關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 你地有冇交定9月份車費呀??
發新帖
查看: 399|回覆: 2
go

你地有冇交定9月份車費呀?? [複製鏈接]


3496
1#
發表於 07-6-19 09:04 |只看該作者

你地有冇交定9月份車費呀??

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5536
2#
發表於 07-6-19 09:19 |只看該作者

Re: 你地有冇交定9月份車費呀??

校車留位費$200! 9月時係車費扣回.

Rank: 5Rank: 5


4747
3#
發表於 07-6-19 09:24 |只看該作者

Re: 你地有冇交定9月份車費呀??

Yes, need to pay one month fee for Sept for reservation.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖