註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:48 發表 cc 恕我直言, 既然佢地係d咁麻煩gei人, 點解仲要搵佢地去幫手湊你女出去呢? 如果係我, 我真係唔會要求佢地幫我做d咩, 無謂再欠人家人情
返回頂部
伯爵府
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:53 發表 唔駛上藍田咩?
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:54 發表 佢係vip ma
原文章由 iloveyoub4 於 08-2-21 09:55 發表 morning all
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:55 發表 我覺得come come真係好鬼free gar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 09:56 發表 ky: 我去完行街先上藍田, 因女女明天去旅行, 咁我媽同女女去, 所以今晚我女留係藍田瞓, 我就唔駛咁趕時間返去啦!!!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:59 發表 c 6 唔知係咪見我喊, 覺得我煩, 冇la la 講咗d應該係令人感動gei 說話, but 我聽完都冇muk反應, 仲係好嬲. "我有d嘢想係你65歲時講你知, but我又忍不住, 好想e+講, 但係又想到時先俾suprise你, 佢問我想唔想知, (換 ...
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:59 發表 你媽唔會“哦”你呀?
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:51 發表 Oh…. 如果係大會堂, 我可以蛇出去幫你簽
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:02 發表 我媽唔會架!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 10:04 發表 cc: 而家你唔好再"加重"件事啦, 如果你c6覺得同你註冊係一件咁煩嘅事, 我怕佢會玩失蹤?!?!??!?!?
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:04 發表 你媽咪好抵得諗呀!
原文章由 lky2008 於 08-2-21 10:06 發表 come come: 你唔好嚇美人啦!