註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:16 發表 唸山=學佬人
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:52 發表
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:53 發表 梁化 = 客家人
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:54 發表 點解
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:58 發表 睇多d圖書會好好多,叫佢自己睇自己讀 [quote]原文章由 雪文 於 07-7-13 10:43 發表 funfun,咁你仔仔好過我仔啦. 上學期佢勤學
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 10:59 發表 唔識
原文章由 come爸嘩 於 07-7-13 11:01 發表 各位我返黎啦. 剛剛對緊亞女張成績表, 今次平均各科都比上次好. 我發覺佢地將我女數學成績寫少左2分, LEE2分影響倒佢總平均分 由B去到A架! 一陣我要立即打電話去佢地校務署問下先得啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:00 發表 次次都跳唔到新一頁
原文章由 雪文 於 07-7-13 11:04 發表 今日又你有問題呀, 但我無wor
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-13 11:06 發表 尋晚考試好攪笑,我係第3個考, 做動作做到最後果part唔記得左 企左係度 d師兄姐係咁提我 我又係咁傻笑 最後好核x咁打曬尾果part 自己都忍唔住係咁傻笑 好緊張 ...
大宅
原文章由 雪文 於 07-7-13 10:38 發表 心美, 我荅咗你股票個到, 睇到未 ? 你係要入返自己名定入銀行呀 ?
原文章由 雪文 於 07-7-13 11:00 發表 叫佢讀出來嗎 ? 佢睇書OK加, 我都話上下冊西游記睇完囉, 好厚全字的.