關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 噚日同個仔默書默到我喊!
查看: 5805|回覆: 42
go

噚日同個仔默書默到我喊! [複製鏈接]

Rank: 4


870
1#
發表於 07-6-5 13:59 |只看該作者

噚日同個仔默書默到我喊!

k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!

Rank: 5Rank: 5


1632
2#
發表於 07-6-5 14:01 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

根記?

Rank: 3Rank: 3


230
3#
發表於 07-6-5 14:06 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

咁深?邊間呀?

最緊要都係唔好嚇親小朋友,比心機啦 :wink:

Rank: 5Rank: 5


1074
4#
發表於 07-6-5 14:06 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

k3 我覺得好深喎~  孩子很可憐
click比小朋友睇-->親子音樂導賞 - 彼德與狼維維:new born 7.38lbs;6/OCT/07 33lbs 哥哥 : 6/OCT 55lbs

Rank: 3Rank: 3


446
5#
發表於 07-6-5 14:08 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

yes ar
LOOLOO 寫道:
k3 我覺得好深喎~  孩子很可憐

Rank: 4


743
6#
發表於 07-6-5 14:11 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我個囡K3都係每個星期默5個英文生字, 包括 : bread, tea, teacher, policeman & cry, 我教佢記都死得半條命;何況叫佢默埋個

Rank: 5Rank: 5


1488
7#
發表於 07-6-5 14:12 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

Take it easy la ....must have a way to solve the problem but need to find out. Good luck.

Rank: 3Rank: 3


120
8#
發表於 07-6-5 14:13 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

其實,好多本地小學小一甚至小二都默緊呢啲字,K3小朋友唔識,我覺得好正常,你仲要在兩個小時內背到,我覺得有點強人所難,除非阿仔記性特別好又或者好鐘意串字。說真,就算大學生也未必識得晒,例如我老公。況且,你說的英文字裏面,有些根本唔跟Phonics rule,所以就算認拼音都冇用,要死記。我諗學校如果要求過高,家長要調適一下,以免對自己和子女造成無謂壓力。

Rank: 4

醒目開學勳章


634
9#
發表於 07-6-5 14:15 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我個女現在K2, 上学期英文默書是 - Tram, Taxi, cheese,etc., 今個星期啱啱默 - I can see a Panda, It is a Sheep.
你覺得深唔深呢?
yvomak 寫道:
k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!
  

Rank: 3Rank: 3


280
10#
發表於 07-6-5 14:22 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

Rank: 3Rank: 3


280
11#
發表於 07-6-5 14:23 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

都好深下喎!温得幾多得幾多,小學生都未必記得晒架。太難記個d就放棄吾温,温些較淺既先啦。應該可以合格的。
yvomak 寫道:
k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!

Rank: 5Rank: 5


1889
12#
發表於 07-6-5 14:24 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

聽到都覺得好無奈!

Rank: 5Rank: 5


1692
13#
發表於 07-6-5 14:26 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我個女k3都係下學期至開始默書
仲係到e+至默左8次, 應該係今日第9次至arm
佢地細邊可以一次過
我通常玩玩下星期5開始串d串d
星期日發功
星期一晚就ok哂
至於星期二默時可5可以全對就問天啦  

Rank: 3Rank: 3


147
14#
發表於 07-6-5 14:28 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

K3下學期學校要女女默英文colour,包括green, red, yellow 等等,當時她只記會到red 和blue,而且巳try her best, 因而令我十分down,不過事過一年,事实証明她英文程度絕無問題。所以不用過度担心,更何況學校要他默的幾個字也不適合他的程度,死記到又如何!

Rank: 5Rank: 5


1063
15#
發表於 07-6-5 14:38 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

仔仔 K3 下學期一星期默兩次書, 星期二中默, 星期四英默, 溫英文容易好多, 因為耐唔耐又可以問下, 就咁串就 OK, 但中文就一定要寫畀我睇, 好次今日默: 民族, 服裝, 旅遊, 名勝, 世界, 地圖, 國家 + 作句: 我愛 _____ & 這是 _____ 都溫左幾日先記熟

但星期四o既英默就好容易: policeman, postman, fireman, tram, short + 作句: Thank you _____

Rank: 5Rank: 5


1721
16#
發表於 07-6-5 14:48 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

yvomak

1) 你小朋友唔係蠢
2) k3要默哩d事太深太多
3) 你只比2個鐘佢...你要求太高喇

而家只係幼稚園...應該係讀書最開心o既時候...唔好咁快嚇親佢...到讀左小學你重有排忙/煩呀

yvomak 寫道:
k3 依家要默12個月既英文, 星期一至日英文, 今天昨天明天英文, 其實對佢嚟講係咪過深呢, 我用咗兩個鐘時間佢都唔可以全部識曬, 係咪佢蠢呢!


1196
17#
發表於 07-6-5 14:50 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4747
18#
發表於 07-6-5 14:54 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

Seems that so many kinders now are teaching primary stuff to K2 and K3 students already!!

So more difficult is better??

Rank: 5Rank: 5


1632
19#
發表於 07-6-5 15:00 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

AnnieClarabel 寫道:
仔仔 K3 下學期一星期默兩次書, 星期二中默, 星期四英默, 溫英文容易好多, 因為耐唔耐又可以問下, 就咁串就 OK, 但中文就一定要寫畀我睇, 好次今日默: 民族, 服裝, 旅遊, 名勝, 世界, 地圖, 國家 + 作句: 我愛 _____ & 這是 _____ 都溫左幾日先記熟

但星期四o既英默就好容易: policeman, postman, fireman, tram, short + 作句: Thank you _____
嘩你都吾淺喎

Rank: 6Rank: 6


5538
20#
發表於 07-6-5 15:09 |只看該作者

Re: 噚日同個仔默書書到我喊!

我仔仔k2下學期都開始默書, 星期二默中, 星期四默英, 其實初初我都覺得幾多,  同幾深, 不過如果家長唔迫佢, 擋普通噉同佢溫下, 默下, 最重要唔好另他們怕佐, 噉so far 佢地自己會調節, 自己慢慢會有佐個責任, 有時佢自己都會提返我, 要同佢默書, 雖然有時佢會唔識, 但我都覺得不是太重要, 佢依家合共默了12次, 都可以有8次係全對.都唔錯la..
不過講真, 我都不是太同意, 串一些太長o既字.. 其實都係幫佢地習慣小1時o既模式. 不用噉細個就串太長.. 真係嚇死我..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖