關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1841#
發表於 07-7-14 09:52 |只看該作者
Morning !

Jerry媽話個cake要訂做, 所以一定係 2lbs.

或者唔訂pizza先啦.

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:47 發表
2lbs   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1842#
發表於 07-7-14 09:53 |只看該作者
唔使客氣, M記媽咪卡送的, 汶汶肯接收我都不知幾開心.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 09:44 發表
MORNING


文文:多謝你個蘋果批呀
:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1843#
發表於 07-7-14 09:55 |只看該作者
唔緊要, 我地可以晏D先食CAKE都得, 我怕我忍唔到口肥死我

另外, 你地係咪如果按reply打唔到中文, 我要係word copy & paste先得
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:52 發表
Morning !

Jerry媽話個cake要訂做, 所以一定係 2lbs.

或者唔訂pizza先啦.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1844#
發表於 07-7-14 09:55 |只看該作者
comecome >>  morning!

當你俾錢時, 個 sales 都會講 '你 check 件貨, 因減價貨品冇得退換 gar'.
你冇試吓先買咩? 細件左還是大件左?

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:48 發表
攪錯呀!!!!:evil: :evil: :evil: :evil:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1845#
發表於 07-7-14 09:56 |只看該作者
你換左m記公仔, 係咪好靚gar?
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:53 發表
唔使客氣, M記媽咪卡送的, 汶汶肯接收我都不知幾開心.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1846#
發表於 07-7-14 09:56 |只看該作者
好丫, 唔叫PIZZA, 咁而家有:
旦糕
壽司
雪糕
飲品
(仲有無其他想食呀???????)
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:52 發表
或者唔訂pizza先啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1847#
發表於 07-7-14 09:57 |只看該作者
細件左咪貼身d性感d lor
原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 09:55 發表
comecome >>  morning!

當你俾錢時, 個 sales 都會講 '你 check 件貨, 因減價貨品冇得退換 gar'.
你冇試吓先買咩? 細件左還是大件左?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1848#
發表於 07-7-14 10:00 |只看該作者
我換游戲機之wor, cheap cheap d都玩到二, 三年加, 我D小朋友.
http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/kids/mcdigi/



原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:56 發表
你換左m記公仔, 係咪好靚gar?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1849#
發表於 07-7-14 10:00 |只看該作者
FUNFUN: 我有試架, 仲2個SIZE都試左, 最終買左38, 低返屋企試比我家姐睇時, 佢話覺得我個胸部好似好   , 所以我想換40呀!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 09:55 發表
comecome >>  morning!

當你俾錢時, 個 sales 都會講 '你 check 件貨, 因減價貨品冇得退換 gar'.
你冇試吓先買咩? 細件左還是大件左?

Rank: 8Rank: 8


17382
1850#
發表於 07-7-14 10:01 |只看該作者
話時話尋晚我比你嚇左一跳
我無諗過無啦啦有人叫我

原文章由 雪文 於 07-7-14 09:53 發表
唔使客氣, M記媽咪卡送的, 汶汶肯接收我都不知幾開心.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1851#
發表於 07-7-14 10:01 |只看該作者
各位我唔去深圳啦, 今晚諗住行下花園街, 有無人一齊 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1852#
發表於 07-7-14 10:02 |只看該作者
仲俾我見到你閙囡

我想問你妹妹會否上BK加 ?

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:01 發表
話時話尋晚我比你嚇左一跳
我無諗過無啦啦有人叫我

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1853#
發表於 07-7-14 10:03 |只看該作者
OK!  睇吓 lee 2 日再問吓朋友識唔識邊樹再平 d.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:46 發表
係水貨機.
你問左仔仔先啦, 我問埋朋友再約你丫!

Rank: 8Rank: 8


17382
1854#
發表於 07-7-14 10:03 |只看該作者
AGREE,但如果我著細件D....個肚腩 收去邊好


原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:57 發表
細件左咪貼身d性感d lor  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1855#
發表於 07-7-14 10:03 |只看該作者
雞翼:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :) :) :)

原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 09:56 發表
好丫, 唔叫PIZZA, 咁而家有:
旦糕
壽司
雪糕
飲品
(仲有無其他想食呀???????)

Rank: 8Rank: 8


17382
1856#
發表於 07-7-14 10:04 |只看該作者
佢話覺得我個胸部好似好 應該好正


原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:00 發表
FUNFUN: 我有試架, 仲2個SIZE都試左, 最終買左38, 低返屋企試比我家姐睇時, 佢話覺得我個胸部好似好   , 所以我想換40呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1857#
發表於 07-7-14 10:05 |只看該作者
我無問題呀, 直接按reply打.
但係我copy唔到, 你哋話重覆打xxxx字個D呢

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:55 發表

另外, 你地係咪如果按reply打唔到中文, 我要係word copy & paste先得

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1858#
發表於 07-7-14 10:05 |只看該作者
wow...有流鼻血效果 wor, 緊係唔洗換啦 (lee 句代你 c6 講)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:00 發表
FUNFUN: 我有試架, 仲2個SIZE都試左, 最終買左38, 低返屋企試比我家姐睇時, 佢話覺得我個胸部好似好   , 所以我想換40呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1859#
發表於 07-7-14 10:06 |只看該作者
我睇報紙先啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1860#
發表於 07-7-14 10:06 |只看該作者
我以為你換公仔添, 部遊戲機掂唔掂
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:00 發表
我換游戲機之wor, cheap cheap d都玩到二, 三年加, 我D小朋友.
http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/kids/mcdigi/

http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/kids/mcdigi/
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖