註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 15:06 發表 由心度笑出來啦 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 14:59 發表 我同亞仔向童軍miss請假, 佢問下周返唔返去, 因我仔有獎
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-13 15:13 發表 吃呢D加$$換呀 ? 都可以考慮的. [quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:06 發表 粟米, 新地囉!
子爵府
原文章由 雪文 於 07-7-13 15:16 發表 咁係, 我老公昨日係咁講我仔係佢的驕傲, 有無咁誇 今日仲帶埋所有cert同佢返去俾爺爺, 麻麻睇.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 15:19 發表 帶埋所有cert返大陸 你老公真係因為亞仔而驕傲 我睇佢唔係講笑的
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 15:16 發表 好似要食滿$17加$10換gor bor, 咪要食好多雪糕, 肥…….
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 15:12 發表 都好呀,關心既一種:loveliness:
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:26 發表 係呀, 所以我唔會覺得佢煩, 仲成日煲粥添.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 15:29 發表 同佢屋企人關係好D,你老公錫你又多一D
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:27 發表 等爺爺麻麻獎下佢啦!
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 15:20 發表 我老公都係咁gar, 成日係佢d friend面前話亞仔點叻點叻
原文章由 雪文 於 07-7-13 15:35 發表 妖... 佢哋超級超級孤寒, 毛都無一條.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:42 發表 做乜你學HOGANMAMA呀!!!
原文章由 雪文 於 07-7-13 15:41 發表 我同我D姑奶就無咁close啦.