關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
161#
發表於 07-7-4 13:37 |只看該作者
我係德田兆強” post左野又唔見左la, 低能gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:34 發表
why我係離線

Rank: 8Rank: 8


17382
162#
發表於 07-7-4 13:38 |只看該作者
係啦,我見你post左野想睇又睇唔到wor




原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:37 發表
我係 “德田兆強” post左野又唔見左la, 低能gar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
163#
發表於 07-7-4 13:41 |只看該作者
好奇怪wor, 我地個topic未過1gor wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:38 發表
係啦,我見你post左野想睇又睇唔到wor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
164#
發表於 07-7-4 13:42 |只看該作者
為免我地失去聯絡, pm我個tel no比你, 我淨係有katiekma no.
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:41 發表
好奇怪wor, 我地個topic未過1千gor wor

Rank: 8Rank: 8


17382
165#
發表於 07-7-4 13:50 |只看該作者
我都pm左你啦
我係今日先上到ja,
完來你地尋日已經上左來,
bk真係


原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:42 發表
為免我地失去聯絡, 我pm我個tel no比你, 我淨係有katiekma個 no.咋

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
166#
發表於 07-7-4 13:55 |只看該作者
上到又點ar, 混亂到不堪, 最最最衰係唔可以一入黎睇最lastpost ma
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:50 發表
我都pm左你啦
我係今日先上到ja,
完來你地尋日已經上左來,
bk真係

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
167#
發表於 07-7-4 14:16 |只看該作者
係啦, 真係唔改好過改!!!!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:55 發表
上到又點ar, 混亂到不堪, 最最最衰係唔可以一入黎睇最last個post ma  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
168#
發表於 07-7-4 14:27 |只看該作者
唔係呀, 我係自由xx有個topic, 只是2xx都睇唔到呀

原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:23 發表
過左1000個reply, 就post左都睇唔到gar la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
169#
發表於 07-7-4 14:29 |只看該作者
你有無msn, add我啦

Rank: 5Rank: 5


4210
170#
發表於 07-7-4 14:33 |只看該作者
而家南區落緊大雨:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
171#
發表於 07-7-4 14:37 |只看該作者
官塘都係呀.....煩死人, 落左成個星期啦!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-4 14:33 發表
而家南區落緊大雨:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
172#
發表於 07-7-4 14:38 |只看該作者
九龍灣都係


原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 14:37 發表
官塘都係呀.....煩死人, 落左成個星期啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
173#
發表於 07-7-4 14:44 |只看該作者
love:  你lunch time有無去行德福? 個場而家改左好多舖喎!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 14:38 發表
九龍灣都係

Rank: 8Rank: 8


17382
174#
發表於 07-7-4 14:53 |只看該作者
come

之前都有行

Rank: 8Rank: 8


17382
175#
發表於 07-7-4 14:56 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
176#
發表於 07-7-4 14:58 |只看該作者
come


出左post又唔見左∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼妖
我有去德福行

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
177#
發表於 07-7-4 15:11 |只看該作者
, 呢間公司block左個msn gar
原文章由 雪文 於 07-7-4 14:29 發表
你有無msn, add我啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
178#
發表於 07-7-4 15:12 |只看該作者
百佳同德福茶聚都無左lu!!!



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 14:58 發表
come


出左post又唔見左∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼妖
我有去德福行

Rank: 5Rank: 5


4210
179#
發表於 07-7-4 15:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 15:11 發表
唉, 呢間公司block左個msn gar


咁絕

Rank: 8Rank: 8


17382
180#
發表於 07-7-4 15:19 |只看該作者
一個字∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼絕:tongue:


原文章由 hoganmama 於 07-7-4 15:11 發表
唉, 呢間公司block左個msn gar
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖