關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1601#
發表於 07-7-13 11:15 |只看該作者
咁又係wor

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 11:02 發表
返去問你老豆啦

剛才我打電話問我老公惠東那里人, 俾佢 呀.  咁係的, 我無心肝唔記得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1602#
發表於 07-7-13 11:17 |只看該作者
我女都睇唔倒名次架!!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 11:13 發表
你地就好啦, 睇到名次, 亞仔張成績表得英文字 (ABC)黎表達, 不過都好 (自我安慰) , 等我唔洗嬲: :
尋日都有同亞仔講, 大皓皓退步左一名, 佢媽媽唔高興, 佢即刻O哂咀....

Rank: 5Rank: 5


4210
1603#
發表於 07-7-13 11:18 |只看該作者
講番明天個大食會先, 而家有5大4小1B,

食物
蛋糕 - 美心芒果脆脆 (係唔係要前一日訂?)
PIZZA HUT
壽司 (有無特別想食邊款??)
飲品

KY佢去唔去??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1604#
發表於 07-7-13 11:18 |只看該作者
雪文: 咁你明天開完PARTY之後會上大陸嗎???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1605#
發表於 07-7-13 11:21 |只看該作者
壽司~~想要蝦子沙律壽司, 蟹柳細卷,
旦糕~~唔知駛唔駛訂定
PIZZA~~大厚至尊, 仲有??
KY~~佢仲未覆我

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 11:18 發表
講番明天個大食會先, 而家有5大4小1B,

食物
蛋糕 - 美心芒果脆脆 (係唔係要前一日訂?)
PIZZA HUT
壽司 (有無特別想食邊款??)
飲品

KY佢去唔去??

Rank: 5Rank: 5


2993
1606#
發表於 07-7-13 11:23 |只看該作者
COME 公喜晒呀,囡囡有進步,我囡都係今日派成績表,但不用見家長,12點放學才知,睇左卷我囡中英數都退步好多,特別係英文,退左26分 ,所以心裡有數,實考得後好多名........
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:01 發表
各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好.
我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分
由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1607#
發表於 07-7-13 11:26 |只看該作者
升左2年級再努力啦. 我問女女滿唔滿意今之成績, 佢話唔係好滿意, 想開學之後參加數學班, 想數學再進步多D喎!
(我自己都幾開心架)

原文章由 心美 於 07-7-13 11:23 發表
COME 公喜晒呀,囡囡有進步,我囡都係今日派成績表,但不用見家長,12點放學才知,睇左卷我囡中英數都退步好多,特別係英文,退左26分 ,所以心裡有數,實考得後好多名........

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1608#
發表於 07-7-13 11:27 |只看該作者
各位, 我有嘢做, 等陣講.

剛打了電話俾我仔中文老師, 受益良多, 好多謝佢
等陣分享.

Rank: 8Rank: 8


17382
1609#
發表於 07-7-13 11:29 |只看該作者
好認真架
有4個人睇住考架
一個一個咁出場計曬分架
考試分2part的
尋日係第1 part套路=打一套拳
星期日考體能=跑步,掌上壓,situp,吳公跳等等


原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:09 發表
乜唔係要"舞"一套拳比佢睇就得架啦?!??仲要教埋咁多野???

Rank: 8Rank: 8


17382
1610#
發表於 07-7-13 11:30 |只看該作者
正 i like it

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:12 發表
報埋料先, 尋晚係APM買左2件衫, 一件仲係吊帶背心添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1611#
發表於 07-7-13 11:33 |只看該作者
咁考試幾比幾$$架????
我女書單派左啦, 今年幾貴, $935.5半年, 8月11日返學校買.

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:29 發表
好認真架
有4個人睇住考架
一個一個咁出場計曬分架
考試分2part的
尋日係第1 part套路=打一套拳
星期日考體能=跑步,掌上壓,situp,吳公跳等等

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1612#
發表於 07-7-13 11:34 |只看該作者
尋日間SHOP好多人呀, 淨係等試衫都等左15MINS!

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:30 發表
正 i like it

Rank: 6Rank: 6


8953
1613#
發表於 07-7-13 11:36 |只看該作者
早晨~~~
各位靚女~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1614#
發表於 07-7-13 11:37 |只看該作者
太好啦   剛才我老細要我做 "夾心人"同大陸另一老細傾一個好煩的問題.

好彩最last佢走出來話, 不如佢哋直接對話.

Thanks God

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1615#
發表於 07-7-13 11:40 |只看該作者
心美, 你呢個問題找無遇到, 我未試過聯名, 怕荅錯你.  最好你打電話去你要入返的那間銀行問, 實無錯.

原文章由 心美 於 07-7-13 11:12 發表
我聯名抽,要入銀行聯名股票戶口,等10日8日先賣得,咁我要向背面比我老公簽名,成日攪唔清向邊行簽名,有人答我向轉讓人到簽,岩嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1616#
發表於 07-7-13 11:41 |只看該作者


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:12 發表
報紙教:讀書要讀出聲 (年紀小的小朋友)
你知道佢真係有睇嗎
你知道佢有認真睇嗎

你見佢睇住本書,但佢可能雲遊太空都未定,
唔洗叫佢讀,叫佢講果本書既故事比你知咪得囉
你話:媽咪想聽 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1617#
發表於 07-7-13 11:42 |只看該作者
龍舌蘭: 早晨

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1618#
發表於 07-7-13 11:43 |只看該作者
咁退步就係退步咗.  你哋感到我要求高嗎 ?  我想刺激吓我仔的好勝心, 令佢唔好自滿.

今日中文老師都講佢上堂荅問題要諗好耐, 唔知係考慮太多定"游雲"

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-13 11:13 發表
你地就好啦, 睇到名次, 亞仔張成績表得英文字 (ABC)黎表達, 不過都好 (自我安慰) , 等我唔洗嬲: :
尋日都有同亞仔講, 大皓皓退步左一名, 佢媽媽唔高興, 佢即刻O哂咀....

Rank: 5Rank: 5


4210
1619#
發表於 07-7-13 11:43 |只看該作者
亞仔一次過交左差唔多$1500, 包書簿, 冷氣費+雜費...

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:33 發表
我女書單派左啦, 今年幾貴, $935.5半年, 8月11日返學校買.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1620#
發表於 07-7-13 11:45 |只看該作者
come,仲係到考慮緊. 你一唔一齊 ?  星期日我係深圳MTR出口等你.  不過你要早起.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:18 發表
雪文: 咁你明天開完PARTY之後會上大陸嗎???
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖