註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:35 發表 有冇其他仲平 d:D 查實係咪包埋配件 gar? come >>> 有 d 咩要額外買?
返回頂部
子爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:36 發表 我個人就鍾意食東京多d, 不過文文話半價喎
珍珠宮
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:36 發表 咪就係 lee 樹唔好 law (it group) 成日都話冇得換, 俾錢前要 check 貨gar, 爛左都冇得換.....:evil:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:39 發表 我知道旺角前排有一間賣緊$1320, 你想幾時買? 不如我問問佢而家個價, 你要乜野色? 因我可能下個星期再去買多一部(幫朋友買) 如果你唔怕"花", 基本上無乜要額外買了.
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 17:41 發表 mm.. 元綠唔係幾好食
男爵府
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:42 發表 加左價啦, 要1340
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:43 發表 咁就食東京啦
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:41 發表 唔~~~~我想換SIZE呀!!!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:44 發表 $1320 已包 R4, 火牛..... (係咪水貨機?) 顏色方面就要問吓仔仔了, 不如約一齊去買. Thanks!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:46 發表 多數冇得換.
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:41 發表 而家黑色要1340係旺角度買, 全包配件, 包入game
原文章由 雪文 於 07-7-13 17:14 發表 請問有無人有中銀卡. 我見報紙話元綠半價呀, 明天可以去買返來.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-14 09:19 發表 MORNING!!! 報料: JERRY媽訂左個2LBS旦糕, 咁我個PIZZA又買細厚.
原文章由 hoganmama 於 07-7-14 09:47 發表 2lbs