關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 請問有無人去左漢華簡介會?
發新帖
查看: 1078|回覆: 7
go

請問有無人去左漢華簡介會? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


163
1#
發表於 07-5-21 17:24 |只看該作者

請問有無人去左漢華簡介會?

請問有無人去左漢華簡介會? 我miss左無去到
你地聽完有咩意見? thanks!


1196
2#
發表於 07-5-22 00:22 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


163
3#
發表於 07-5-22 16:24 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

ckwliu,

Thank you very much!

Rank: 3Rank: 3


163
4#
發表於 07-5-22 16:56 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

thanks for sharing!


1196
5#
發表於 07-5-22 18:06 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


163
6#
發表於 07-5-23 17:03 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

Hi ckwliu,

Thank you so much for your information!  

Rank: 3Rank: 3


107
7#
發表於 07-6-7 11:59 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

你唔敢講我敢講 :-x 你敢講時我敢聽 8-)

Rank: 3Rank: 3


107
8#
發表於 07-6-7 12:01 |只看該作者

Re: 請問有無人去左漢華簡介會?

Thanks   
你唔敢講我敢講 :-x 你敢講時我敢聽 8-)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖