- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
今日有返學
個日我坐咗 1A去花園街, 一上車我囡就打呵欠, 仲係就要睡著個鍾, 到咗勿勿忙忙去揾皮帶鋪, 間鋪可能無咗, 上次同你哋行見唔到, 今次又見唔到. 好彩入咗去間出口店見到有皮帶 $10.-
再買咗條好靚的裙 $38.- 就返屋企啦, 係小巴到佢都睡著, 下車我要"咩"佢返屋企.
返到去沖涼後吃咗小小生果, 小食就睡啦.
點知睡到一點, 佢就......
第一次佢將下午的食物全部嘔晒出來.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 09:38 發表 
咁佢今日有無返學???:cry: 你地尋晚食左乜野呀???? |
|