關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1861#
發表於 07-7-14 10:06 |只看該作者


原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 10:05 發表
wow...有流鼻血效果 wor, 緊係唔洗換啦 (lee 句代你 c6 講)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1862#
發表於 07-7-14 10:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:00 發表
FUNFUN: 我有試架, 仲2個SIZE都試左, 最終買左38, 低返屋企試比我家姐睇時, 佢話覺得我個胸部好似好   , 所以我想換40呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1863#
發表於 07-7-14 10:07 |只看該作者
其實未玩, 等哥哥返來先開

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:06 發表
我以為你換公仔添, 部遊戲機掂唔掂

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1864#
發表於 07-7-14 10:07 |只看該作者
我又要出去銀行及郵局, 轉頭傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1865#
發表於 07-7-14 10:07 |只看該作者
咁雞翼我地係旺角先買啦.
仲要唔要辣魚旦? 燒賣? 香腸? 許留山芒果布丁?   


原文章由 雪文 於 07-7-14 10:03 發表
雞翼:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :) :) :)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1866#
發表於 07-7-14 10:07 |只看該作者
我想ar, 不過要睇亞仔肯唔肯先
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:01 發表
各位我唔去深圳啦, 今晚諗住行下花園街, 有無人一齊 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1867#
發表於 07-7-14 10:09 |只看該作者
係呀我岩岩

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1868#
發表於 07-7-14 10:10 |只看該作者
自從生完之後我已無買貼身衫著, 個肚仲大過胸
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:03 發表
AGREE,但如果我著細件D....個肚腩 收去邊好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1869#
發表於 07-7-14 10:10 |只看該作者
係肉騰騰, 比人笑到流鼻血咋!!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 10:05 發表
wow...有流鼻血效果 wor, 緊係唔洗換啦 (lee 句代你 c6 講)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1870#
發表於 07-7-14 10:11 |只看該作者
不如你帶埋我囡去買, 問佢得啦.

我主攻cake同shushi

原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:07 發表
咁雞翼我地係旺角先買啦.
仲要唔要辣魚旦? 燒賣? 香腸? 許留山芒果布丁?   

Rank: 8Rank: 8


17382
1871#
發表於 07-7-14 10:11 |只看該作者
無曬D字

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1872#
發表於 07-7-14 10:12 |只看該作者
係啦各位: 一陣我可能要5:00PM要閃啦, 要去搵我老爺呀! :-|


原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:07 發表
我想ar, 不過要睇亞仔肯唔肯先

Rank: 8Rank: 8


17382
1873#
發表於 07-7-14 10:12 |只看該作者
唔係呱

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:10 發表
自從生完之後我已無買貼身衫著, 個肚仲大過胸

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1874#
發表於 07-7-14 10:12 |只看該作者
我都係主攻cake + shushi
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:11 發表
不如你帶埋我囡去買, 問佢得啦.

我主攻cake同shushi

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1875#
發表於 07-7-14 10:13 |只看該作者
無問題!去買野食我至開心架啦!!


原文章由 雪文 於 07-7-14 10:11 發表
不如你帶埋我囡去買, 問佢得啦.

我主攻cake同shushi

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1876#
發表於 07-7-14 10:14 |只看該作者
去南澳 ???

原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:12 發表
係啦各位: 一陣我可能要5:00PM要閃啦, 要去搵我老爺呀! :-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1877#
發表於 07-7-14 10:21 |只看該作者
唔知呀, 我老爺今日同個朋友黎HK行街街, 順手買野比我女, 因前晚我女打電話返去, 話自己成績進步左同操行OK(同上次一樣), 咁我奶奶尋日就話我老爺今日會黎, 叫我女睇定, 想爺爺送乜野禮物. 如果我老公明天唔返工, 咁咪一齊夜D返上去囉!


原文章由 雪文 於 07-7-14 10:14 發表
去南澳 ???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1878#
發表於 07-7-14 10:23 |只看該作者
where is 南澳

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1879#
發表於 07-7-14 10:25 |只看該作者
深圳上少少!

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 10:23 發表
where is 南澳

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1880#
發表於 07-7-14 10:26 |只看該作者
, 我以為係大嶼山添
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:25 發表
深圳上少少!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖