關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1961#
發表於 07-7-16 11:08 |只看該作者
come,咁你老爺呢, 沒有和你們在一齊嗎 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:00 發表
星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1962#
發表於 07-7-16 11:11 |只看該作者
佢個朋友(亞伯)話唔等我地咁夜, 所以3-4點走左啦!(好彩咋)
原文章由 雪文 於 07-7-16 11:08 發表
come,咁你老爺呢, 沒有和你們在一齊嗎 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1963#
發表於 07-7-16 11:12 |只看該作者
塞車就好辛苦啦, 你一講又令我諗起去惠州的路上的大塞車

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:00 發表
星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1964#
發表於 07-7-16 11:13 |只看該作者
咁你哋昨日幾點返來香港 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:11 發表
佢個朋友(亞伯)話唔等我地咁夜, 所以3-4點走左啦!(好彩咋)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1965#
發表於 07-7-16 11:16 |只看該作者
come,你哋上周話 $1320.- NDS係咩版加 ?

台版, 日版同美版有咩唔同?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1966#
發表於 07-7-16 11:17 |只看該作者
come,有無相熟的白牌車司機電話.
深圳個topic有個网友想去南澳呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1967#
發表於 07-7-16 11:23 |只看該作者
係呀, 好彩我地架車上唔倒高速公路, 好似話前面撞車, 如果上左去的話, 唔上唔落仲C呀!!!
白牌車即係???

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:12 發表
塞車就好辛苦啦, 你一講又令我諗起去惠州的路上的大塞車

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1968#
發表於 07-7-16 11:25 |只看該作者
已加價$1340.-啦:tongue:
台版~~我都唔知有乜分別喎, 係咪想買比亞仔???

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:16 發表
come,你哋上周話 $1320.- NDS係咩版加 ?

台版, 日版同美版有咩唔同?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1969#
發表於 07-7-16 11:27 |只看該作者
我地驚D人游完水走時又大塞車, 所以搭2:40PM直通巴回來.
我有上次個司機電話, 你要唔要? (不過我唔知佢叫乜名)

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:13 發表
咁你哋昨日幾點返來香港 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1970#
發表於 07-7-16 11:28 |只看該作者
白牌車即係???= 你話的街車囉.

唔係的士來的, 私家車是不是 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1971#
發表於 07-7-16 11:29 |只看該作者
諗吓
不過我諗差 10元如果買都同公司買啦, 起碼唔怕俾人換零件.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:25 發表
已加價$1340.-啦:tongue:
台版~~我都唔知有乜分別喎, 係咪想買比亞仔???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1972#
發表於 07-7-16 11:34 |只看該作者
come, 20/7約幾點大盛等 ?  

預埋YW一大一細.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1973#
發表於 07-7-16 11:35 |只看該作者
係私家車來的, 果日個司機都無乘機加價, 我地落車比港幣, 佢就唔LIKE囉!!! 不過我地都來左, 當然照比唔理佢啦!!!

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:28 發表
白牌車即係???= 你話的街車囉.

唔係的士來的, 私家車是不是 ?

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-16 11:37 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1974#
發表於 07-7-16 11:36 |只看該作者
我要返上藍田再落過黎, 起碼7:00PM. 你地呢? (我星期三去BOOK位)

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:34 發表
come, 20/7約幾點大盛等 ?  

預埋YW一大一細.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1975#
發表於 07-7-16 11:37 |只看該作者
係囉, 呢D就叫白牌車.  
你PM個電話俾我, 唔該.
沙頭角去南澳鎮係 $100-120 ? 同埋有無南澳食店好介紹 ?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:35 發表
係私家車來的, 果日個司機都無乘機加價, 不過我地落車比港幣, 佢就唔LIKE囉!!! 不過我地都來左, 當時照比唔理佢啦!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1976#
發表於 07-7-16 11:38 |只看該作者
咁7:00PM

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 11:36 發表
我要返上藍田再落過黎, 起碼7:00PM. 你地呢? (我星期三去BOOK位)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1977#
發表於 07-7-16 11:42 |只看該作者
係南澳大街有間店食刀削麵幾好, 只賣5元, 佢仲有餃子, 但我無食過. 叫~~~一時諗唔起(好似叫清真XXX), 不過店外有部車仔煮麵, D師傅係企係度即做的, 佢地D服式/樣子係唔同南方人, 你一睇就睇得出!   
你叫朋友問好$$先, 我叔仔話係100-120.- .

原文章由 雪文 於 07-7-16 11:37 發表
係囉, 呢D就叫白牌車.  
你PM個電話俾我, 唔該.
沙頭角去南澳鎮係 $100-120 ? 同埋有無南澳食店好介紹 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1978#
發表於 07-7-16 11:45 |只看該作者
雪文: CHECK PM!
學校果度叫我明天取返舊成績表返去換左張新的.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1979#
發表於 07-7-16 11:57 |只看該作者
我CONFIRM多次人數先
COME X 2
雪文 X 3
HIN_BB X 2
LOVE X 2
HOGANMAMA X 2
龍舌蘭 X 2
YW X 2
仲有無呀??????
KY (未覆)


原文章由 雪文 於 07-7-16 11:38 發表
咁7:00PM

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1980#
發表於 07-7-16 11:59 |只看該作者
come,入來睇吓 :

http://discuz.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=980953&extra=&page=1
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖