關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1581#
發表於 07-7-13 10:52 |只看該作者

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1582#
發表於 07-7-13 10:53 |只看該作者
梁化 = 客家人

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:16 發表
唸山=學佬人

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1583#
發表於 07-7-13 10:54 |只看該作者
點解

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:52 發表

Rank: 8Rank: 8


17382
1584#
發表於 07-7-13 10:58 |只看該作者
睇多d圖書會好好多,叫佢自己睇自己讀

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:43 發表
funfun,咁你仔仔好過我仔啦.
上學期佢勤學

Rank: 8Rank: 8


17382
1585#
發表於 07-7-13 10:59 |只看該作者
唔識

原文章由 雪文 於 07-7-13 10:53 發表
梁化 = 客家人

Rank: 8Rank: 8


17382
1586#
發表於 07-7-13 11:00 |只看該作者
次次都跳唔到新一頁

原文章由 雪文 於 07-7-13 10:54 發表
點解

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1587#
發表於 07-7-13 11:00 |只看該作者
叫佢讀出來嗎 ?

佢睇書OK加, 我都話上下冊西游記睇完囉, 好厚全字的.


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:58 發表
睇多d圖書會好好多,叫佢自己睇自己讀

[quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:43 發表
funfun,咁你仔仔好過我仔啦.
上學期佢勤學

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1588#
發表於 07-7-13 11:01 |只看該作者
各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好.
我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分
由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.



原文章由 雪文 於 07-7-13 10:54 發表
點解

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1589#
發表於 07-7-13 11:02 |只看該作者
返去問你老豆啦

剛才我打電話問我老公惠東那里人, 俾佢 呀.  咁係的, 我無心肝唔記得咗

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:59 發表
唔識

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1590#
發表於 07-7-13 11:03 |只看該作者
  真開心听到有進步
come,等你問咗的消息.

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:01 發表
各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好.
我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分
由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1591#
發表於 07-7-13 11:04 |只看該作者
今日又你有問題呀, 但我無wor

原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:00 發表
次次都跳唔到新一頁

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1592#
發表於 07-7-13 11:05 |只看該作者
hermanpapa, 出來

Rank: 8Rank: 8


17382
1593#
發表於 07-7-13 11:06 |只看該作者
尋晚考試好攪笑,我係第3個考,
做動作做到最後果part唔記得左
企左係度 d師兄姐係咁提我
我又係咁傻笑
最後好核x咁打曬尾果part
自己都忍唔住係咁傻笑
好緊張啊
今個星期日仲要考體能

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1594#
發表於 07-7-13 11:08 |只看該作者
打左電話去問, 講低左個問題而家等覆!

原文章由 雪文 於 07-7-13 11:04 發表
今日又你有問題呀, 但我無wor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1595#
發表於 07-7-13 11:09 |只看該作者
乜唔係要"舞"一套拳比佢睇就得架啦?!??仲要教埋咁多野???


原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:06 發表
尋晚考試好攪笑,我係第3個考,
做動作做到最後果part唔記得左
企左係度 d師兄姐係咁提我
我又係咁傻笑
最後好核x咁打曬尾果part
自己都忍唔住係咁傻笑
好緊張 ...

Rank: 5Rank: 5


2993
1596#
發表於 07-7-13 11:12 |只看該作者
我聯名抽,要入銀行聯名股票戶口,等10日8日先賣得,咁我要向背面比我老公簽名,成日攪唔清向邊行簽名,有人答我向轉讓人到簽,岩嗎?
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:38 發表
心美, 我荅咗你股票個到, 睇到未 ?
你係要入返自己名定入銀行呀 ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1597#
發表於 07-7-13 11:12 |只看該作者
報埋料先, 尋晚係APM買左2件衫, 一件仲係吊帶背心添!

Rank: 8Rank: 8


17382
1598#
發表於 07-7-13 11:12 |只看該作者
報紙教:讀書要讀出聲 (年紀小的小朋友)
你知道佢真係有睇嗎
你知道佢有認真睇嗎

你見佢睇住本書,但佢可能雲遊太空都未定,
唔洗叫佢讀,叫佢講果本書既故事比你知咪得囉
你話:媽咪想聽,你可唔可以講比我知


原文章由 雪文 於 07-7-13 11:00 發表
叫佢讀出來嗎 ?

佢睇書OK加, 我都話上下冊西游記睇完囉, 好厚全字的.

Rank: 5Rank: 5


4210
1599#
發表於 07-7-13 11:13 |只看該作者
你地就好啦, 睇到名次, 亞仔張成績表得英文字 (ABC)黎表達, 不過都好 (自我安慰) , 等我唔洗嬲: :
尋日都有同亞仔講, 大皓皓退步左一名, 佢媽媽唔高興, 佢即刻O哂咀....

Rank: 8Rank: 8


17382
1600#
發表於 07-7-13 11:14 |只看該作者
公起公起 今日應該心情愉快

原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:01 發表
各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好.
我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分
由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.
‹ 上一主題|下一主題