註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 11:13 發表 你地就好啦, 睇到名次, 亞仔張成績表得英文字 (ABC)黎表達, 不過都好 (自我安慰) , 等我唔洗嬲: : 尋日都有同亞仔講, 大皓皓退步左一名, 佢媽媽唔高興, 佢即刻O哂咀....
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 11:18 發表 講番明天個大食會先, 而家有5大4小1B, 食物 蛋糕 - 美心芒果脆脆 (係唔係要前一日訂?) PIZZA HUT 壽司 (有無特別想食邊款??) 飲品 KY佢去唔去??
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:01 發表 各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好. 我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分 由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.
原文章由 心美 於 07-7-13 11:23 發表 COME 公喜晒呀,囡囡有進步,我囡都係今日派成績表,但不用見家長,12點放學才知,睇左卷我囡中英數都退步好多,特別係英文,退左26分 ,所以心裡有數,實考得後好多名........
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:09 發表 乜唔係要"舞"一套拳比佢睇就得架啦?!??仲要教埋咁多野???
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:12 發表 報埋料先, 尋晚係APM買左2件衫, 一件仲係吊帶背心添!
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:29 發表 好認真架 有4個人睇住考架 一個一個咁出場計曬分架 考試分2part的 尋日係第1 part套路=打一套拳 星期日考體能=跑步,掌上壓,situp,吳公跳等等
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:30 發表 正 i like it
男爵府
原文章由 心美 於 07-7-13 11:12 發表 我聯名抽,要入銀行聯名股票戶口,等10日8日先賣得,咁我要向背面比我老公簽名,成日攪唔清向邊行簽名,有人答我向轉讓人到簽,岩嗎?
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:12 發表 報紙教:讀書要讀出聲 (年紀小的小朋友) 你知道佢真係有睇嗎 你知道佢有認真睇嗎 你見佢睇住本書,但佢可能雲遊太空都未定, 唔洗叫佢讀,叫佢講果本書既故事比你知咪得囉 你話:媽咪想聽 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:33 發表 我女書單派左啦, 今年幾貴, $935.5半年, 8月11日返學校買.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:18 發表 雪文: 咁你明天開完PARTY之後會上大陸嗎???