註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:47 發表 2lbs
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 09:44 發表 MORNING 文文:多謝你個蘋果批呀 :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:52 發表 Morning ! Jerry媽話個cake要訂做, 所以一定係 2lbs. 或者唔訂pizza先啦.
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:48 發表 攪錯呀!!!!:evil: :evil: :evil: :evil:
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:53 發表 唔使客氣, M記媽咪卡送的, 汶汶肯接收我都不知幾開心.
原文章由 雪文 於 07-7-14 09:52 發表 或者唔訂pizza先啦.
原文章由 funbabyhk 於 07-7-14 09:55 發表 comecome >> morning! 當你俾錢時, 個 sales 都會講 '你 check 件貨, 因減價貨品冇得退換 gar'. 你冇試吓先買咩? 細件左還是大件左?
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:56 發表 你換左m記公仔, 係咪好靚gar?
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-14 10:01 發表 話時話尋晚我比你嚇左一跳 我無諗過無啦啦有人叫我
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:46 發表 係水貨機. 你問左仔仔先啦, 我問埋朋友再約你丫!
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:57 發表 細件左咪貼身d性感d lor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 09:56 發表 好丫, 唔叫PIZZA, 咁而家有: 旦糕 壽司 雪糕 飲品 (仲有無其他想食呀???????)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 10:00 發表 FUNFUN: 我有試架, 仲2個SIZE都試左, 最終買左38, 低返屋企試比我家姐睇時, 佢話覺得我個胸部好似好 , 所以我想換40呀!
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:55 發表 另外, 你地係咪如果按reply打唔到中文, 我要係word copy & paste先得
原文章由 雪文 於 07-7-14 10:00 發表 我換游戲機之wor, cheap cheap d都玩到二, 三年加, 我D小朋友. http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/kids/mcdigi/ http://www.mcdonalds.com.hk/chinese/kids/mcdigi/