註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:26 發表 哦, 我以為係大嶼山添
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:36 發表 HOGANMAMA: 你/你仔要唔要許留山甜品???
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:37 發表 佢有ice-cream就得gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:39 發表 咁你呢???
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:41 發表 我諗緊, 又壽司又cake我怕肥, 我地去到邊度買? 到時我再決定吧
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:44 發表 睇完報紙 我去吉吉島巡吓鋪, see you later
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:45 發表 hoganma,你肥唔過我呀
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:49 發表 食埋今餐先再減啦.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:47 發表 一陣你睇下我個腩
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:55 發表 車,我都肥左10磅啦 E+要減啦,我個腩都一樣唔野小架
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 11:02 發表 同亞女係屋企"耍"多幾套拳囉! [quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 11:00 發表 我呢幾個月肥左好多呀,我減番小小姐 我E+11 ...