-20 11:43 |只看該作者

仁愛堂很差很差

我都知仁愛堂是很差我已為我囝囝讀個間差,原來差不多仁愛堂屬下的幼稚園都咁差,真係好在我囝囝讀左2星期就退學.現在囝囝每天都很開心咁返學,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖