關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好 ...
發新帖
查看: 1030|回覆: 6
go

有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~ [複製鏈接]

Rank: 2


75
1#
發表於 07-6-4 14:05 |只看該作者

有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

我囡囡入唔到頭三志願,好失望~
唸住聽日周圍叩門, 但好奇怪的是.....今日打0左幾個電話問其中兩間小學, 佢地異口同聲都叫我帶埋註冊証去,點解0既??? 乜唔係要註冊0左政府派0個間,然後如果轉其他而又confirm 收, 先再去攞番張証來交換學位嗎 ?  可以就0甘註冊唔係政府派的那間?     
還想請問置富始南好還是培德好????
PRI PRI 孖媽

Rank: 4


666
2#
發表於 07-6-4 14:25 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

是那兩間小學? 可能仲有位可即收? 咁奇怪?

培德校風幾好, 學生純品, 畢業後多數入"培德"書院. 置富始南都幾好! 試下叩門啦! 或者揾校長幫你寫封信可能好D! 努力! 加油!

Rank: 2


75
3#
發表於 07-6-4 23:14 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

不過我覺得培德間校舍0係出面望, 好似好細.......有無人知呀?????
可能自己細個0個陣讀0既小學校舍好大又ok靚, 環境好0的,讀書都有心機0的....所以盡量都想同囡囡搵間唔好0甘細0既學校!!!!!
PRI PRI 孖媽


710
4#
發表於 07-6-4 23:35 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


75
5#
發表於 07-6-4 23:58 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

派0左鴨利洲聖伯多祿 ~
PRI PRI 孖媽

Rank: 4


666
6#
發表於 07-6-5 00:01 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

孖媽 寫道:
不過我覺得培德間校舍0係出面望, 好似好細.......有無人知呀?????
可能自己細個0個陣讀0既小學校舍好大又ok靚, 環境好0的,讀書都有心機0的....所以盡量都想同囡囡搵間唔好0甘細0既學校!!!!!


你都有道理, 你要衡量下啦!

Rank: 5Rank: 5


1011
7#
發表於 07-6-5 09:05 |只看該作者

Re: 有無18網0既家長可分享意見???我囡囡入唔到頭三志願,好失望~

孖媽,
叫你帶註冊証去即是有位.
培德幾好,校風、程度好,而且冇嘜壓力.
識好多家長囡囡係呢間讀,她們都話唔錯架!
但衰在校舍細和舊.(一級得兩班,計落都ok,內裡有裝修過有新課室)
環境-因為不在屋邨,都幾清靜.
派位就每年有十幾個去聖心(同會),差少少的會入培德書院.

田始叩門冇返幾個十個獎係身都幾...
但未到開學都還有機會,試過有人8月31日先打電話來話收.
(校舍係大,但一級有五班.)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖