註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-7-4 11:18 發表 come : YW話你听有架N29 from TKO to Airport, via kwun tong巴士 @23
返回頂部
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-4 11:30 發表 尋日我收到信, 而家減到$19XX, 8月1日生效
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 12:00 發表 我媽度好似減左$2xx定$3xx!!!
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-7-4 11:13 發表 房署減租 不過我仲未收到, 唔知可以減幾多呢
原文章由 雪文 於 07-7-4 12:02 發表 C啦, 昨日我有收信, 但無wor. 無否又漏咗我呀
原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 12:23 發表 續..... 去到水上樂園, 好大,好新,好激,好曬 玩d遊戲要行4層樓咁高 係上面沖落來 好高架, 我玩左幾樣, 開頭都驚驚地架 玩左1次之後就好d啦, d小朋友就可以玩 ...
原文章由 雪文 於 07-7-4 12:30 發表 lunch去吃pizzahut.
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 12:34 發表 我咳到cc下, 唔係都好想食pizza! 出去德福, 一陣返黎再傾!
大宅
原文章由 心美 於 07-7-4 13:04 發表 雪文,come 想問下妳地,我向d舊topic到post左野睇唔到,係咪要開過個新topic先掂,比bk激鬼水
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 13:17 發表 心美: 我都唔知呀. 比佢個新版攪到頭都大埋!!!!
原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:23 發表 過左1000個reply, 就post左都睇唔到gar la