註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 11:06 發表 因為派唔到小學gei問題, 我瘦左小小, but考到之後又肥番
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 11:08 發表 咁德田XX強真係唔應該咁早通知你架!!!!
子爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 11:14 發表 就係高先唔可以肥ar,一肥就變大山婆
男爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 11:32 發表 返到公司唔夠 20 分鐘又要出街 (太子) 搵材料, 886. 你地今日玩及食得開心 d.
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:48 發表 雪文, 去吉吉島順便幫我look look kids buster d鞋有無折 thanks
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:46 發表 咁你要唔要許留山呀???
原文章由 雪文 於 07-7-14 11:57 發表 哎呀, 無留意到你呢到, sorry 應該無減, 我見無discount show出來
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 12:05 發表 never mind
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 12:12 發表 一陣1:45pm藍田mtr. hoganmama: 恆生 雪文: 月台, 往油麻地(車頭)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 12:25 發表 同jerry媽傾完: 而家佢付責買旦糕, 我地同d細路上去樓之後, 再去買飲品, 其他野...好嗎????
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 12:31 發表 no problem