- 在線時間
- 270 小時
- 最後登錄
- 15-5-7
- 國民生產力
- 59
- 附加生產力
- 354
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 07-5-31
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 382
- 主題
- 66
- 精華
- 0
- 積分
- 795
- UID
- 139912

|
Dear all,
嗰校長好似好好人,我亞媽帶個仔面試,佢話校長好nice,原來該校長會退休,唔知好彩定可惜:-| :-| :-| :-| :-|
原文章由 Lovely媽咪 於 07-7-4 09:14 發表 
恭喜晒,我仔仔下年都三年級la,你好彩呀,校長會退休,9月會有新校長,希望會有好既轉變 |
|