註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:34 發表 why我係離線
返回頂部
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:37 發表 我係 “德田兆強” post左野又唔見左la, 低能gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:38 發表 係啦,我見你post左野想睇又睇唔到wor
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:41 發表 好奇怪wor, 我地個topic未過1千gor wor
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:42 發表 為免我地失去聯絡, 我pm我個tel no比你, 我淨係有katiekma個 no.咋
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 13:50 發表 我都pm左你啦 我係今日先上到ja, 完來你地尋日已經上左來, bk真係
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:55 發表 上到又點ar, 混亂到不堪, 最最最衰係唔可以一入黎睇最last個post ma
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:23 發表 過左1000個reply, 就post左都睇唔到gar la
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-4 14:33 發表 而家南區落緊大雨:-|
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 14:37 發表 官塘都係呀.....煩死人, 落左成個星期啦!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 14:38 發表 九龍灣都係
原文章由 雪文 於 07-7-4 14:29 發表 你有無msn, add我啦
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 14:58 發表 come 出左post又唔見左∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼妖 我有去德福行
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 15:11 發表 唉, 呢間公司block左個msn gar