註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
返回頂部
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-13 12:35 發表 去到即買都得. 惠州直通車無咩人坐加.
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 12:36 發表 我仔唔肯讀書我聽gar, 唯有一路講故仔一路問佢lor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:39 發表 LOVE: 你問左HOGANMAMA派書果度未呀????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 12:36 發表 你話錯果部分唔係好明,但又有人話岩, 請老師指教下咁囉
原文章由 雪文 於 07-7-13 12:40 發表 hoganma,你亞仔有無駐牙 ? 我睇唔到我囡有.
原文章由 雪文 於 07-7-13 12:39 發表 Love,我想問 : 公屋住屋資產總值包唔包埋強積金的部份呀 ? 如果攞公屋去換居屋, 咁居屋到是否所有原公屋住戶都要有名呢 ?
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:41 發表 其實改分數度係老師自己改返正架, 仲補左個簽名係度, 只係PRINT落成績表時個分數又無調整返之麻!
原文章由 hoganmama 於 07-7-13 12:43 發表 裡面無wor, 門牙就有d黑黑地, 蛀牙係點gar, 我未蛀過牙 聽日你look look, 不過唔知亞仔比唔比你睇wor
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 12:43 發表 你又心思思嗎????
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 12:48 發表 我亞囡有一隻,係大牙