關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1801#
發表於 08-1-14 16:39 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 16:35 發表
我都覺得如果有錢...買兩個單位打通真係好好住,可惜我冇錢啦 。而且現在樓價咁高我想賣多D。

如計tko區, 你果度同x藍灣畔我至至至鐘意.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1802#
發表於 08-1-14 16:40 |只看該作者
係臭到爆炸, 我之前半年咪係入面做野lor, 每日放工都想嘔, 上左shuttle bus要開始閉空氣, 過左清水灣半島先好d咋
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 16:32 發表
COME 
我都有個朋友住你那...我又覺得幾好哦,我都有入過表抽你那架,但抽唔中。而且你係一手買其實用來自住真係幾抵住。講真將廣賣樓那段時間你唔原價賣返比政府換買將廣而在這個時間先走去放又唔係幾化算。現在新樓都升左咁 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1803#
發表於 08-1-14 16:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:40 發表
係臭到爆炸, 我之前半年咪係入面做野lor, 每日放工都想嘔, 上左shuttle bus要開始閉空氣, 過左清水灣半島先好d咋

咁嚴重?????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1804#
發表於 08-1-14 16:45 |只看該作者
真係好嚴重gar, 日頭返工都無事, 放工一出公司個陣味就攻埋黎, 要即閉氣, 上到車都要閉, 因為冷氣抽出面風gar ma, 聞到都想嘔

我真係唔明why首都咁貴都仲有人買
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:43 發表

咁嚴重?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1805#
發表於 08-1-14 16:46 |只看該作者
我個朋友都係首都地盤做過野, 佢都話千祈唔好買長實d樓....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1806#
發表於 08-1-14 16:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:45 發表
我真係唔明why首都咁貴都仲有人買
...

有時好難講, 有好多人都話唔好買華x樓, 咪又係有人會買....

Rank: 5Rank: 5


1150
1807#
發表於 08-1-14 16:48 |只看該作者
蔚藍灣畔那時我都有諗過..不過最後選擇左現在這。其實論升值蔚藍係升的高過我現在(我那時睇時係樓花,高層靚景都係180萬﹞可能我以前都係住開比較市郊所以我都係鐘意住D比較自成一角的。
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:39 發表

如計tko區, 你果度同x藍灣畔我至至至鐘意.

Rank: 5Rank: 5


1150
1808#
發表於 08-1-14 16:50 |只看該作者
係架...如果用來自住真係唔好買長實樓。我自己覺得最好係新鴻基再次係信和及新地
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:46 發表
我個朋友都係首都地盤做過野, 佢都話千祈唔好買長實d樓....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1809#
發表於 08-1-14 16:50 |只看該作者
del

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-14 16:57 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1810#
發表於 08-1-14 16:53 |只看該作者
各位姐妹, 有無D啱我傾的話題, 我搭唔到嘴呀 : :

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1811#
發表於 08-1-14 16:53 |只看該作者
其實點解蔚藍灣畔那會貴過你個度? 我未去過你個度睇過, 不過覺得你個度比較開揚d, 起碼唔會密麻麻ma
原文章由 phoebecyl 於 08-1-14 16:48 發表
蔚藍灣畔那時我都有諗過..不過最後選擇左現在這。其實論升值蔚藍係升的高過我現在(我那時睇時係樓花,高層靚景都係180萬﹞可能我以前都係住開比較市郊所以我都係鐘意住D比較自成一角的。
...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1812#
發表於 08-1-14 16:54 |只看該作者
照答lor, 我都唔識gar
原文章由 雪文 於 08-1-14 16:53 發表
各位姐妹, 有無D啱我傾的話題, 我搭唔到嘴呀 : :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1813#
發表於 08-1-14 16:59 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 16:53 發表
各位姐妹, 有無D啱我傾的話題, 我搭唔到嘴呀 : :

係喎, 你果日唔帶亞仔去玩, 佢無喊咩??????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1814#
發表於 08-1-14 17:00 |只看該作者
呻吓 :   Yanma好偉大呀, 係二手市場買奶粉真係好辛苦加, 要好有精神睇住, 又要手快. 又要夾電話, 有D人又唔友善.

我buy咗一星期, 總于買到 1can咁大把, 仲要麻煩C6係中環交收.

Rank: 5Rank: 5


2967
1815#
發表於 08-1-14 17:01 |只看該作者
蔚藍灣畔同東港好close, 我都唔係咁like

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:53 發表
其實點解蔚藍灣畔那會貴過你個度? 我未去過你個度睇過, 不過覺得你個度比較開揚d, 起碼唔會密麻麻ma
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1816#
發表於 08-1-14 17:02 |只看該作者
我知道我公司今年開始會係大陸食團年飯, 就以後都走唔甩架啦!!!(越來越縮皮:tongue: )

Rank: 5Rank: 5


2967
1817#
發表於 08-1-14 17:02 |只看該作者
亞女話"dom dom" 仲有1 個好處, 你仲未答我條問題wor


原文章由 雪文 於 08-1-14 16:53 發表
各位姐妹, 有無D啱我傾的話題, 我搭唔到嘴呀 : :
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1818#
發表於 08-1-14 17:03 |只看該作者
其實我都唔明...可能係因為蔚藍樓下比較多大型商場。我當初都係因為唔鐘意蔚藍周邊環境密麻麻同樓下好吵。不過樓價升多升小真係唔係我D普通市民可以計到。我那時都有睇過傲雲峰及西九龍3寶架...那時D呎價同我現在住的都係差不多。但因為想生BB要近我返工及近我媽所以最後都係選擇左這裡。不過如果唔講價值我覺得真係幾好住。如果我有幸賣的出層樓而過幾年樓價又回我都會再買返間大單位自住。
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:53 發表
其實點解蔚藍灣畔那會貴過你個度? 我未去過你個度睇過, 不過覺得你個度比較開揚d, 起碼唔會密麻麻ma

[ 本文章最後由 phoebecyl 於 08-1-14 17:05 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1819#
發表於 08-1-14 17:03 |只看該作者
山長水遠食諶飯, 辛苦你la
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 17:02 發表
我知道我公司今年開始會係大陸食團年飯, 就以後都走唔甩架啦!!!(越來越縮皮:tongue: )
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1820#
發表於 08-1-14 17:03 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 17:00 發表
呻吓 :   Yanma好偉大呀, 係二手市場買奶粉真係好辛苦加, 要好有精神睇住, 又要手快. 又要夾電話, 有D人又唔友善.

我buy咗一星期, 總于買到 1can咁大把, 仲要麻煩C6係中環交收. ...

其實平倒幾多$$一can架?????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖