關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
1661#
發表於 07-11-22 11:31 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 11:26 硐表
lee 樣我都啱 wor, 預埋我   (玩大或細都好, 至在玩)


如果有時間都可以當交下學費lor... ( I mean for ME)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1662#
發表於 07-11-22 11:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 11:27 硐表
咪係, 我都唔係好識用powerpoint, 我要搵本書深入研究一下先得, 遲d肯定又有第二d新project要做

我而家做起左, 今晚叫亞仔係咁二篤兩野叫做有參與過lor
...

好彩我女暫時未有lee d 咁深奧嘅功課, powerpoint我識少少架咋!

Rank: 8Rank: 8


17382
1663#
發表於 07-11-22 11:32 |只看該作者
會考5科.....唉

原文章由 novemberwm 於 07-11-22 11:29 硐表


會考5科, 2years clericall  experience , 少少會計底子

Rank: 8Rank: 8


17382
1664#
發表於 07-11-22 11:34 |只看該作者
我都係度諗,如果D家長屋企無電腦 OR唔識用電腦咁咪唔洗做


原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 11:32 硐表

好彩我女暫時未有lee d 咁深奧嘅功課, powerpoint我識少少架咋!

Rank: 5Rank: 5


3212
1665#
發表於 07-11-22 11:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:32 硐表
會考5科.....唉

就係呢毎point , 好多人有經驗, 做得野, 但就冇5 , 但有個d, ……唔做到....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1666#
發表於 07-11-22 11:36 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:34 硐表
我都係度諗,如果D家長屋企無電腦 OR唔識用電腦咁咪唔洗做

淨咪無硬性規定要交架????

Rank: 8Rank: 8


17382
1667#
發表於 07-11-22 11:39 |只看該作者
5科WOR,有5科就讀上去啦

原文章由 novemberwm 於 07-11-22 11:35 硐表

就係呢毎point 啦, 好多人有經驗, 做得野, 但就冇5 科, 但有個d, 又 ……唔做到....   

Rank: 8Rank: 8


17382
1668#
發表於 07-11-22 11:40 |只看該作者
開學到E+共2份,其中一份可以唔交,另一份英文故事就一定要交

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 11:36 硐表

淨咪無硬性規定要交架????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1669#
發表於 07-11-22 11:41 |只看該作者
而家根本都迫住每個屋企都一定要有電腦, 無電腦唔駛讀書gar la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:34 硐表
我都係度諗,如果D家長屋企無電腦 OR唔識用電腦咁咪唔洗做

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1670#
發表於 07-11-22 11:42 |只看該作者
我都仲未收到要做咩英文故事bor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:40 硐表
開學到E+共2份,其中一份可以唔交,另一份英文故事就一定要交

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1671#
發表於 07-11-22 11:44 |只看該作者
但我仔有做過一本英文book, 得一張畫紙, 好似個本red rockets and rainbow jelly個本書咁, 係咪就係呢樣?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:40 硐表
開學到E+共2份,其中一份可以唔交,另一份英文故事就一定要交

Rank: 8Rank: 8


17382
1672#
發表於 07-11-22 11:45 |只看該作者
有D人家景問題真係會無架:cry: :cry: :cry: 果D小朋友就會辛苦D囉要去圖書館或返學校做:cry: :cry:

原文章由 hoganmama 於 07-11-22 11:41 硐表
而家根本都迫住每個屋企都一定要有電腦, 無電腦唔駛讀書gar la

Rank: 6Rank: 6


8953
1673#
發表於 07-11-22 11:46 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 11:40 硐表
開學到E+共2份,其中一份可以唔交,另一份英文故事就一定要交

自已畫得唔得?  規定要用電腦做呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1674#
發表於 07-11-22 11:47 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 11:41 硐表
而家根本都迫住每個屋企都一定要有電腦, 無電腦唔駛讀書gar la

所以點都要c一部返黎.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1675#
發表於 07-11-22 11:47 |只看該作者
喂, 今日YW生日呀, 各位姐妹俾D祝褔啦

我同佢講, 明天個餐我請佢

Rank: 6Rank: 6


8953
1676#
發表於 07-11-22 11:47 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-22 11:35 硐表

就係呢毎point 啦, 好多人有經驗, 做得野, 但就冇5 科, 但有個d, 又 ……唔做到....   

經人事部就有呢個麻煩....

Rank: 6Rank: 6


8953
1677#
發表於 07-11-22 11:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 11:47 硐表

所以點都要c一部返黎.

仲要識用先得...

Rank: 8Rank: 8


17382
1678#
發表於 07-11-22 11:48 |只看該作者
NO 呀,直情係張通告來架講明要做D咩又唔可以超過15頁紙咁啦又一定要用POWERPOINT整個FILE咁囉題材不限的都可以做到好似red rockets and rainbow jelly個本書咁


原文章由 hoganmama 於 07-11-22 11:44 硐表
但我仔有做過一本英文book, 得一張畫紙, 好似個本red rockets and rainbow jelly個本書咁, 係咪就係呢樣?

Rank: 5Rank: 5


2065
1679#
發表於 07-11-22 11:50 |只看該作者
power point, 佢識我我吾識佢。我叫我c6做, 聖誕節放假做。真系好多謝學校的聖誕禮物:tongue: :tongue:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 11:32 硐表

好彩我女暫時未有lee d 咁深奧嘅功課, powerpoint我識少少架咋!

Rank: 6Rank: 6


8953
1680#
發表於 07-11-22 11:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-22 11:20 硐表
幫得手有鬼用, 睇下佢出年加我幾多先知佢有幾多誠意  

誠意金.
有時加得少d,時間鬆動d, 自由d 都係選擇範圍.
自已控制得來就算啦...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖