關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問派唔中心儀水小學, 係未都要註冊左先再去叩其他小學 ...
發新帖
查看: 648|回覆: 1
go

請問派唔中心儀水小學, 係未都要註冊左先再去叩其他小學的門架﹖ [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


351
1#
發表於 07-6-5 17:57 |只看該作者

請問派唔中心儀水小學, 係未都要註冊左先再去叩其他小學的門架﹖

謝謝﹗

Rank: 1


22
2#
發表於 07-6-5 19:21 |只看該作者

Re: 請問派唔中心儀水小學, 係未都要註冊左先再去叩其他小學的門架﹖

HI !

派唔中心儀小學, 係要註冊左先再去叩其他小學的門,
如果唔註冊左先,就會無左個學位.

:-D
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖