關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1761#
發表於 08-2-21 09:55 |只看該作者
讚成...係我都唔會叫阿女出聲叫62湊她去...你諗下如果你62肯帶..在理又會覺得你唔係大尊重長輩,因為他肯去就理應係你通知他。我係你會先保障自己咩都唔理,開心d唔好同老公為這些事唔開心等簽左紙啦有咩事再慢慢諗。

原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:48 發表
cc

恕我直言, 既然佢地係d咁麻煩gei人, 點解仲要搵佢地去幫手湊你女出去呢? 如果係我, 我真係唔會要求佢地幫我做d咩, 無謂再欠人家人情

Rank: 8Rank: 8


17382
1762#
發表於 08-2-21 09:55 |只看該作者
morning all

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1763#
發表於 08-2-21 09:55 |只看該作者
我覺得come come真係好鬼free gar
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:53 發表

唔駛上藍田咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1764#
發表於 08-2-21 09:56 |只看該作者
ky: 我去完行街先上藍田, 因女女明天去旅行, 咁我媽同女女去, 所以今晚我女留係藍田瞓, 我就唔駛咁趕時間返去啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1765#
發表於 08-2-21 09:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:54 發表
佢係vip ma   

真架???

Rank: 8Rank: 8


17269
1766#
發表於 08-2-21 09:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 09:55 發表
morning all

love love,

HI!

Rank: 8Rank: 8


17269
1767#
發表於 08-2-21 09:58 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:55 發表
我覺得come come真係好鬼free gar

我都咁諗,成日都有時間逛街,好羡慕呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1768#
發表於 08-2-21 09:59 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:55 發表
我覺得come come真係好鬼free gar

係聽日唔駛交功課, 我先可以平日去行吓街咋!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1769#
發表於 08-2-21 09:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 09:56 發表
ky: 我去完行街先上藍田, 因女女明天去旅行, 咁我媽同女女去, 所以今晚我女留係藍田瞓, 我就唔駛咁趕時間返去啦!!!

你媽唔會“哦”你呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1770#
發表於 08-2-21 09:59 |只看該作者
c 6 唔知係咪見我喊, 覺得我煩, 冇la la 講咗d應該係令人感動gei 說話, but 我聽完都冇muk反應, 仲係好嬲.

"我有d嘢想係你65歲時講你知, but我又忍不住, 好想e+講, 但係又想到時先俾suprise你, 佢問我想唔想知, (換轉平時, 我實要佢即刻講), but 我一直都唔出聲, 佢話你唔想知就算數, 都係唔講la, 唔係我想唔想聽, 係你究竟想唔想講, 同埋我都唔知有冇咁長命, 可能我聽日已經c 鬼咗, 佢跟住就話: 如果到你65歲, 你仲係我身邊, 我真係要多謝你, 我lee個pk咁衰, 你都仲肯留低"

Rank: 8Rank: 8


17269
1771#
發表於 08-2-21 10:01 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:59 發表
c 6 唔知係咪見我喊, 覺得我煩, 冇la la 講咗d應該係令人感動gei 說話, but 我聽完都冇muk反應, 仲係好嬲.

"我有d嘢想係你65歲時講你知, but我又忍不住, 好想e+講, 但係又想到時先俾suprise你, 佢問我想唔想知, (換 ...

好touching呀!有個咁appreciate同重視你的人在你身邊,應該要開開心心先得呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1772#
發表於 08-2-21 10:02 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:59 發表

你媽唔會“哦”你呀?

我媽唔會架!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1773#
發表於 08-2-21 10:03 |只看該作者
thanks , 你真夠老友, 我就係唔想麻煩d fd 走出嚟, 所以先諗住叫62 or 99, 點知佢地咁乞人憎
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:51 發表
Oh…. 如果係大會堂, 我可以蛇出去幫你簽

Rank: 8Rank: 8


17269
1774#
發表於 08-2-21 10:04 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:02 發表

我媽唔會架!

你媽咪好抵得諗呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1775#
發表於 08-2-21 10:04 |只看該作者
cc: 而家你唔好再"加重"件事啦, 如果你c6覺得同你註冊係一件咁煩嘅事, 我怕佢會玩失蹤?!?!??!?!?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1776#
發表於 08-2-21 10:05 |只看該作者
你亞ma真抵鍚
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:02 發表

我媽唔會架!

Rank: 8Rank: 8


17269
1777#
發表於 08-2-21 10:06 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:04 發表
cc: 而家你唔好再"加重"件事啦, 如果你c6覺得同你註冊係一件咁煩嘅事, 我怕佢會玩失蹤?!?!??!?!?

come come:

你唔好嚇美人啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1778#
發表於 08-2-21 10:07 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:04 發表

你媽咪好抵得諗呀!

可能佢鐘意熱鬧啦, 以前試過夜晚我家姐湊左亞女出街 / 我女唔舒服瞓左覺, 食晚飯時我媽話: 亞bee(我女)唔係度/瞓左, 成間屋都靜晒!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1779#
發表於 08-2-21 10:08 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:06 發表

come come:

你唔好嚇美人啦!

c火, 我怕有d男人會咁諗咋!! sorry cc

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1780#
發表於 08-2-21 10:09 |只看該作者
我都有咁諗過, e+諗緊今晚點補飛. 我見佢禽晚都有d唔開心
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:04 發表
cc: 而家你唔好再"加重"件事啦, 如果你c6覺得同你註冊係一件咁煩嘅事, 我怕佢會玩失蹤?!?!??!?!?

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖