關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?
發新帖
查看: 1115|回覆: 7
go

請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


337
1#
發表於 07-6-9 00:28 |只看該作者

請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

Hi, 請問你哋點返學?  係咪搭校車, 有無好介紹?

Rank: 1


11
2#
發表於 07-6-9 10:06 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

想請教一下,為何你会撰呢间学校,而不撰青衣或荃灣的学校? 因為我是畢業生,但又唔知依家仲係咪同以前一样咁好!唔知好唔好幫个囝報.
請俾D意見

Rank: 3Rank: 3


337
3#
發表於 07-6-9 13:46 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

其實我曾在青衣區開補習社的, 對區內的學校略有認識, 加上青衣人口較多, 派所謂好的小學機會很低, 加上葵青及荃灣相對九龍及香港的層次真的差了一級, 所以我決心誇網, 加上華德是在41網內是不錯的選擇!  至於現時的華德聽口碑仍不錯, 加上新的校長上任好進取, 有心將學校攪到有聲有色, 故決定幫個仔入讀此校,  而且暫時是上下午校, 我較喜歡半日制的學校, 青衣搭地鐵都好快, 校車門口到, 都幾方便! 你都可以考慮下!

Rank: 1


11
4#
發表於 07-6-11 09:31 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

Hehemum

多謝您既寶貴意見

Rank: 5Rank: 5


3060
5#
發表於 07-6-11 09:34 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

請問上,下午校有何分別, 我朋友仔仔抽到下午班. 學校課程深唔深升中派位如何.

Rank: 3Rank: 3


337
6#
發表於 07-6-11 17:31 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

真係唔敢定論, 但一般都會較喜歡上午校, 而華德下午校轉全日制時將有新校舍, 這都是一個吸引之處!

Rank: 3Rank: 3


289
7#
發表於 07-6-25 00:25 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

想請問各位意見, Thanks~
我呢兩日聽同事說佢嘅姪女現讀華德上午小一, 佢話聽佢親戚講呢間學校好好, 但好多功課, 而家已經要補習.
請問課程是否很深? 細B會否很難跟到?

呢間學校難唔難入? Daddy是華德畢業, 如20分入到的機會是否會很高?

因為本來住九龍, 後來搬入屯門, 而屯門區的好學校定必爭崩頭, 在屯門區又沒有分可加, 如入華德的機會很高,
為了小朋友, 是否搬回九龍住較好呢?  

Rank: 3Rank: 3


337
8#
發表於 07-6-29 13:37 |只看該作者

Re: 請問有沒有讀華德上午校的青衣媽咪?

有20分就連搬屋都唔駛就可以入啦!  簡直係一定收! 因為第一回合是計分, 分高就自然收
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖