註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
原文章由 hoganmama 於 07-7-3 13:46 發表 開個新先得, calling calling
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-3 13:58 發表 我都係呀, 玩唔掂, 頭都大
原文章由 雪文 於 07-7-3 14:06 發表 佢咁玩法, 好影響我上BK的興趣
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:48 發表 我女就星期六發燒睇醫生, 我又係要睇, 咳到個人cc下.:(
原文章由 雪文 於 07-7-3 14:53 發表 come,真係慘啦.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:56 發表 睇醫生睇左成300大元, 放假都無去邊, 只係尋晚去左睇史力加!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 14:54 發表 yw: 好呀, 唔該你, 你一家人玩得happy d 啦!
原文章由 hoganmama 於 07-7-3 15:00 發表 come 無事嗎? 我就尋日去左佐敦谷游水, 原來唔駛$ wor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-3 15:02 發表 我而家都咳同喉嚨痛, 好彩我女星期日已經無事啦!:D 乜2/7都唔駛錢咩? 多唔多人呀???