關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1701#
發表於 07-7-13 14:42 |只看該作者
我明白.  

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 14:27 發表
咁佢而家有老婆啦麻, 唔好理佢地咁多囉, 買樓始終係人生大事, 由得佢地自己諗啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1702#
發表於 07-7-13 14:43 |只看該作者
你細佬真幸福

原文章由 雪文 於 07-7-13 14:42 發表
我明白.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1703#
發表於 07-7-13 14:44 |只看該作者
咁 等Hermanpapa同funfun一齊出現時, 未夠 2000都開新part啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1704#
發表於 07-7-13 14:45 |只看該作者
我覺得你有D似我大姑奶.:loveliness: :loveliness:

原文章由 雪文 於 07-7-13 14:42 發表
我明白.  

Rank: 8Rank: 8


17382
1705#
發表於 07-7-13 14:46 |只看該作者
我就無咁好彩啦,我咩都係自己攪惦

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 14:45 發表
我覺得你有D似我大姑奶.:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1706#
發表於 07-7-13 14:47 |只看該作者
佢係加. 下周一我媽唔得閑. 我老豆想唔過來, 我話我仔放假, 你唔來點得.  我老豆講咩 :

咁你細佬二公婆無人去同佢煮飯了wor.

搞錯呀, 一個7 yrs同 二個2x-3x幾的人比

你講我听想去照顧個個.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 14:43 發表
你細佬真幸福

Rank: 8Rank: 8


17382
1707#
發表於 07-7-13 14:48 |只看該作者
Hermanpapa,funfun

calling總部


原文章由 雪文 於 07-7-13 14:44 發表
咁 等Hermanpapa同funfun一齊出現時, 未夠 2000都開新part啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1708#
發表於 07-7-13 14:48 |只看該作者
咁你大姑奶可能同我同年都未定.
我細佬細我咁多年, 講真都好似我湊大佢咁, 亞媽成日唔得閑.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 14:45 發表
我覺得你有D似我大姑奶.:loveliness: :loveliness:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1709#
發表於 07-7-13 14:50 |只看該作者
我都係啦.  平時我老豆過來, 咩都唔同我理加, 理得我三母子去街吃. ( 當然唔止呢樣)

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 14:46 發表
我就無咁好彩啦,我咩都係自己攪惦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1710#
發表於 07-7-13 14:51 |只看該作者
各位請講我听, M記除咗通粉之外, 有無嘢係無咁熱氣加 ??

我想換今期玩具呀.:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1711#
發表於 07-7-13 14:59 |只看該作者
我同亞仔向童軍miss請假, 佢問下周返唔返去, 因我仔有獎攞.

大豐收: :

Rank: 8Rank: 8


17382
1712#
發表於 07-7-13 15:03 |只看該作者
我大肚果時都唔洗我媽煩架自己攪惦
E+都後生真係幸福


原文章由 雪文 於 07-7-13 14:47 發表
佢係加. 下周一我媽唔得閑. 我老豆想唔過來, 我話我仔放假, 你唔來點得.  我老豆講咩 :

咁你細佬二公婆無人去同佢煮飯了wor.

搞錯呀, 一個7 yrs同 二個2x-3x幾的人比

你講我听想去照顧個個.

Rank: 8Rank: 8


17382
1713#
發表於 07-7-13 15:04 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-7-13 14:50 發表
我都係啦.  平時我老豆過來, 咩都唔同我理加, 理得我三母子去街吃. ( 當然唔止呢樣)

Rank: 8Rank: 8


17382
1714#
發表於 07-7-13 15:05 |只看該作者
粟米

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 14:51 發表
各位請講我听, M記除

Rank: 8Rank: 8


17382
1715#
發表於 07-7-13 15:06 |只看該作者
由心度笑出來啦

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 14:59 發表
我同亞仔向童軍miss請假, 佢問下周返唔返去, 因我仔有獎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1716#
發表於 07-7-13 15:06 |只看該作者
粟米, 新地囉!
我大姑奶今年應該有40歲啦, 我老公上年隻腳爭咪成日痛, 咁佢又知道左, 係果邊四圍同我地問醫生, 買左幾樽係FOR腳痛的藥丸, 再寄返黎比我老公試, 早午晚各一粒, 仲成日打電話比我問我老公有無食到, 有無好到.(因我老公成日講大話, 話隻腳已經唔痛, 佢地
(姑奶, 奶奶)而家唔打電話比佢, 直接打比我問!


原文章由 雪文 於 07-7-13 14:51 發表
各位請講我听, M記除咗通粉之外, 有無嘢係無咁熱氣加 ??

我想換今期玩具呀.:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1717#
發表於 07-7-13 15:08 |只看該作者


原文章由 雪文 於 07-7-13 14:59 發表
我同亞仔向童軍miss請假, 佢問下周返唔返去, 因我仔有獎攞.

大豐收: :

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1718#
發表於 07-7-13 15:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-7-13 14:59 發表
我同亞仔向童軍miss請假, 佢問下周返唔返去, 因我仔有獎攞.

大豐收: :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1719#
發表於 07-7-13 15:10 |只看該作者
咁我又無 4張

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:06 發表

我大姑奶今年應該有40歲啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1720#
發表於 07-7-13 15:12 |只看該作者
都好呀,關心既一種:loveliness:

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 15:06 發表
粟米, 新地囉!
我大姑奶今年應該有40歲啦, 我老公上年隻腳爭咪成日痛, 咁佢又知道左, 係果邊四圍同我地問醫生, 買左幾樽係FOR腳痛的藥丸, 再寄返黎比我老公試, 早午晚各一粒, 仲成日打電話比我問我老公有無食到 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖