註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
子爵府
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 15:45 發表 我99無女gar, 所以好錫我:loveliness:
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 15:51 發表 why you always have problems in BK???
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:03 發表 我亞囡今日開始12點放學, 去左細妹度做珠心算功課:loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:07 發表 放12點, 你細妹接埋佢放學嗎??
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:16 發表 我覺得唔電好過電 開頭果一個星期就OK既,之後就唔惦 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 16:12 發表 諗諗
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:14 發表 no,我老公去接亞囡
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:19 發表 我又覺得電左靚D喎, 係電左1個月內唔駛理(得閒梳梳佢)之後個月先開始要用睫毛液囉! KY~~我打佢電話佢飛左返公司, 我唔知佢姓乜野, SEND左MESSAGE比佢未覆, 我估佢多數唔蒲頭架啦!!!
原文章由 雪文 於 07-7-13 16:12 發表 諗諗吓想去深圳電眼捷毛, AMY電開的. 50元. 我咁短咁平先會諗.: :
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:21 發表 可能我D眼睫毛生得衰 電完好怪咁
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:20 發表 你老公放假呀????
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:21 發表 http://www.hk-laufamily.com/_740.gif電完變左咁樣!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 16:24 發表 唔係呀,佢返工無定時架
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 16:23 發表 係咪你自己睇唔慣咋?!??!!?