關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 Reading kids 用家教學分享
發新帖
查看: 1279|回覆: 13
go

Reading kids 用家教學分享 [複製鏈接]

Rank: 4


610
1#
發表於 07-7-7 11:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
Reading kids 用家或未來用家教學分享  :

各位用家, 可否一起分享如何利用此刊物 ....

(其他如想知如何訂購的,請到 http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&extra=page%3D1&page=1 ,訂後,請上來一起分享)

 分享用法心得,學習難處,竅門,進度,成效 等 ....

<<<Reading kids 要求小朋友 '自學' : 我小朋友就暫時未得,因好多字唔識自己睇,要我讀比佢聽,佢才明白,雖然答案正確,但應不算 '自學'.....

<<< 制定時間學習,要求每天1x-2x分鐘 : 我小朋友暫時未做到,因阿媽'我' 經常唔記得叫佢做 (用了1星期)

用了長時間的用家,有沒有心得分享 ?

  
   0    0    0    0

Rank: 4


610
2#
發表於 07-7-9 13:15 |只看該作者
請問 :

我小朋友做了分level test,被安排用level  2, 但我想由level  1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level  2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)

Rank: 4


994
3#
發表於 07-7-9 16:30 |只看該作者
我女女被安排做level III, 但她9月才讀小一. 後來我打tel要求他們改了level I.







原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表
請問 :

我小朋友做了分level test,被安排用level  2, 但我想由level  1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level  2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)

Rank: 5Rank: 5


2065
4#
發表於 07-7-9 17:00 |只看該作者
Hi ,

請問點樣做 test , 我剛訂了, 佢地寄了?期書給我。跟着我應該點做呢?
原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表
請問 :

我小朋友做了分level test,被安排用level  2, 但我想由level  1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level  2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)

Rank: 1


8
5#
發表於 07-7-9 18:56 |只看該作者
用家分享, 我將放係其他post的分享, group埋係e個post討論 方便大家睇

以下是 yoghut的分享 (copy from the post http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&extra=page%3D3&page=1###)

Yoghut女 =Level 1
由第一期開始訂,看緊第14期。
有時多功課時跟不了進度,但我會記位邊版無做到
係得閒時做番...

學校英文考試保持係三名內
學校生字比賽(1年級)拿第三名 (2個第3名)
:



以下是我的分享

我已經收到最新1期啦 13期是我訂的第1期
比想像中好 因為實物比網上的試閱號更多公仔更多野學


學習進度:
stefan仔 = level 1

stefan仔對這本書的公仔幾有興趣 而我暫時每日只叫佢做娛樂的形式睇下同間中串下生字  先熟習下

我想下個星期開始就會跟足readingkids的指示做

遲d上黎再交代下星期
大家的進度又如何?

Rank: 1


8
6#
發表於 07-7-9 19:01 |只看該作者
原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-7 11:26 發表
Reading kids 用家或未來用家教學分享  :

各位用家, 可否一起分享如何利用此刊物 ....

(其他如想知如何訂購的,請到 http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&amp;extra=page%3D1&page= ...


你的小朋友幾大呀?
我的小朋友都暫時未自學到 要我係側邊指導下 我一唔係度佢就無咁有心機睇 要我陪住佢 .. 始終仲細

仲有個問題係 我唔想佢成日掛住睇電視果d卡通 - - 希望訂e本公仔書佢會有改善

Rank: 1


8
7#
發表於 07-7-9 19:05 |只看該作者
原文章由 stefan_mum 於 07-7-9 18:56 發表
用家分享, 我將放係其他post的分享, group埋係e個post討論 方便大家睇

以下是 yoghut的分享 (copy from the post http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&amp;extra=page%3D3&page=1###)

...


yoghut,
想請教下你 你囡囡英文考內成績咁好,, 有點心得?
stefan仔比較唔鐘意串字


你囡囡係用自學方式定你都要從旁指導架?
我有時太忙 都跟唔到進度 所以多數星期六日補番做少少

Rank: 1


8
8#
發表於 07-7-9 19:09 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-7-9 17:00 發表
Hi ,

請問點樣做 test , 我剛訂了, 佢地寄了?期書給我。跟着我應該點做呢?



test你係指鑑定你小朋友咩level的test 定係每個星期的溫習test?

如果係指鑑定你小朋友咩level的test, 你只要上佢個網登記時佢會要求你做個test黎睇下你小朋友睇邊個level,
好似我的stefan仔係level 1 咁

Rank: 3Rank: 3


193
9#
發表於 07-7-9 19:28 |只看該作者
你用 email 佢會好快幫你 set 好.. 並通知你 ...

原文章由 HoneySeeSee 於 07-7-9 13:15 發表
請問 :

我小朋友做了分level test,被安排用level  2, 但我想由level  1 開始, 有無人知得唔得? 又或同時做level 1 和 level  2得唔得 ?
(打去中心又無人聽)

Rank: 3Rank: 3


193
10#
發表於 07-7-9 19:32 |只看該作者
我個仔 由 issue 1 到現在  issue 14... 每次都逼佢串熟 d 字  同教佢點讀...  現在佢自動自覺.. 唔使我講...  我由佢自已安排閱讀.. 如當日唔得閒.. 佢會第日或星期六讀番...

你地呢?

原文章由 stefan_mum 於 07-7-9 18:56 發表
用家分享, 我將放係其他post的分享, group埋係e個post討論 方便大家睇

以下是 yoghut的分享 (copy from the post http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1032549&amp;extra=page%3D3&page=1###)

...


101
11#
發表於 07-7-10 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


610
12#
發表於 07-7-13 11:03 |只看該作者
stefan_mum,

你的小朋友幾大呀? 今年K.3 升 P.1 (妳有沒有要他黙生字? 我有呀,level 1 每期得3個生字,都ok..... )

現在放暑假,她真的好似太悠閒了,我驚她如果無持續黙字,到開學p.1適應不到.

13期的p.6-7 - 作文句形學習 - 有70% :她自己可以解比我聽, 其餘 30% : 我讀比她聽, (她聽得明,但字不會看), 即從旁指導是有必要的.

P.S   :  一定不可以經常掛住睇電視, 30mins 已好足夠,真的會沉迷的,  我小朋友只不果有一次星期六睇好長時間(我估計)電視,(在
袓父家鄰居家中), 回家後, 便識得背當天幾點做甚麼卡通,經常問可不可以睇,又不可以不讓她看,她會說xx有電視看,我為何不能看?
商議後,解釋後,她選看'比卡超'....

[ 本文章最後由 HoneySeeSee 於 07-7-13 11:06 編輯 ]

Rank: 4


610
13#
發表於 07-7-18 09:26 |只看該作者
請問 :

本星期看第15期,是否不能看回第14期或之前幾期的網上教學資料 ?

Rank: 5Rank: 5


3099
14#
發表於 07-7-18 16:01 |只看該作者
我小朋友是LEVEL 1, 叫她串字真慘, 即時會串到, 但過後一定忘記, 你們的小朋友怎樣?

OCTOBER
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖