關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1881#
發表於 07-7-14 10:36 |只看該作者
HOGANMAMA: 你/你仔要唔要許留山甜品???

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:26 發表
哦, 我以為係大嶼山添   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1882#
發表於 07-7-14 10:37 |只看該作者
佢有ice-cream就得gar la
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:36 發表
HOGANMAMA: 你/你仔要唔要許留山甜品???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1883#
發表於 07-7-14 10:39 |只看該作者
咁你呢???

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:37 發表
佢有ice-cream就得gar la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1884#
發表於 07-7-14 10:41 |只看該作者
我諗緊, 又壽司又cake我怕肥, 我地去到邊度買? 到時我再決定吧
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:39 發表
咁你呢???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1885#
發表於 07-7-14 10:44 |只看該作者
睇完報紙

我去吉吉島巡吓鋪, see you later

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1886#
發表於 07-7-14 10:45 |只看該作者
CAKE, 飲品~JERRY媽攪掂, 其餘果D我地去到旺角/油麻地再買.

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:41 發表
我諗緊, 又壽司又cake我怕肥, 我地去到邊度買? 到時我再決定吧

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1887#
發表於 07-7-14 10:45 |只看該作者
hoganma,你肥唔過我呀

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:41 發表
我諗緊, 又壽司又cake我怕肥, 我地去到邊度買? 到時我再決定吧

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1888#
發表於 07-7-14 10:46 |只看該作者
咁你要唔要許留山呀???

原文章由 雪文 於 07-7-14 10:44 發表
睇完報紙

我去吉吉島巡吓鋪, see you later

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1889#
發表於 07-7-14 10:47 |只看該作者
一陣你睇下我個腩
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:45 發表
hoganma,你肥唔過我呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1890#
發表於 07-7-14 10:48 |只看該作者
雪文,

去吉吉島順便幫我look look kids buster d鞋有無折

thanks

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1891#
發表於 07-7-14 10:49 |只看該作者
食埋今餐先再減啦.


原文章由 雪文 於 07-7-14 10:45 發表
hoganma,你肥唔過我呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1892#
發表於 07-7-14 10:52 |只看該作者
節食真係好痛苦
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:49 發表
食埋今餐先再減啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1893#
發表於 07-7-14 10:55 |只看該作者
車,我都肥左10磅啦 E+要減啦,我個腩都一樣唔野小架

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:47 發表
一陣你睇下我個腩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1894#
發表於 07-7-14 10:56 |只看該作者
我唔覺得你地2個有減肥嘅需要囉!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:55 發表
車,我都肥左10磅啦 E+要減啦,我個腩都一樣唔野小架

Rank: 8Rank: 8


17382
1895#
發表於 07-7-14 10:58 |只看該作者
今日報紙話3個10歲小學生淫1個女學生,
E+D細路真係
我辛苦D都要亞囡學空手道

Rank: 8Rank: 8


17382
1896#
發表於 07-7-14 11:00 |只看該作者
我呢幾個月肥左好多呀,我減番小小姐
我E+110磅WOR但我得果5呎2

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:56 發表
我唔覺得你地2個有減肥

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1897#
發表於 07-7-14 11:01 |只看該作者


[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:58 發表
今日報紙話3個10歲小學生淫1個女學生,

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1898#
發表於 07-7-14 11:02 |只看該作者
同亞女係屋企"耍"多幾套拳囉!

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 11:00 發表
我呢幾個月肥左好多呀,我減番小小姐
我E+110磅WOR但我得果5呎2

Rank: 8Rank: 8


17382
1899#
發表於 07-7-14 11:05 |只看該作者


原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 11:02 發表
同亞女係屋企"耍"多幾套拳囉!

[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 11:00 發表
我呢幾個月肥左好多呀,我減番小小姐
我E+11 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1900#
發表於 07-7-14 11:06 |只看該作者
因為派唔到小學gei問題, 我瘦左小小, but考到之後又肥番
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖