註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
洋房
原文章由 kittybebe 於 07-7-11 08:44 發表 這麼多書包,唔知用哪一個牌子好? 想做個調查! 唔知各位媽咪買哪一個牌子的書包呢? Thanks a lot!
別墅
大宅
原文章由 joey仔媽媽 於 07-7-11 09:46 發表 我個仔一、二年班用 SPI , 用了兩年,但因一次唔小心倒趺罐默汁,三年班唯有去普通的書局買了一個其他牌子的書包,但用了三個月就破了,現在用的是第二個不過亦已經破了,所以等開學又要買個新
原文章由 JJBBCC 於 07-7-11 11:37 發表 SPI 值! P1-P3用了三年,只是殘咗! 今年升四年級.....考慮買嗰大size用到六年级
原文章由 Ivy124 於 07-7-11 11:40 發表 我囝都係用spi...用左1年完全無爛...相信可以用埋p2
原文章由 JJBBCC 於 07-7-11 11:58 發表 三年前買覺得貴,但sales 話可以用三年,我個是舊款
原文章由 id00288 於 07-7-11 11:32 發表 我都買了一個DR. K(紫色)細Size$199, 囡囡好滿意
原文章由 ahah 於 07-7-11 14:00 發表 id00288, 您好,我正想買此書包,但sales話要會員才$199,不知可否借出會員編號 Thks a lot!!!
原文章由 vanyau 於 07-7-11 15:08 發表 有少少疑問,書包耐用是好事. 但是,開學不是希望用新的文具�書包的嗎? 請已有小朋友讀緊小學的媽媽給些意見,你們的小朋友有沒有要求你們買新的用品,for新學年呢? 我以前讀書時是這樣的. : ...