關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1941#
發表於 07-7-16 09:57 |只看該作者
COME,昨日我見到許留山的亡果布甸啦. 睇落幾好味, 下次ORDER.

Rank: 8Rank: 8


17382
1942#
發表於 07-7-16 09:58 |只看該作者
我見你亞囡尋日朝早都ok呀,起碼有胃口食弼:loveliness:
嘔了7次應該都清左腸胃

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1943#
發表於 07-7-16 09:58 |只看該作者
Love,昨日我返去只是煮咗一餐, 收拾下我仔的工作紙和書, 就全身濕透.  我都要沖多一次涼.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-16 09:55 發表
ME TOO

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1944#
發表於 07-7-16 09:59 |只看該作者
嘔清光

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-16 09:58 發表
我見你亞囡尋日朝早都ok呀,起碼有胃口食弼:loveliness:
嘔了7次應該都清左腸胃

Rank: 8Rank: 8


17382
1945#
發表於 07-7-16 10:00 |只看該作者
你亞仔最後都肯返呀


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-16 09:49 發表
昨日一早七點幾佢就醒

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1946#
發表於 07-7-16 10:01 |只看該作者
Love,我仔今早一起身就抱住本"水汻傳"啦

各位, 我仔昨日早唔肯返香港呀, 要留係惠州

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1947#
發表於 07-7-16 10:05 |只看該作者
第二次講電話佢應允咗就會加拉, 返來又無嘢, 我都無閙佢, 仲俾個 "剔"佢, 因最後佢都服從指令, 仲送埋M記玩具俾佢.

佢今早話已打爆機, 二部.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-16 10:00 發表
你亞仔最後都肯返呀


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-16 09:49 發表
昨日一早七點幾佢就醒

Rank: 8Rank: 8


17382
1948#
發表於 07-7-16 10:08 |只看該作者
我尋日同你地分手後咪返屋企汁屋做工人囉
我都一樣呀汁完屋濕曬要沖涼
3點出去九龍灣等教練,
尋日係考體能
我地由5點考到7點
我尋日好勁呀 跑左5個圈=400米x5圈=2000米
跑完之後連頭髮尾都有汗


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-16 09:58 發表
Love,昨日我返去只是煮

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1949#
發表於 07-7-16 10:10 |只看該作者
你知唔知佢地幾點收舖? 我想同女女去睇下!
D文具有無MELODY, KITTY, 大口仔果D?????


原文章由 雪文 於 07-7-16 09:54 發表
街仔太原街, 有好多間賣玩具的鋪頭. 所以人哋又叫玩具街. 不過而家話要拆, 可能好快會無囉.

我呢次見都有好多靚文具賣, 啱晒你啦.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-16 10:12 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1950#
發表於 07-7-16 10:11 |只看該作者
其實你亞仔都有長處 =睇書,
好多小朋友一見咁多字既書一早放棄左啦


原文章由 雪文 於 07-7-16 10:01 發表
Love,我仔今早一起身就抱住本"水汻傳"啦

各位, 我仔昨日早唔肯返香港呀, 要留係惠州

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1951#
發表於 07-7-16 10:11 |只看該作者
佢點解想留係惠州??? 邊個同佢玩???

原文章由 雪文 於 07-7-16 10:01 發表
Love,我仔今早一起身就抱住本"水汻傳"啦

各位, 我仔昨日早唔肯返香港呀, 要留係惠州

Rank: 8Rank: 8


17382
1952#
發表於 07-7-16 10:14 |只看該作者
小朋友一有得玩就咩都唔理



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-16 10:05 發表
第二次講電話佢應允

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1953#
發表於 07-7-16 10:17 |只看該作者
我尋日大掃除, 抹晒d牆同天花板, 足足抹左6個鐘, 我叫我老公去左99屋企, 我老公睇住亞仔la, 其間佢打電話比我, 問我做咩抹咁耐, 仲話叫我陪佢去食野, 我話唔食la, 無理由抹抹下走去食野gar ma, 咁佢又話佢去食野, who take care亞仔? 佢呢d人最鍾意比人鬧gar, 咁簡單, 咪帶埋佢去食野lor, 再唔係咪叫62睇住lor, 唔通我湊ar, 低能gar

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1954#
發表於 07-7-16 10:24 |只看該作者
hoganmama,你老公真係幾細佬wor.

咁熱天你做咗6個鐘呀, 真係辛苦

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 10:17 發表
我尋日大掃除, 抹晒d牆同天花板, 足足抹左6個鐘, 我叫我老公去左99屋企, 我老公睇住亞仔la, 其間佢打電話比我, 問我做咩抹咁耐, 仲話叫我陪佢去食野, 我話唔食la, 無理由抹抹下走去食野gar ma, 咁佢又話佢去食野 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1955#
發表於 07-7-16 10:25 |只看該作者
大佢一歲的表哥仔囉, 佢二個好好感情加, 一返去就一齊玩, 一齊睡.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 10:11 發表
佢點解想留係惠州??? 邊個同佢玩???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1956#
發表於 07-7-16 10:27 |只看該作者
我見到有.  佢好似晚上7, 8點收鋪掛, 昨日我哋走都7點幾, 仲好多人行.

灣仔南洋商業銀行出口, 一出過對面馬路, 有間天使, 中間條路就係啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 10:10 發表
你知唔知佢地幾點收舖? 我想同女女去睇下!
D文具有無MELODY, KITTY, 大口仔果D?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1957#
發表於 07-7-16 10:30 |只看該作者
昨日個中醫師好叻, 佢問我仔是否感冒未清 ??
我問佢點睇得出, 佢話我仔眼有些矇, 頭有D熱.

Rank: 8Rank: 8


17382
1958#
發表於 07-7-16 10:43 |只看該作者
我果個c6咪又係,尋日我操緊果時佢打電話比我,
問我走得未又問操咩野操咁耐,
跟住話亞囡要食野wor
我咪叫佢同亞囡去食野囉
我心諗:唔係呱想食野咪落街囉

我個c6同你果個真係   

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 10:17 發表
我尋日大掃除, 抹晒d牆同天花板, 足足抹左6個鐘, 我叫我老公去左99屋企, 我老公睇住亞仔la, 其間佢打電話比我, 問我做咩抹咁耐, 仲話叫我陪佢去食野, 我話唔食la, 無理由抹抹下走去食野gar ma, 咁佢又話佢去食野 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1959#
發表於 07-7-16 10:44 |只看該作者
HOGANMAMA: 你老公真係抵鬧!!!

雪文: 等我LEE個星期有時間, 放工帶埋亞女去睇下!



原文章由 hoganmama 於 07-7-16 10:17 發表
我尋日大掃除, 抹晒d牆同天花板, 足足抹左6個鐘, 我叫我老公去左99屋企, 我老公睇住亞仔la, 其間佢打電話比我, 問我做咩抹咁耐, 仲話叫我陪佢去食野, 我話唔食la, 無理由抹抹下走去食野gar ma, 咁佢又話佢去食野 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1960#
發表於 07-7-16 11:00 |只看該作者
星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我地平時35-45MINS已到. 以為個司機"大"我地, 咁一路行入街一路睇下有無的士啦, 點知架架車都有客, 過多一陣都係打電話返去比叔仔, 叫佢CALL朋友OR CALL街車出黎, 我地就入左KFC食住等, 一路等一路食, 點知個街車司機打電話比我地, 話要10點先來倒, 因大/小梅沙超超超超塞車, 好啦, 咁啱我個電話無晒電, 我老公個電話又就黎無電, 又驚個司機來到搵唔倒我地, 咪四周去搵舖頭叉電囉, 原來我地D"港紙", 係沙頭角係用唔倒架, 我地三個人全身只有4X人民幣, KFC只經用左3X, 又買左一支康師傅3.-, 叉電度我焗比港幣, 個人都好唔願意收, 不過我話無人民幣, 佢都要收!!!
嘩! 果度D車多到, 真係想像唔倒, 好彩我地叫架車車仔細細, 四周打尖又爬頭, 咁好辛苦要2個鐘先返到奶奶度咋, 唔係~~~~都唔知幾點先到, 原來大梅沙果度有成2-30間酒店架喎!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖