關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有關番禺華仁小學
發新帖
查看: 976|回覆: 2
go

請問有關番禺華仁小學 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


176
1#
發表於 07-6-11 17:20 |只看該作者

請問有關番禺華仁小學

小兒即將入讀小一,想請教現就讀的小朋友的媽咪,該校功課多嗎? 忙嗎? 在暑假要先做準備嗎? 謝謝。
Have a nice day!!

Rank: 14Rank: 14Rank: 14Rank: 14

王國長老


5044
2#
發表於 07-6-11 17:34 |只看該作者

Re: 請問有關番禺華仁小學

你既小朋友將入讀上或下午班呢?
因為唔同晝,老師亦都唔一樣既,
你可以入呢度 >> Click here for Wah Yan parents

我地有唔同晝同埋唔同年級既家長,
你入去好多家長樂意解答的。

Rank: 3Rank: 3


176
3#
發表於 07-6-11 17:40 |只看該作者

Re: 請問有關番禺華仁小學

多謝您,麟媽媽
Have a nice day!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖