關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1661#
發表於 07-7-13 12:36 |只看該作者

我仔唔肯讀書我聽gar, 唯有一路講故仔一路問佢lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1662#
發表於 07-7-13 12:38 |只看該作者
咁又係,除非係新年果d緊張時候

原文章由 雪文 於 07-7-13 12:35 發表
去到即買都得. 惠州直通車無咩人坐加.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1663#
發表於 07-7-13 12:39 |只看該作者
LOVE: 你問左HOGANMAMA派書果度未呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1664#
發表於 07-7-13 12:39 |只看該作者
Love,我想問 : 公屋住屋資產總值包唔包埋強積金的部份呀 ?
如果攞公屋去換居屋, 咁居屋到是否所有原公屋住戶都要有名呢 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1665#
發表於 07-7-13 12:40 |只看該作者
hoganma,你亞仔有無駐牙 ? 我睇唔到我囡有.

原文章由 hoganmama 於 07-7-13 12:36 發表

我仔唔肯讀書我聽gar, 唯有一路講故仔一路問佢lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1666#
發表於 07-7-13 12:40 |只看該作者
我唔講架叫佢自己睇囉,唔識既字先來問我
佢睇過一次之後通常會講番一次比我聽既

原文章由 hoganmama 於 07-7-13 12:36 發表

我仔唔肯讀書我聽gar, 唯有一路講故仔一路問佢lor

Rank: 8Rank: 8


17382
1667#
發表於 07-7-13 12:41 |只看該作者
問左啦,真係開學先派呀

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:39 發表
LOVE: 你問左HOGANMAMA派書果度未呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1668#
發表於 07-7-13 12:41 |只看該作者
我都無為意幾時派書, love已問左學校開學先派la
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:39 發表
LOVE: 你問左HOGANMAMA派書果度未呀????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1669#
發表於 07-7-13 12:41 |只看該作者
其實改分數度係老師自己改返正架, 仲補左個簽名係度, 只係PRINT落成績表時個分數又無調整返之麻!


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 12:36 發表
你話錯果部分唔係好明,但又有人話岩,
請老師指教下咁囉

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1670#
發表於 07-7-13 12:43 |只看該作者
裡面無wor, 門牙就有d黑黑地, 蛀牙係點gar, 我未蛀過牙

聽日你look look, 不過唔知亞仔比唔比你睇wor
原文章由 雪文 於 07-7-13 12:40 發表
hoganma,你亞仔有無駐牙 ? 我睇唔到我囡有.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1671#
發表於 07-7-13 12:43 |只看該作者
你又心思思嗎????

原文章由 雪文 於 07-7-13 12:39 發表
Love,我想問 : 公屋住屋資產總值包唔包埋強積金的部份呀 ?
如果攞公屋去換居屋, 咁居屋到是否所有原公屋住戶都要有名呢 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1672#
發表於 07-7-13 12:44 |只看該作者
c啦,我唔知道wor因為無諗住買居屋,
我只知道居屋一定要2個人聯名買,
關係要是2公婆 or兄弟姊姊 or父母�仔囡



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 12:39 發表
Love,我想問 : 公屋住屋資產總值包唔包埋強積金的部份呀 ?
如果

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1673#
發表於 07-7-13 12:44 |只看該作者
各位: 我食飯去啦, 一陣再TALK!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1674#
發表於 07-7-13 12:46 |只看該作者
ic,漏左未update,都照講囉

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:41 發表
其實改分數度係老師自己改返正架, 仲補左個簽名係度, 只係PRINT落成績表時個分數又無調整返之麻!

Rank: 8Rank: 8


17382
1675#
發表於 07-7-13 12:48 |只看該作者
我亞囡有一隻,係大牙

原文章由 hoganmama 於 07-7-13 12:43 發表
裡面無wor, 門牙就有d黑黑地, 蛀牙係點gar, 我未蛀過牙

聽日你look look, 不過唔知亞仔比唔比你睇wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1676#
發表於 07-7-13 12:49 |只看該作者
資產 - 代同事問
居屋 - 仲係諗好唔好我媽間公屋換間居屋俾細佬, 佢有咗小朋友, 而家間屋係唔夠住的.


原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:43 發表
你又心思思嗎????

Rank: 8Rank: 8


17382
1677#
發表於 07-7-13 12:50 |只看該作者
佢果邊成3千幾租,
一d都唔平架

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:43 發表
你又心思思嗎????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1678#
發表於 07-7-13 12:50 |只看該作者
我囡上門牙係蛀咗, 補過的.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 12:48 發表
我亞囡有一隻,係大牙

Rank: 8Rank: 8


17382
1679#
發表於 07-7-13 12:54 |只看該作者
叫你同事最好上房署網及打電話去問會好d:loveliness:
我果d資料唔update啦成7-8年前既事
我驚答錯

一齊住驚唔驚婆媳不和  



[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 12:49 發表
資產 - 代同事問
居屋 - 仲係諗好唔好我媽間公屋換間居屋俾細佬, 佢有

Rank: 8Rank: 8


17382
1680#
發表於 07-7-13 12:54 |只看該作者
‹ 上一主題|下一主題