關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 馬鞍山禧年小學家長會
發新帖
查看: 1471|回覆: 13
go

馬鞍山禧年小學家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1258
1#
發表於 07-6-25 16:27 |只看該作者

馬鞍山禧年小學家長會

HI       

Rank: 2


38
2#
發表於 07-6-26 10:19 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

hihi 大家好
我囡囡會於今年9月入讀禧年小學2年級
      

Rank: 2


38
3#
發表於 07-6-26 11:10 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

hello,
is Anson P.1 on Sept 2007.

Rank: 5Rank: 5


1258
4#
發表於 07-6-27 10:48 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

mimitam88,
你好呀!      

2001Anson,
如果囝囝有機會同你同班就好啦!     

Rank: 2


38
5#
發表於 07-6-27 13:14 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

hi 朱古力 & 2001 Anson


雖然我囡囡同妳地仔仔唔同級
但希望我地可以交流吓佢地既學習情況

Rank: 5Rank: 5


1258
6#
發表於 07-6-27 14:38 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

mimitam88,

好呀∼請多多指教呀!



[quote]
mimitam88 寫道:
hi 朱古力 & 2001 Anson


雖然我囡囡同妳地仔仔唔同級
但希望我地可以交流

Rank: 2


38
7#
發表於 07-6-28 10:20 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

hi 朱古力 :
其實我囡囡都係今年插班入禧年讀小二
實際環境都未清楚,不過覺得間學校上至校長,下至校工都好nice.



[quote]
朱古力 寫道:
mimitam88,

好呀∼請多多指教呀!

Rank: 5Rank: 5


1258
8#
發表於 07-6-28 11:17 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

Rank: 5Rank: 5


1258
9#
發表於 07-6-28 11:20 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

mimitam88,

哦!明白,我去過禧年幾次,都覺得d學生好斯文,好純品,老師同學生傾計好友善呀!好似傾計咁,所以我相信將來囝囝都會讀得好開心.

其實我都有同事既仔女係禧年就讀,我曾經問過佢,佢都讚呢間學校好,所以我就決定讀呢間咯!

Rank: 2


38
10#
發表於 07-6-28 12:07 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

hi 朱古力
聽妳咁講我又放心好多了
其實講真我之前比較喜歡主風,可惜佢地冇位
不過好多人都話禧年係一間好好既學校
囡囡亦都好鍾意,所以我都冇咁失望

    

Rank: 1


9
11#
發表於 07-6-28 22:06 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

大家好,我的囝仔也成功考到插班(四年級),我知禧年是一間好學校,希望大家的小朋友能在一間好學校裡健康快樂 地學習、成長,將來做個對社會有貢獻的人。    

Rank: 5Rank: 5


1258
12#
發表於 07-6-29 10:49 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

wingsand01,

HI~日後要多多指教呀!     

wingsand01 寫道:
大家好,我的囝仔也成功考到插班(四年級),我知禧年是一間好學校,希望大家的小朋友能在一間好學校裡健康快樂 地學習、成長,將來做個對社會有貢獻的人。    

Rank: 6Rank: 6


5538
13#
發表於 07-6-29 11:29 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

HI, 我想問下, 佢地中文係唔係全普通話教KA ?
噉英文同其他科LE ?
因為我今年9月都要選小1 LA.. LE間都係我首選
因為近我HOME

Rank: 5Rank: 5


1258
14#
發表於 07-6-29 11:53 |只看該作者

Re: 馬鞍山禧年小學家長會

qkhui,

我地要九月先開學呀!所以都唔係太清楚,不過做過資料收集.

佢地中文係唔係全普通話教KA ?
P1-P3都係全普通話教授中文。

噉英文同其他科LE ?
我知佢有聘用外藉老師,同埋學校課外活動有英文課上。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖