- 在線時間
- 54 小時
- 最後登錄
- 16-8-21
- 國民生產力
- 16
- 附加生產力
- 1206
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-11-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 22
- 主題
- 3
- 精華
- 0
- 積分
- 1244
- UID
- 66004
 
|
Re: 89網-你0地派去邊間呀?
EvaLam^^
我大女在陳元喜下午讀二年班, 今年細女都跟大女入陳元喜, 請放心, 我覺得你無幫你的小朋友揀錯。我大女是二年班插班入陳元喜的, 校長真的很溫文, 老師都很有愛心, 教學多以鼓勵形式, 就算我見老師拿成績表, 老師同我講小女上課有同格離同學傾下計, 亦非以投訴的語氣來跟我說, 大部份老師都很和善, 可能與全部是基督徒有點關係吧!
英中派位有五十幾%, 而且有一間英中做聯系中學…
但最重要係我見到小朋友回家自動自學做功課, 每早都會自動拿書出來溫習(我是working mom, 是家中工人姐姐話比我知), 而家中英默我都不用幫她溫習, 佢自動波架啦! 學校又會將上學期的中英數聖經的成績貼在他們的手冊, 鼓勵他們努力大考考得比上次好。
我最喜歡這家學校很體恤學生, 若星期六要上課, 星期五的功課是可以留下星期一交的, 那就不用星期五晚放學趕功課, 第二朝又要一早起身返學。不過我女自己堅持要當晚做哂先上床。
我都係過來人, 好明白你的感受。若你有什麼問題, 可pm我傾!
祝好!
EvaLam^^ 寫道:
我派去第4志願陳元喜,當初就係驚派去d好差既學校,就博一博選第4係呢間冇咩人選但又幾好口脾既學校,點知依家真係比我博到啦 |
|