關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1721#
發表於 08-2-21 09:00 |只看該作者


錯...舊老闆係衰人, 正cheap精, 老x虫 我都有同你講過~

係舊老闆個老闆, 即 mother company 既公司先咁好......

原文章由 雪文 於 08-2-20 08:51 PM 發表
哦, 咁由佢啦. 你舊老細對你哋真係好啦, 玩得開心D啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1722#
發表於 08-2-21 09:07 |只看該作者
Good morning

Rank: 8Rank: 8


17269
1723#
發表於 08-2-21 09:08 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 08:57 發表
ky: 件褸幾好喎, but我想買短身的.

come come:

OZOC有短身的,有黑,白同呢隻purple。不過唔知幾$

Rank: 8Rank: 8


17269
1724#
發表於 08-2-21 09:14 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:07 發表
Good morning

美人:

今晚要同媽咪食飯,唔得閒去灣仔呀!你可唔可以幫我去2記買低筋粉一包(1KG),入爐muffin紙杯(普通size 5寸)1包呀!3月gathering交收好嗎?唔該。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1725#
發表於 08-2-21 09:16 |只看該作者
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔覺煩la, 我問佢係咪你屋企人唔like, 佢唔出聲, 我話即係有人唔同意la, 佢話係, 我問邊個, 佢c到唔肯講.

我有d忍唔住, 好想即刻打俾佢亞ma, but 已經12:00. 你地話我好冇打去問呢??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1726#
發表於 08-2-21 09:17 |只看該作者
if 我去得成, 就幫你買la.
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:14 發表

美人:

今晚要同媽咪食飯,唔得閒去灣仔呀!你可唔可以幫我去2記買低筋粉一包(1KG),入爐muffin紙杯(普通size 5寸)1包呀!3月gathering交收好嗎?唔該。 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1727#
發表於 08-2-21 09:22 |只看該作者
cc: 我覺得你唔好打電話去問, 等29/2你同老公簽左紙先都未遲.

Rank: 8Rank: 8


17269
1728#
發表於 08-2-21 09:24 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:16 發表
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔 ...

美人:

唔好唔開心,唔係唔靚喇!
至於對方家人,我覺得暫時唔好 問佢地住,因可能仲會有反效果,你都覺得大家(你同佢家人)的感覺都唔係咁好。不如過多2日,等大家心情好D,再同你先生商量啦!可能佢都有DD壓力架。

Rank: 8Rank: 8


17269
1729#
發表於 08-2-21 09:25 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:17 發表
if 我去得成, 就幫你買la.

好呀!10000個唔該!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1730#
發表於 08-2-21 09:27 |只看該作者
Good Morning!!!

KY 件褸好靚ar, 隻色又特別wor, how much? 等我lunch落去睇睇仲有無先

尋日係藍田買左件軍綠外套 only $170
原文章由 lky2008 於 08-2-21 08:48 發表
早晨!

come come:

我件夾棉褸:
http://i165.photobucket.com/albums/u54/ky2004/21022008001.jpg

Rank: 5Rank: 5


1150
1731#
發表於 08-2-21 09:27 |只看該作者
美人
  我係你就唔會打去問啦...根本他d一家人有d嘢都未必同你講晒,你打去問咩只令自己更唔開心隨時又多樣心病。之前咁多唔開心架你都可以面對及解決。雖然你老公講係因為你想簽紙佢才去,但如果他唔愛你都唔會去啦。咁你咩找朋友幫你做証婚人啦。再唔係只要你出聲bk大把人肯幫你。
唔好再喊啦...開心d我哋都好真心咁祝福你替你開心。

原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:16 發表
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1732#
發表於 08-2-21 09:28 |只看該作者
come come:

頭先係隔鄰版睇到,話Milan買LV貴過France 15 Euro喎!係Milan買neverfull GM,要470 Euro(12%退稅),France係455  Euro.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1733#
發表於 08-2-21 09:29 |只看該作者
CC: 上次你同朋友去大盛食左幾多$$????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1734#
發表於 08-2-21 09:29 |只看該作者
我都唔贊成打電話比佢地, 好老實咁講, 既然佢地都唔當你係自己人, 你又駛咩當佢地係呢?

如果係我, 我會同佢地斷絕來往添ar
原文章由 ccbeauty 於 08-2-21 09:16 發表
禽晚又因為簽字問題喊, c6話佢其實唔贊成註冊lee d合約婚姻wor, but 我話要, 佢都會去同我註冊, 咁我跟住問點解唔可以叫99or62去, 佢話唔想麻煩佢地, 我就話, 佢地係你屋企人, 唔應該覺得麻煩, 我mami住tuen mun都唔 ...

Rank: 5Rank: 5


1150
1735#
發表於 08-2-21 09:30 |只看該作者
雪雪
  罐辣椒醬己收到...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1736#
發表於 08-2-21 09:31 |只看該作者
咪係lor, 你係邊度註冊?
原文章由 phoebecyl 於 08-2-21 09:27 發表
美人
  我係你就唔會打去問啦...根本他d一家人有d嘢都未必同你講晒,你打去問咩只令自己更唔開心隨時又多樣心病。之前咁多唔開心架你都可以面對及解決。雖然你老公講係因為你想簽紙佢才去,但如果他唔愛你都唔會去啦。咁你 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
1737#
發表於 08-2-21 09:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-21 09:27 發表
Good Morning!!!

KY 件褸好靚ar, 隻色又特別wor, how much? 等我lunch落去睇睇仲有無先

尋日係藍田買左件軍綠外套 only $170  

hoganma,

我係新年前買的,35X(50% off),可能而家仲平D添。有黑,白同我隻purple色,我都覺得呢隻colour特別,咪買囉!亦有短身款的。呢件野都好暖,最凍的日子我都著佢,都OK(入面著厚冷衫)。
你件外套好抵喎,影相俾我地睇吓丫!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1738#
發表於 08-2-21 09:33 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-21 09:28 發表
come come:

頭先係隔鄰版睇到,話Milan買LV貴過France 15 Euro喎!係Milan買neverfull GM,要470 Euro(12%退稅),France係455  Euro.

貴成$170

Rank: 8Rank: 8


17269
1739#
發表於 08-2-21 09:33 |只看該作者
今日係正月15,祝大家開開心心,人月兩團圓!

Rank: 8Rank: 8


17269
1740#
發表於 08-2-21 09:35 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-21 09:33 發表

貴成$170

佢地咁講,咁係咪係France買最抵呢? 買個GM,退稅後都係HK4604.5。

[ 本文章最後由 lky2008 於 08-2-21 09:37 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖