註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
男爵府
別墅
原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 17:40 發表 我囡囡上小學啦....想揀個好書包, 但好頭痛呀... 個個話SPI 好用, 但我睇過就覺得好重呀.... 重有咩好介紹呢...各位.... 幫幫忙呀... BarneyJ
大宅
原文章由 Teresa 於 07-7-8 17:54 發表 唔好話佢重, 其實咩左上身就會輕d, 因為佢地既承托力好d架. 我仔用過SPI, 個包就好實淨, 用左2年 (每半年洗一次)都完好, 唯一就係咩帶越咩越薄兼變形, 唔知係我唔好彩買到個係咁定係其他原因. 之後轉用 ...
原文章由 法子 於 07-7-8 17:57 發表 我女用緊spi,黎緊會用chiropak
民房
原文章由 BarneyJ 於 07-7-8 19:40 發表 chiropak好嗎??
禁止訪問
原文章由 MaxYen 於 07-7-8 22:38 發表 杰杰媽咪: 多謝你的資料,想問多少少,這個書包是否有側袋可放水壺?你說這書包適合不太多書的學生,請問小一生是否適合?應該買大碼或細碼?是否要上?請提供意見。
原文章由 00adafan 於 07-7-8 22:50 發表 現在有沒有s size? 我本身有一個,但壞了拉鏈!
原文章由 杰杰媽媽 於 07-7-8 22:51 發表 2邊有網袋,但只可以放400ml水樽,大得制會跌.我仔學校每天唔係帶好多書就好好用,佢唔計簿,書一日帶8本左右.買大細睇個小朋友高唔高大,我仔得120m,用s岩岩好.直接上維修中心買就得.
原文章由 jjd 於 07-7-9 03:21 發表 咁有無separate partition 放 lunchbox 呀?