關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?
發新帖
查看: 782|回覆: 4
go

報邊間私校或直資俾攪珠(津校)? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1666
1#
發表於 07-6-26 10:49 |只看該作者

報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?

我知報咗培正就唔俾攪珠,只可參加自行收生,但唔俾參加統一派位。而女拔就可以,因為佢唔怕你走!
其他學校就不太清楚!

Rank: 6Rank: 6


6160
2#
發表於 07-6-26 11:00 |只看該作者

Re: 報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?

直資一定唔得。私校唔可以唔俾,只可以話如果你攪,就取消你的注冊。不過,有D都唔理。

Rank: 5Rank: 5


1666
3#
發表於 07-6-26 11:04 |只看該作者

Re: 報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?

Unclejt,
仲有邊間得?

Rank: 6Rank: 6


6160
4#
發表於 07-6-26 11:09 |只看該作者

Re: 報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?

考過的私校,只有救恩和高主教。救恩俾,高主教唔俾。其它唔清楚。

Rank: 5Rank: 5


1666
5#
發表於 07-6-26 13:51 |只看該作者

Re: 報邊間私校或直資俾攪珠(津校)?

Unclejt,
謝謝你!
其他媽媽有何意見!

Unclejt 寫道:
考過的私校,只有救恩和高主教。救恩俾,高主教唔俾。其它唔清楚。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖