關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢? ...
發新帖
查看: 1309|回覆: 6
go

請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢? [複製鏈接]

Rank: 4


565
1#
發表於 07-6-25 23:28 |只看該作者

請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢?

因為要去新學校註冊, 係咪EMB 定左一個日子? Thanks..

Rank: 3Rank: 3


384
2#
發表於 07-6-25 23:50 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已注冊的學校拿回注冊証呢?

早過EMB 定

Rank: 4


565
3#
發表於 07-6-25 23:54 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已注冊的學校拿回注冊証呢?

請問邊日係EMB 定既日子呢? Thanks..

Rank: 4


613
4#
發表於 07-6-26 01:31 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢?

聽講係7月初,interview時曾經有校長講過,時間是政府訂的,過早便遺例。小女要7用3日才可辦手續。

Rank: 5Rank: 5


2155
5#
發表於 07-6-26 08:37 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢?

Last week已拿回註冊証.
I saw from the list that there were 2 students earlier than me.

Rank: 5Rank: 5


3711
6#
發表於 07-6-26 08:47 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢?

其實隨時都可以取回注冊證,冇限制,我舊年也都做過,早些取回, 方便他人,(可能有好多小朋友等住你個位,你唔放個位出黎, 人地點注冊?)方便自己.

BoBoCute 寫道:
Last week已拿回註冊証.
I saw from the list that there were 2 students earlier than me.

Rank: 4


695
7#
發表於 07-6-26 12:24 |只看該作者

Re: 請問叩門成功, 幾時可以去已註冊的學校拿回註冊証呢?

我成功叩門的學校叫我7月3日早上註冊, 又叫我唔好甘早最回註冊証....!!! why?

我仲未去舊校取....!! 諗住今個星期四先返去攞...!! 有無問題? 定可以早些....!


    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖