關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 選咩好?
發新帖
查看: 850|回覆: 0
go

選咩好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2376
1#
發表於 07-6-6 11:13 |只看該作者

選咩好?

因為9月要同細囡選小學,之前已經問左好多好好人的BK媽咪啦,不過仲有小小難題想問下大家?

1)因為囡囡係細囡,所以佢無首名子女分
2)佢無宗教,所以都係無分

咁如果係咁你地會同佢選一間應該好易入,但自己就唔多鐘意GE小學比佢定會選一間好難入GE學校(就算叩門都無咩可能,只係博下)

      

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖