註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:32 發表 hoganma, 我係新年前買的,35X(50% off),可能而家仲平D添。有黑,白同我隻purple色,我都覺得呢隻colour特別,咪買囉!亦有短身款的。呢件野都好暖,最凍的日子我都著佢,都OK(入面著厚冷衫)。 你件外套好抵喎,影相俾我地 ...
返回頂部
大宅
原文章由 雪文 於 08-2-20 20:46 發表 Jerryma,你都咁唔好彩呀, 不過你好快好返. 睇那一個. 今日我都無去睇, 俾皮膚休息吓, 好似有少少敏感.
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:39 發表 好ar, 我記得gei話就影la, 我個件係causal 款黎gar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 09:43 發表 我尋日都去左匯景行左一圈, 無乜野睇中.
伯爵府
男爵府
原文章由 phoebecyl 於 08-2-21 09:27 AM 發表 美人 我係你就唔會打去問啦...根本他d一家人有d嘢都未必同你講晒,你打去問咩只令自己更唔開心隨時又多樣心病。之前咁多唔開心架你都可以面對及解決。雖然你老公講係因為你想簽紙佢才去,但如果他唔愛你都唔會去啦。咁你 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:42 發表 thanks everyone 我都唔知佢屋企人係咪ET, 唔like 我冇所謂ga, but 我覺得佢地好多時好假lor 我禽晚同亞女講next week 註冊, 問佢想唔想嚟, 佢話梗係想la, 我叫佢自己同62講, ...
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:35 AM 發表 佢地咁講,咁係咪係France買最抵呢? 買個GM,退稅後都係HK4604.5。
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:45 發表 我就係見你話去搞到我心思思又去下lor
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:48 發表 cc 恕我直言, 既然佢地係d咁麻煩gei人, 點解仲要搵佢地去幫手湊你女出去呢? 如果係我, 我真係唔會要求佢地幫我做d咩, 無謂再欠人家人情
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:48 發表 吖, 唔記得講, 我係tst文化中心註冊
原文章由 多利是 於 08-2-21 09:49 發表 要買LV, 全世界最平的, 是在 PARIS
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:51 發表 Oh…. 如果係大會堂, 我可以蛇出去幫你簽
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 09:50 發表 都無我心目中想買的短身夾棉褸:-| , 所以我今日放工去旺角or太子look look.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:50 發表 係亞女想62湊, 我就問咗我亞嬸, 佢話可以幫我湊.
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:51 發表 多多: 你好清楚喎!