關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1921#
發表於 07-7-14 12:40 |只看該作者
係呀!!:D :D :D :D

原文章由 雪文 於 07-7-14 12:38 發表
剛剛睇完YW 的相薄, 好似去咗一次旅行.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1922#
發表於 07-7-14 12:44 |只看該作者
閃啦, 一陣見你地啦!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1923#
發表於 07-7-14 12:46 |只看該作者
me too

Love,明天一齊吃早餐嗎 ?  去的話你打電話俾我.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 12:44 發表
閃啦, 一陣見你地啦!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1924#
發表於 07-7-14 12:54 |只看該作者
see you later

Rank: 5Rank: 5


2065
1925#
發表於 07-7-14 22:11 |只看該作者
你地去左邊到玩呀??

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 12:54 發表
see you later

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1926#
發表於 07-7-16 08:53 |只看該作者
MORNING!


katiema: 我地星期六下午去左JERRY媽屋企開PARTY!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1927#
發表於 07-7-16 08:58 |只看該作者
morning!

, 個日熱到痴線, 我落左車行去金龍時, 要行下入下d舖頭抖涼, 個間金龍d人一d笑容都無gar, 我以後都唔會幫親佢:tongue:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 08:53 發表
MORNING!


katiema: 我地星期六下午去左JERRY媽屋企開PARTY!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1928#
發表於 07-7-16 09:27 |只看該作者
Morning !

我囡半夜1點開始嘔, 嘔咗 "七"次咁多,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1929#
發表於 07-7-16 09:37 |只看該作者
佢地好似唔"憂"做咁架!!!

原文章由 hoganmama 於 07-7-16 08:58 發表
morning!

嘩, 個日熱到痴線, 我落左車行去金龍時, 要行下入下d舖頭抖涼, 個間金龍d人一d笑容都無gar, 我以後都唔會幫親佢:tongue:
  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1930#
發表於 07-7-16 09:38 |只看該作者
咁佢今日有無返學???:cry: 你地尋晚食左乜野呀????


原文章由 雪文 於 07-7-16 09:27 發表
Morning !

我囡半夜1點開始嘔, 嘔咗 "七"次咁多,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1931#
發表於 07-7-16 09:42 |只看該作者
今日有返學

個日我坐咗 1A去花園街, 一上車我囡就打呵欠, 仲係就要睡著個鍾, 到咗勿勿忙忙去揾皮帶鋪, 間鋪可能無咗, 上次同你哋行見唔到, 今次又見唔到.  好彩入咗去間出口店見到有皮帶 $10.-
再買咗條好靚的裙 $38.- 就返屋企啦, 係小巴到佢都睡著, 下車我要"咩"佢返屋企.

返到去沖涼後吃咗小小生果, 小食就睡啦.

點知睡到一點, 佢就......

第一次佢將下午的食物全部嘔晒出來.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 09:38 發表
咁佢今日有無返學???:cry: 你地尋晚食左乜野呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1932#
發表於 07-7-16 09:47 |只看該作者
嘔左個人仲舒服架, 最緊要而家無事!:-|
其實我覺得佢係JERRY媽屋企時個人都無乜精神, 可能攰啦!:cry:

原文章由 雪文 於 07-7-16 09:42 發表
今日有返學

個日我坐咗 1A去花園街, 一上車我囡就打呵欠, 仲係就要睡著個鍾, 到咗勿勿忙忙去揾皮帶鋪, 間鋪可能無咗, 上次同你哋行見唔到, 今次又見唔到.  好彩入咗去間 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1933#
發表於 07-7-16 09:49 |只看該作者
昨日一早七點幾佢就醒咗, 有少少熱, 之後同Love二母女吃早餐,吃粥 吃完齊齊去圖書館, lunch吃米粉.  下午等哥哥返來一齊去咗灣仔貼三伏貼, 貼完行玩具街.  我見到我係花園街買的裙, 灣仔出口店先賣 $29.-,    昨晚佢二兄妹又吃粥.

Rank: 5Rank: 5


4210
1934#
發表於 07-7-16 09:51 |只看該作者
morning

希望小悅好d康復啦....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1935#
發表於 07-7-16 09:53 |只看該作者
又買貴左野啦!
玩具街多唔多野睇架, 我未去過, 亦唔知係邊!??!?!?

原文章由 雪文 於 07-7-16 09:49 發表
昨日一早七點幾佢就醒咗, 有少少熱, 之後同Love二母女吃早餐,吃粥 吃完齊齊去圖書館, lunch吃米粉.  下午等哥哥返來一齊去咗灣仔貼三伏貼, 貼完行玩具街.  我見到我係花園街買的裙, 灣仔出口店先賣 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1936#
發表於 07-7-16 09:53 |只看該作者
come, 係呀, 無事就好.  應該係吃得太雜太多, 眼淺肚窄.
加上有感冒底, 之後去花園街又熱, 返屋企開冷氣睡都可能係原因囉.

不過我就辛苦囉, 未試過嘔咁多次加, 仲要半夜.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 09:47 發表
嘔左個人仲舒服架, 最緊要而家無事!:-|
其實我覺得佢係JERRY媽屋企時個人都無乜精神, 可能攰啦!:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1937#
發表於 07-7-16 09:54 |只看該作者
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1938#
發表於 07-7-16 09:54 |只看該作者
小悅無事嗎?
原文章由 雪文 於 07-7-16 09:27 發表
Morning !

我囡半夜1點開始嘔, 嘔咗 "七"次咁多,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1939#
發表於 07-7-16 09:54 |只看該作者
街仔太原街, 有好多間賣玩具的鋪頭. 所以人哋又叫玩具街. 不過而家話要拆, 可能好快會無囉.

我呢次見都有好多靚文具賣, 啱晒你啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-16 09:53 發表
又買貴左野啦!
玩具街多唔多野睇架, 我未去過, 亦唔知係邊!??!?!?

Rank: 8Rank: 8


17382
1940#
發表於 07-7-16 09:55 |只看該作者
ME TOO


原文章由 hoganmama 於 07-7-16 08:58 發表
morning!

嘩, 個日熱到痴線, 我落左車行去金龍時, 要行下入下d舖頭抖涼, 個間金龍d人一d笑容都無gar, 我以後都唔會幫親佢:tongue:
  
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖