關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1621#
發表於 07-7-13 11:47 |只看該作者
我又過唔倒新版啦!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1622#
發表於 07-7-13 11:48 |只看該作者
$170都算平架啦


我亞囡$11xx (唔記得尾數幾多),
訂左啦開學先派wor

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:33 發表
咁考試幾比幾$$架????
我女書單派左啦, 今年幾貴, $935.5半年, 8月11日返學校買.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1623#
發表於 07-7-13 11:49 |只看該作者
壽司~~想要蝦子沙律壽司, 蟹柳細卷, 蟹籽壽司(一, 二件即可, 小悅鍾意), 三文魚壽司
旦糕~~唔知駛唔駛訂定 ( 好呀, 我鍾意吃旦糕, 問定咩咩卡有無咩discount)
PIZZA~~大厚至尊, 仲有??>>我喉嚨痛, 吃唔到

有無雞翼 ?


原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:21 發表
壽司~~想要蝦子沙律壽司, 蟹柳細卷,
旦糕~~唔知駛唔駛訂定
PIZZA~~大厚至尊, 仲有??
KY~~佢仲未覆我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1624#
發表於 07-7-13 11:49 |只看該作者
唔係, 我唔去啦, 只係聽倒你老公今日同亞仔上大陸, 所以問下你同亞女明天開完PARTY之後係唔係上埋去之麻!!!!


原文章由 雪文 於 07-7-13 11:45 發表
come,仲係到考慮緊. 你一唔一齊 ?  星期日我係深圳MTR出口等你.  不過你要早起.

Rank: 8Rank: 8


17382
1625#
發表於 07-7-13 11:49 |只看該作者
morning

原文章由 龍舌蘭 於 07-7-13 11:36 發表
早晨~~~
各位靚女~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1626#
發表於 07-7-13 11:50 |只看該作者


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 11:37 發表
太好啦   剛才我老細要我做 "夾心人"同大陸另一老細傾一個好煩的問題.

好彩最last佢走出來話, 不如佢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1627#
發表於 07-7-13 11:50 |只看該作者
咁遲派嘅?


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:48 發表
我亞囡$11xx (唔記得尾數幾多),
訂左啦開學先派wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1628#
發表於 07-7-13 11:51 |只看該作者
仲有無問題未荅 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1629#
發表於 07-7-13 11:52 |只看該作者
雞翼~~你想係PIZZA HUT買埋定係JERRY媽樓下的舖度買???
壽司~~唔該加埋鰻魚壽司丫!!!

原文章由 雪文 於 07-7-13 11:49 發表
壽司~~想要蝦子沙律壽司, 蟹柳細卷, 蟹籽壽司(一, 二件即可, 小悅鍾意), 三文魚壽司
旦糕~~唔知駛唔駛訂定 ( 好呀, 我鍾意吃旦糕, 問定咩咩卡有無咩discount)
PIZZA~~大厚至尊, 仲有??>>我喉嚨痛, 吃唔到
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1630#
發表於 07-7-13 11:52 |只看該作者
係wor我老公果日去訂,
佢話開學派既 唔知佢有無聽錯

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:50 發表
咁遲派

Rank: 5Rank: 5


4403
1631#
發表於 07-7-13 11:55 |只看該作者
come,

Glad to know that your girl has improvement & more important is she has initiative to do better in P2.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:26 發表
升左2年級再努力啦. 我問女女滿唔滿意今之成績, 佢話唔係好滿意, 想開學之後參加數學班, 想數學再進步多D喎!
(我自己都幾開心架)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1632#
發表於 07-7-13 11:59 |只看該作者
YUETMAMA: 我怕我女到時又縮沙啦!!!


原文章由 yuetmama 於 07-7-13 11:55 發表
come,

Glad to know that your girl has improvement & more important is she has initiative to do better in P2.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1633#
發表於 07-7-13 12:00 |只看該作者
我如同你哋大食會就唔去惠州了. 太late.  其實小悅呢二日係咁話門牙痛, 想叫佢返去睇下. 佢呢二日又話唔痛, 我唔知佢講真定講假囉, 因佢想同我一齊, 唔想分開.

我諗緊上唔上深圳之嘛.  你去返深圳吃喝玩樂, 我有講.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:49 發表
唔係, 我唔去啦, 只係聽倒你老公今日同亞仔上大陸, 所以問下你同亞女明天開完PARTY之後係唔係上埋去之麻!!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1634#
發表於 07-7-13 12:02 |只看該作者
係咪換牙


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 12:00 發表
我如同你

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1635#
發表於 07-7-13 12:05 |只看該作者
分享一 : http://hk.news.yahoo.com/070709/12/2b439.html

安全游樂

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1636#
發表於 07-7-13 12:08 |只看該作者
唉..........我呢個媽咪

各位, 我忘記咗小朋友換牙是否換下門牙先呀 ?

但我囡未夠5歲wor.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 12:02 發表
係咪換牙


[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 12:00 發表
我如同你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1637#
發表於 07-7-13 12:09 |只看該作者
岩岩開完會, 又可以鬆一鬆

My son also told me his front teethbor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1638#
發表於 07-7-13 12:09 |只看該作者
大食會方面, 我無意見

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1639#
發表於 07-7-13 12:10 |只看該作者
Meeting everyday, very trouble

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1640#
發表於 07-7-13 12:10 |只看該作者
我女都係掉下面2隻門牙先, 不過之前無聽見佢話痛囉!


原文章由 雪文 於 07-7-13 12:08 發表
唉..........我呢個媽咪

各位, 我忘記咗小朋友換牙是否換下門牙先呀 ?

但我囡未夠5歲wor.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖