關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
查看: 52323|回覆: 2033
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1#
發表於 07-7-3 13:46 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
開個新先得, calling calling
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
2#
發表於 07-7-3 13:48 |只看該作者
雪文,

我明明見你係part 27發表左, 我唔見你個post gei???


原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:46 發表
開個新先得, calling calling

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
3#
發表於 07-7-3 13:58 |只看該作者
我都係呀, 玩唔掂, 頭都大

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
4#
發表於 07-7-3 14:03 |只看該作者
但係part28 reply無問題wor, 睇到wor

原文章由 雪文 於 07-7-3 13:58 發表
我都係呀, 玩唔掂, 頭都大

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
5#
發表於 07-7-3 14:06 |只看該作者
佢咁玩法, 好影響我上BK的興趣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
6#
發表於 07-7-3 14:08 |只看該作者
我都係咁話
原文章由 雪文 於 07-7-3 14:06 發表
佢咁玩法, 好影響我上BK的興趣

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
7#
發表於 07-7-3 14:13 |只看該作者
頭暈, 希望出面多D人吵, 會俾返個舊版來.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
8#
發表於 07-7-3 14:16 |只看該作者
唔玩BK, 玩MSN啦

Rank: 5Rank: 5


1048
9#
發表於 07-7-3 14:20 |只看該作者

點玩架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
10#
發表於 07-7-3 14:44 |只看該作者
我剛剛先返來!!
bk個新版唔多掂呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
11#
發表於 07-7-3 14:48 |只看該作者
我女就星期六發燒睇醫生, 我又係要睇, 咳到個人cc下.:(

Rank: 5Rank: 5


1048
12#
發表於 07-7-3 14:51 |只看該作者
come,

我星期四出發啦,
我買左本「胡慧沖曼谷好路數」,
遲d借你睇!!!


新版好唔掂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
13#
發表於 07-7-3 14:53 |只看該作者
come,真係慘啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:48 發表
我女就星期六發燒睇醫生, 我又係要睇, 咳到個人cc下.:(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
14#
發表於 07-7-3 14:54 |只看該作者
yw: 好呀, 唔該你,

你一家人玩得happy d 啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
15#
發表於 07-7-3 14:56 |只看該作者
睇醫生睇左成300大元, 放假都無去邊, 只係尋晚去左睇史力加!


原文章由 雪文 於 07-7-3 14:53 發表
come,真係慘啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
16#
發表於 07-7-3 15:00 |只看該作者
come

無事嗎?

我就尋日去左佐敦谷游水, 原來唔駛$ wor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:56 發表
睇醫生睇左成300大元, 放假都無去邊, 只係尋晚去左睇史力加!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
17#
發表於 07-7-3 15:00 |只看該作者
係呀, 祝你哋有個愉快的假期:)

原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:54 發表
yw: 好呀, 唔該你,

你一家人玩得happy d 啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
18#
發表於 07-7-3 15:02 |只看該作者
我而家仲咳同喉嚨痛, 好彩我女星期日已經無事啦!:D
乜2/7都唔駛錢咩? 多唔多人呀???

原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:00 發表
come

無事嗎?

我就尋日去左佐敦谷游水, 原來唔駛$ wor  

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-3 15:04 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
19#
發表於 07-7-3 15:03 |只看該作者
雪文: 你lee個假期點過呀? happy嗎????
我老公1/7-2/7都要返工呀.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
20#
發表於 07-7-3 15:04 |只看該作者
超多ar, 我都係去到先知唔駛$咋, 我4點走, 門口仲排緊幾十人
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:02 發表
我而家都咳同喉嚨痛, 好彩我女星期日已經無事啦!:D
乜2/7都唔駛錢咩? 多唔多人呀???
‹ 上一主題|下一主題