關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 08/09年度小一入學報名表
樓主: ada_pmlo
go

08/09年度小一入學報名表 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


113
141#
發表於 07-6-25 18:45 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

Hi All !
請問12網, 我想頭3間次序, 請問有何更好意見?
1. Marymount
2. St. Francis
3. St. Paul's

請指教   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2844
142#
發表於 07-6-25 21:03 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

saui

部份私小及直資在填寫申請表格時可在表上寫明有兄姊就讀or old boy/girl,會有分加的,如DBS、SFA等等。

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
143#
發表於 07-6-26 09:56 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

up

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2285
144#
發表於 07-6-27 14:49 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

up

Rank: 5Rank: 5


1812
145#
發表於 07-6-27 16:08 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

咁31Net,你

Rank: 5Rank: 5


1812
146#
發表於 07-6-27 16:09 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

咁31Net,你

Rank: 3Rank: 3


189
147#
發表於 07-6-28 18:49 |只看該作者

Re: 08/09年度小一入學報名表

有沒有媽咪有沙田小學心水?
旭媽~~~~~~~~~~~~

Rank: 3Rank: 3


483
148#
發表於 07-7-7 22:35 |只看該作者
各位:

我都開始緊張為囡囡準備小一入學啦,
之前都有去考音小, 不過學費真係幾貴,
唔係我心水,
我係九龍人, 都想幫囡囡搵間九龍既學校,
不過都會考對面海既好學校,
我都好驚 Miss左報名時間, 因為我時不時要出外工作, 好驚!

我係34區,雖然幾想入培正,
不過我囡囡唔係培正幼稚園, 機會率近乎零....

Rank: 5Rank: 5


4086
149#
發表於 07-7-9 15:53 |只看該作者
原文章由 sandra_liu 於 07-6-28 18:49 發表
有沒有媽咪有沙田小學心水?
  



我都好想只呀, 同埋真係好想知道幾時會有報名表攞呀

Rank: 3Rank: 3


220
150#
發表於 07-7-13 14:25 |只看該作者
好耐無上來,乜鬼呢個題目沉到咁底呀? 大家有無新消息呢?:

Rank: 3Rank: 3


247
151#
發表於 07-7-13 15:22 |只看該作者
Hi CLY1023:
same with you, I also live at 34net.
Which school you will choose?
Kate


原文章由 CLY1023 於 07-7-7 22:35 發表
各位:

我都開始緊張為囡囡準備小一入學啦,
之前都有去考音小, 不過學費真係幾貴,
唔係我心水,
我係九龍人, 都想幫囡囡搵間九龍既學校,
不過都會考對面海既好學校,
我都好驚 Miss左報名時間, 因為我時不 ...

Rank: 2


38
152#
發表於 07-7-16 14:05 |只看該作者
我個囡囡都會係08年入讀小一!
所以近來都很擔心,怕佢考唔到好既學校,:cry:
如果BK媽媽有其他新既消息的話,
可唔可以幫下我地呢班煩惱既媽媽呀!

Rank: 5Rank: 5


3610
153#
發表於 07-7-17 22:26 |只看該作者
Don't know why it just shows 2/3 of the pic, here's the website : http://www.smcesps.edu.hk/ad1.html


[ 本文章最後由 HuiTung 於 07-7-17 22:28 編輯 ]

Rank: 4


626
154#
發表於 07-7-18 00:13 |只看該作者
報料~~
KTS -- 8月13日後可申請
DGJS -- 9月10至12日可上網DOWNLOAD,11至13號收FORM(要BY HAND)

希望大家如知道私小OR直資報名時間都報下料啦!!!

Rank: 5Rank: 5


4468
155#
發表於 07-7-18 11:30 |只看該作者
HuiTung:

謝謝你posted出的poster有關st.margaret's小一簡介會, 我昨日上去學校web都未有呢個news, 仲係什麼athletic event....真係考起人的眼力....

anyway,我都剛剛打了電話去留名先....

thank you again.

best regards.

原文章由 HuiTung 於 07-7-17 22:26 發表
Don't know why it just shows 2/3 of the pic, here's the website : http://www.smcesps.edu.hk/ad1.html
http://www.smcesps.edu.hk/advertisement/07_S420B_HKchild_1207.JPG
回 望 這 半 生 也 許 是 場 夢 年 月 已 帶 走 幾 個 秋 與 冬 淚 也 倦 了 夢 也 不 斷 轉 眼 逝 去 生 命 或 許 是 場 空

Rank: 5Rank: 5


3610
156#
發表於 07-7-18 11:45 |只看該作者
d2343130,

You are welcomed.  HKUGA has started application as well, here's the link:

http://hkugaps.hkinfo.com/chi/school/school_apply.shtml

Two introductory talks coming on 18 Aug & 8 Sept.

原文章由 d2343130 於 07-7-18 11:30 發表
HuiTung:

謝謝你posted出的poster有關st.margaret's小一簡介會, 我昨日上去學校web都未有呢個news, 仲係什麼athletic event....真係考起人的眼力....

anyway,我都剛剛打了電話去留名先....

thank you  ...

[ 本文章最後由 HuiTung 於 07-7-18 11:53 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


4468
157#
發表於 07-7-18 12:23 |只看該作者
Hello, HUITUNG:

再次多謝你的資訊!
港大同學會太遠啦, 我唔會報因我家在屯門的!

thanks!
回 望 這 半 生 也 許 是 場 夢 年 月 已 帶 走 幾 個 秋 與 冬 淚 也 倦 了 夢 也 不 斷 轉 眼 逝 去 生 命 或 許 是 場 空

Rank: 5Rank: 5


1613
158#
發表於 07-7-18 14:08 |只看該作者
原文章由 CLY1023 於 07-7-7 22:35 發表
各位:

我都開始緊張為囡囡準備小一入學啦,
之前都有去考音小, 不過學費真係幾貴,
唔係我心水,
我係九龍人, 都想幫囡囡搵間九龍既學校,
不過都會考對面海既好學校,
我都好驚 Miss左報名時間, 因為我時不 ...



其實九龍區41校綱好就是34校綱了.
培正是中文學校.
34校綱有馬頭涌官小,農圃道官小,陳瑞祺小學,獻主會小學,靈光,
私學有聖三一堂小學,學費hk$2,100.00.


167
159#
發表於 07-7-19 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽

Rank: 3Rank: 3


230
160#
發表於 07-7-20 00:55 |只看該作者
香港真光中學(小學部)
http://www.tlmshkps.edu.hk/sub_pages/sch_info/sch_apply.htm

德雅小學
http://www.tnps.edu.hk/news/070719app1.doc

so exicted that I will get a heart attack soon

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖