- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
星期六果日我地好慘呀, 7:45PM過左沙頭角關口, 諗住CALL街車返南澳(因佢細佬臨時有急事, 過唔倒車我地), 點知D司機話150.-(平時100-120.-), 仲要等夠2班人先開車, 我老公唔SO佢, 個司機仲話無3個鐘返唔倒去, 我地平時35-45MINS已到. 以為個司機"大"我地, 咁一路行入街一路睇下有無的士啦, 點知架架車都有客, 過多一陣都係打電話返去比叔仔, 叫佢CALL朋友OR CALL街車出黎, 我地就入左KFC食住等, 一路等一路食, 點知個街車司機打電話比我地, 話要10點先來倒, 因大/小梅沙超超超超塞車, 好啦, 咁啱我個電話無晒電, 我老公個電話又就黎無電, 又驚個司機來到搵唔倒我地, 咪四周去搵舖頭叉電囉, 原來我地D"港紙", 係沙頭角係用唔倒架, 我地三個人全身只有4X人民幣, KFC只經用左3X, 又買左一支康師傅3.-, 叉電度我焗比港幣, 個人都好唔願意收, 不過我話無人民幣, 佢都要收!!!
嘩! 果度D車多到, 真係想像唔倒, 好彩我地叫架車車仔細細, 四周打尖又爬頭, 咁好辛苦要2個鐘先返到奶奶度咋, 唔係~~~~都唔知幾點先到, 原來大梅沙果度有成2-30間酒店架喎!!! |
|