關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 買咩書包好呀??
查看: 2808|回覆: 26
go

買咩書包好呀?? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


116
1#
發表於 07-7-8 17:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....

幫幫忙呀...

BarneyJ
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


5315
2#
發表於 07-7-8 17:54 |只看該作者
唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.  

我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.

之後轉用Dr. Kong,平平地$199, 用左大半年, 又幾好, 比得上SPI.  到而家為止冇變形.

其實我都買多左一個chiropak (學校做promotion買既), 未用, 冇comment比到.

Rank: 4


988
3#
發表於 07-7-8 17:55 |只看該作者
原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 17:40 發表
我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀...
個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀....
重有咩好介紹呢...各位....

幫幫忙呀...

BarneyJ


我都係買咗SPI
其實護脊書包都係攞上手好重,但咩上背就唔覺架

Rank: 5Rank: 5


2685
4#
發表於 07-7-8 17:57 |只看該作者
我女用緊spi,黎緊會用chiropak

原文章由 Teresa 於 07-7-8 17:54 發表
唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架.  

我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因.

之後轉用 ...

Rank: 3Rank: 3


116
5#
發表於 07-7-8 19:40 |只看該作者
chiropak好嗎??





原文章由 法子 於 07-7-8 17:57 發表
我女用緊spi,黎緊會用chiropak

Rank: 6Rank: 6


7022
6#
發表於 07-7-8 21:36 |只看該作者
我終於搵得返呢隻書包賣啦!
最後係SPI既維修部問到.不過佢L SIZE得返RED,     L SIZE$198,S SIZE$169.全部得返唔係好多貨咋.
買左個L SIZE俾個仔後年用,宜家呢個仲好新,用多一年先.仲買到真係好開心.個書包大個左都係1LB多少少.
我仲幫幾個FD買左,TOTAL買左6個ops:" />


但呢個書包唔岩好多書既學校用

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:07 編輯 ]

Rank: 1


7
7#
發表於 07-7-8 21:58 |只看該作者
請問 SPI 維修部在那裹? 電話號碼?

Rank: 6Rank: 6


7022
8#
發表於 07-7-8 22:00 |只看該作者
http://www.spi.com.hk/

Rank: 5Rank: 5


2685
9#
發表於 07-7-8 22:13 |只看該作者
手感輕過spi,不過仲未開始用,未可作比較

原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 19:40 發表
chiropak好嗎??

Rank: 1


7
10#
發表於 07-7-8 22:38 |只看該作者
杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上維修中心買?請提供意見。


434
11#
發表於 07-7-8 22:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


434
12#
發表於 07-7-8 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7022
13#
發表於 07-7-8 22:46 |只看該作者
s size先有


434
14#
發表於 07-7-8 22:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽


434
15#
發表於 07-7-8 22:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 6Rank: 6


7022
16#
發表於 07-7-8 22:51 |只看該作者
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.



原文章由 MaxYen 於 07-7-8 22:38 發表
杰杰媽咪:

多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上?請提供意見。

Rank: 6Rank: 6


7022
17#
發表於 07-7-8 22:54 |只看該作者
拉鍊可以law返去spi整ga,$60,2week有得law返,我都要law去整,俾個衰仔整到唔係好順.我唔舍得掉lor.真係好難搵到個又平又好睇,又正既書包


原文章由 00adafan 於 07-7-8 22:50 發表
現在有沒有s size?
我本身有一個,但壞了拉鏈!

[ 本文章最後由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:56 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


7022
18#
發表於 07-7-8 22:59 |只看該作者
各位最好打左上去有冇貨先上去

Rank: 4


870
19#
發表於 07-7-9 03:21 |只看該作者
原文章由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:51 發表
2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?

Rank: 6Rank: 6


7022
20#
發表於 07-7-9 11:28 |只看該作者
冇.....佢total得3個拉鍊位+2個網袋(好細).佢地好少人帶lunchbox,有都用手抽袋.唔會放係書包啦,咁dirty.



原文章由 jjd 於 07-7-9 03:21 發表


咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖