註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:34 發表 你而家唔係電的嗎 ? 我見好靚wor.
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:19 發表 KY~~我打佢電話佢飛左返公司, 我唔知佢姓乜野, SEND左MESSAGE比佢未覆, 我估佢多數唔蒲頭架啦!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:37 發表 無電又無植呀,只係用睫毛X, 係咁查係咁查囉
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:21 發表 http://www.hk-laufamily.com/_740.gif電完變左咁樣!!!
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:39 發表 查都咁靚
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:38 發表 KY, 你唔來呀, 好失望. 唔好咁啦, 出來散啦心, 都係囡囡輕鬆吓.
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 14:48 發表 Hermanpapa,funfun calling總部
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:40 發表 come,你唔好笑我啦. 我怕貼到實一實, 睇唔到呀.
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 16:43 發表 http://www.hk-laufamily.com/_393.gif
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:44 發表 如果50元, 你去試下啦! 橫掂AMY又電過!
原文章由 funbabyhk 於 07-7-13 16:52 發表 頭先同老公一齊食 lunch, 佢已叫我得閒去 look look NDS d 價錢 又話點都買俾佢, 仔仔等左幾個月 wor
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:50 發表 明晚我朋友話華僑城明天上映 "變型金剛" ,我唔知去唔去睇戲呢. 你哋認為呢部片啱唔啱我囡睇呀 ?
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:52 發表 但amy的長呀, 佢有朋友都係短, 電咗貼咗係到. 不過甘平, 又心思思想去電囉. 我唔識路去加, 睇吓sharon去唔去, 我指意佢做我深圳的盲公竹.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:53 發表 買啦買啦.....