關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長 ...
發新帖
查看: 755|回覆: 4
go

請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1963
1#
發表於 07-6-20 23:26 |只看該作者

請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長

請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班的學生的家長,
你們的小朋友 適應嗎 ?  可否 分享一下 ?

因升 P.2 要揀普通話班, 但怕囡囡跟不上,
會影響其他科學習興趣 / 成績.

Rank: 5Rank: 5


3327
2#
發表於 07-6-20 23:46 |只看該作者

Re: 請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長

我囡囡一入小一就開始用普通話教中文, 開始我都驚佢唔適應, 不過見佢都跟到課程, 無咩大問題咁, 而家已經學期尾普通話真係進步左好多.  所以唔駛太擔心, 小朋友學語言係好易上手架.

Rank: 5Rank: 5


1963
3#
發表於 07-6-21 00:02 |只看該作者

Re: 請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長

G-Ma,

好耐無見.  妳囡囡應該好開心.  一班會唔會好亂 ?


Rank: 5Rank: 5


1241
4#
發表於 07-6-21 09:46 |只看該作者

Re: 請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長

我囡囡的學校今年以二年級作試驗,中文以普通話教授,我覺得效果很滿意,她是上KUMON中文的(普通話);她的普通話底子不錯,可惜沒有機會說,平時沒膽和別人以普通話溝通,但學校今年的中文以普通話敎授,現絕對可以及頗流利和別人以普通話溝通.小朋友的適應能力很強,大人是想像不到的.

Rank: 5Rank: 5


3327
5#
發表於 07-6-21 23:24 |只看該作者

Re: 請問 P.2 / P.3 讀中文用普通話班 的學生的家長

Hi bowling68,

好耐無見啦!! 你囡囡小一生活如何呀?

我囡囡係好開心呀, 加上小一無考試所以無咩壓力.  今年學校係小一開始用普通話教中文, 佢吸收得唔錯, 好似"快一點" 佢會識得用"趕快", 我相信都係因為聽得普通話多嘅關係, 發音亦好準確.  始終語言都係從小學起好.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖