關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1821#
發表於 07-7-13 17:41 |只看該作者
而家黑色要1340係旺角度買, 全包配件, 包入game

原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:35 發表
有冇其他仲平 d:D
查實係咪包埋配件 gar?  come >>> 有 d 咩要額外買?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1822#
發表於 07-7-13 17:41 |只看該作者
mm.. 元綠唔係幾好食
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:36 發表
我個人就鍾意食東京多d, 不過文文話半價喎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1823#
發表於 07-7-13 17:41 |只看該作者
唔~~~~我想換SIZE呀!!!


原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:36 發表
咪就係 lee 樹唔好 law (it group)
成日都話冇得換, 俾錢前要 check 貨gar, 爛左都冇得換.....:evil:

Rank: 5Rank: 5


4210
1824#
發表於 07-7-13 17:42 |只看該作者
加左價啦, 要1340

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:39 發表
我知道旺角前排有一間賣緊$1320, 你想幾時買? 不如我問問佢而家個價, 你要乜野色? 因我可能下個星期再去買多一部(幫朋友買)
如果你唔怕"花", 基本上無乜要額外買了.

Rank: 8Rank: 8


17382
1825#
發表於 07-7-13 17:42 |只看該作者
準備走人

聽日玩得開心D啦:loveliness: :loveliness: :) :)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1826#
發表於 07-7-13 17:43 |只看該作者
JERRY媽:

Rank: 5Rank: 5


4210
1827#
發表於 07-7-13 17:43 |只看該作者
咁就食東京啦

原文章由 hoganmama 於 07-7-13 17:41 發表
mm.. 元綠唔係幾好食

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1828#
發表於 07-7-13 17:44 |只看該作者
$1320 已包 R4, 火牛..... (係咪水貨機?)
顏色方面就要問吓仔仔了, 不如約一齊去買.
Thanks!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:39 發表
我知道旺角前排有一間賣緊$1320, 你想幾時買? 不如我問問佢而家個價, 你要乜野色? 因我可能下個星期再去買多一部(幫朋友買)
如果你唔怕"花", 基本上無乜要額外買了.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1829#
發表於 07-7-13 17:45 |只看該作者
會唔會是新 color? (銀, 閃紫色...)

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:42 發表
加左價啦, 要1340

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1830#
發表於 07-7-13 17:45 |只看該作者
PIZZA HUT果度點呀??? 係咪淨係一個大厚至尊??? 仲有無其他??? 意粉? 雞翼?


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:43 發表
咁就食東京啦

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1831#
發表於 07-7-13 17:46 |只看該作者
多數冇得換.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:41 發表
唔~~~~我想換SIZE呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1832#
發表於 07-7-13 17:46 |只看該作者
係水貨機.
你問左仔仔先啦, 我問埋朋友再約你丫!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:44 發表
$1320 已包 R4, 火牛..... (係咪水貨機?)
顏色方面就要問吓仔仔了, 不如約一齊去買.
Thanks!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1833#
發表於 07-7-13 17:48 |只看該作者
攪錯呀!!!!:evil: :evil: :evil: :evil:

原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:46 發表
多數冇得換.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1834#
發表於 07-7-13 17:50 |只看該作者
我都要走啦, 各位886.:)

Rank: 5Rank: 5


2977
1835#
發表於 07-7-13 21:32 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:41 發表
而家黑色要1340係旺角度買, 全包配件, 包入game

好便宜.....買多部都得。

Rank: 5Rank: 5


2977
1836#
發表於 07-7-13 21:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-13 17:14 發表
請問有無人有中銀卡. 我見報紙話元綠半價呀, 明天可以去買返來.

我有中銀提款卡,得嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1837#
發表於 07-7-14 09:19 |只看該作者
MORNING!!!


報料: JERRY媽訂左個2LBS旦糕, 咁我個PIZZA又買細厚.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-7-14 09:35 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1838#
發表於 07-7-14 09:44 |只看該作者
MORNING


文文:多謝你個蘋果批呀
:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1839#
發表於 07-7-14 09:47 |只看該作者
2lbs
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 09:19 發表
MORNING!!!


報料: JERRY媽訂左個2LBS旦糕, 咁我個PIZZA又買細厚.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1840#
發表於 07-7-14 09:51 |只看該作者
係呀, 果款旦糕要訂+2LBS起, 咁我地大大細細+埋有10個人, 都唔難食得晒嘅!

原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:47 發表
2lbs   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖