註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 17:15 發表 C啦我發現原來我都好8掛架
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-13 17:23 發表 C9嘛
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 17:15 發表
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-13 17:14 發表 請問有無人有中銀卡. 我見報紙話元綠半價呀, 明天可以去買返來.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:26 發表 你都係頂頂果度~改新的在前啦, 可能會好D.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 17:28 發表 我改左啦,TRY下先
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-13 17:29 發表 准時走 888888888888
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:30 發表 我有中銀卡, 等我去買
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:11 發表 我SEND多次MESSAGE問埋佢20/7大盛來唔來呀! 一陣放工同老公去又一城行街街!!! FUNFUN: 想問下你係咪B+AB MEMBER????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 17:30 發表
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:31 發表 yes, VIP 買正價貨品有 81折. 但現時全面有做緊折頭的, member 額外有折咩? 如果係, 我可以幫你買.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 17:32 發表 我又8掛想問,你地幾個小朋友P2時會唔會考慮交換學校既 PAPER OR 試卷
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:55 發表 $1350.-
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:31 發表 你唔係話想買東京壽司嗎??? (KY唔黎啦!)
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:33 發表 我尋日買左啦, 想問下減價貨品係咪一定唔可換SIZE架!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 17:34 發表 其實之前我地都講過架, 不過好多時今日派, 明天交, 所以都唔成事!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 17:35 發表 有冇其他仲平 d:D 查實係咪包埋配件 gar? come >>> 有 d 咩要額外買?
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 17:36 發表 我個人就鍾意食東京多d, 不過文文話半價喎