關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1761#
發表於 08-1-14 15:53 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:45 發表
補地價都係買家補之麻, 不過你唔同我, 我係你就唔會賣, 因為你個度係唔駛比地價買番黎, 而且又新淨又方便

但我唔like tko又濕又大霧囉, 下次你上我屋企睇下, d墻身發霉!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1762#
發表於 08-1-14 15:54 |只看該作者
係ar, 佢單位前面會起樓gar, 佢高層, 遮唔到, 但第時又地盤空氣一定好差lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:51 發表

二房都300萬, 真係離晒譜, 我係你fd一定賣, 因又唔知再等幾多年先有咁din嘅樓市!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
1763#
發表於 08-1-14 15:56 |只看該作者
26日 9-10night, 未confirm
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:47 發表
到底係幾多號幾點  
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1764#
發表於 08-1-14 15:57 |只看該作者
hoganmama  : 你地約左幾點? 我都想上來....ops:" />
(方便嗎?????)

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-14 15:58 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1765#
發表於 08-1-14 15:58 |只看該作者
me too, 一撻撻,黑蚊蚊 , 仲有+埋我大少d drawing

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:53 發表

但我唔like tko又濕又大霧囉, 下次你上我屋企睇下, d墻身發霉!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1766#
發表於 08-1-14 15:59 |只看該作者
好ar, 你上黎lor, 未約實gar, 淨係講左星期六2:00後
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 15:57 發表
hoganmama  : 你地約左幾點? 我都想上來....

Rank: 5Rank: 5


3212
1767#
發表於 08-1-14 15:59 |只看該作者
閃一陣先, 搞d野..

Rank: 6Rank: 6


8125
1768#
發表於 08-1-14 16:00 |只看該作者
cy,  雪, fun

我唔理啦...照訂左蜜糖啦..d同事又追我, 咁攪法..容乜易又加架..:tongue: :tongue:

天日送來啦...再約交收啦~  我唸唸下, 我咪要拎住8斤蜜糖出來見你地??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1769#
發表於 08-1-14 16:00 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 15:58 發表
me too, 一撻撻,黑蚊蚊 , 仲有+埋我大少d drawing

我唔比亞女係墻畫野 , 好耐之前我姪女係度畫, 即比我老公

Rank: 6Rank: 6


8125
1770#
發表於 08-1-14 16:03 |只看該作者
me 2

我屋企係唔會比d kids係牆到畫野既, 亦有d地方佢地唔比入去既, such as kitchen, & 我個水晶櫃附近   呢d野由bb時代已訓鍊..so可以控制到

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 04:00 PM 發表

我唔比亞女係墻畫野 , 好耐之前我姪女係度畫, 即比我老公

Rank: 6Rank: 6


8125
1771#
發表於 08-1-14 16:05 |只看該作者
我新年只放紅假,7-10/2 ONLY, 可能2/2-4/2出門..廣東省

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1772#
發表於 08-1-14 16:05 |只看該作者
我仔就好好, 由細到大都無drawing on the wall, 淨係試過歲幾2歲見佢鬼鬼祟祟係牆度唔知做咩, 原來係meet d 油出黎
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:00 發表

我唔比亞女係墻畫野 , 好耐之前我姪女係度畫, 即比我老公

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1773#
發表於 08-1-14 16:06 |只看該作者
多, 你公司近牛角MTR or觀塘MTR呀, 咁唔使你扲咁辛苦.

原文章由 多利是 於 08-1-14 16:00 發表
cy,  雪, fun

我唔理啦...照訂左蜜糖啦..d同事又追我, 咁攪法..容乜易又加架..:tongue: :tongue:

天日送來啦...再約交收啦~  我唸唸下, 我咪要拎住8斤蜜糖出來見你地?? ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1774#
發表於 08-1-14 16:07 |只看該作者
各位雀腳

我18/1出關啦..可以打雀...有無人得閑呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1775#
發表於 08-1-14 16:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 15:59 發表
好ar, 你上黎lor, 未約實gar, 淨係講左星期六2:00後

好呀, 我同亞女去完學校取書電聯你!

Rank: 5Rank: 5


4210
1776#
發表於 08-1-14 16:08 |只看該作者
打麻雀, 記得要叫我呀

原文章由 katiekma 於 08-1-14 14:40 發表
我放 2/6 - 2/17, 打麻雀我都 ARM 架, 新年一定要約埋一日打餐包。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1777#
發表於 08-1-14 16:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 16:05 發表
我仔就好好, 由細到大都無drawing on the wall, 淨係試過歲幾2歲見佢鬼鬼祟祟係牆度唔知做咩, 原來係meet d 油出黎   

我屋企幅牆白色, 比佢一畫~~我老公即時黑面, 我奶奶即叫瑩瑩stop!!!
其實我家除左濕+大塵之外, 都幾好住, 管理費唔貴之餘又管理得好好, d隔離鄰居又幾好, 見面都會打招呼又唔會有d麻煩人係度, 而且實用率都幾高, 好似有8成???咁多.

Rank: 6Rank: 6


8125
1778#
發表於 08-1-14 16:17 |只看該作者


IF 就到, 我就25/1前係牛頭角MTR比左你先, 因為你個度5斤

otherwise, 我25/1拎埋去外野手啦..8斤..我頂我住既

原文章由 雪文 於 08-1-14 04:06 PM 發表
多, 你公司近牛角MTR or觀塘MTR呀, 咁唔使你扲咁辛苦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1779#
發表於 08-1-14 16:17 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-14 16:00 發表
天日送來啦...再約交收啦~  我唸唸下, 我咪要拎住8斤蜜糖出來見你地?? ...

多: 我可以來幫你拎一d喎!

Rank: 5Rank: 5


2967
1780#
發表於 08-1-14 16:18 |只看該作者
我都唔俾ga, always remind 佢地and bun bun, but bun bun 好明顯冇睇住, 結果俾佢drawing, 我每次都話一餐, 話咗3次到先stop:tongue:

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 16:00 發表

我唔比亞女係墻畫野 , 好耐之前我姪女係度畫, 即比我老公
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖