關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 28
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站 - part 28 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
141#
發表於 07-7-4 11:59 |只看該作者
我知道, 不過佢途經的時間唔啱我地集合時間呀!


原文章由 雪文 於 07-7-4 11:18 發表
come :  YW話你听有架N29 from TKO to Airport, via kwun tong巴士 @23

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
142#
發表於 07-7-4 12:00 |只看該作者
我媽度好似減左$2xx定$3xx!!!


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-7-4 11:30 發表


尋日我收到信, 而家減到$19XX, 8月1日生效

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
143#
發表於 07-7-4 12:02 |只看該作者
C啦, 昨日我有收信, 但無wor.

無否又漏咗我呀

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 12:00 發表
我媽度好似減左$2xx定$3xx!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
144#
發表於 07-7-4 12:04 |只看該作者
我收到啦,減左$200左右



原文章由 雪文 於 07-7-4 11:13 發表
房署減租
不過我仲未收到, 唔知可以減幾多呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
145#
發表於 07-7-4 12:07 |只看該作者
唔會呱, 成日都咁邪!!!!


原文章由 雪文 於 07-7-4 12:02 發表
C啦, 昨日我有收信, 但無wor.

無否又漏咗我呀

Rank: 8Rank: 8


17382
146#
發表於 07-7-4 12:23 |只看該作者
續.....

去到水上樂園,
好大,好新,好激,好曬
玩d遊戲要行4層樓咁高
係上面沖落來 好高架,
我玩左幾樣,
開頭都驚驚地架
玩左1次之後就好d啦,
d小朋友就可以玩水,
又可以租水泡,
有一個係人做浪泳池,
d小朋友會玩得好開心架
果日好曬,我地一家3口變左燒豬咁,
太陽油用130度都無用
我地又見到彩虹,
我囡好鬼開心呀因為第1次見,
我地一玩就玩到6點,
跟住搭車去x福新

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
147#
發表於 07-7-4 12:28 |只看該作者
要140/人~~都幾貴, 而且又晒~~~~




原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 12:23 發表
續.....

去到水上樂園,
好大,好新,好激,好曬
玩d遊戲要行4層樓咁高
係上面沖落來 好高架,
我玩左幾樣,
開頭都驚驚地架
玩左1次之後就好d啦,
d小朋友就可以玩 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
148#
發表於 07-7-4 12:30 |只看該作者
lunch去吃pizzahut.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
149#
發表於 07-7-4 12:34 |只看該作者
我咳到cc下, 唔係都好想食pizza!
出去德福, 一陣返黎再傾!


原文章由 雪文 於 07-7-4 12:30 發表
lunch去吃pizzahut.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
150#
發表於 07-7-4 12:42 |只看該作者
再跟住呢, 即晚返香港呀 ?



原文章由 iloveyoub4 於 07-7-4 12:23 發表
續.....

去到水上樂園,
好大,好新,好激,好曬
玩d遊戲要行4層樓咁高
係上面沖落來 好高架,
我玩左幾樣,
開頭都驚驚地架
玩左1次之後就好d啦,
d小朋友就可以玩 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
151#
發表於 07-7-4 12:42 |只看該作者
88, come

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 12:34 發表
我咳到cc下, 唔係都好想食pizza!
出去德福, 一陣返黎再傾!

Rank: 8Rank: 8


17382
152#
發表於 07-7-4 12:51 |只看該作者
我明明打左出左架點知唔見左既


玩到6點幾,我地搭車去x福新

Rank: 8Rank: 8


17382
153#
發表於 07-7-4 12:54 |只看該作者


又無左既

Rank: 5Rank: 5


2993
154#
發表於 07-7-4 13:04 |只看該作者
雪文,come

想問下妳地,我向d舊topic到post左野睇唔到,係咪要開過個新topic先掂,比bk激鬼水

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
155#
發表於 07-7-4 13:17 |只看該作者
心美: 我都唔知呀. 比佢個新版攪到頭都大埋!!!!   



原文章由 心美 於 07-7-4 13:04 發表
雪文,come

想問下妳地,我向d舊topic到post左野睇唔到,係咪要開過個新topic先掂,比bk激鬼水

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
156#
發表於 07-7-4 13:23 |只看該作者
過左1000個reply, 就post左都睇唔到gar la
原文章由 心美 於 07-7-4 13:04 發表
雪文,come

想問下妳地,我向d舊topic到post左野睇唔到,係咪要開過個新topic先掂,比bk激鬼水

Rank: 5Rank: 5


2993
157#
發表於 07-7-4 13:24 |只看該作者
係啦,我傾開個topic去到59頁就停左向到,任何人post新野都睇唔到

原文章由 come爸嘩 於 07-7-4 13:17 發表
心美: 我都唔知呀. 比佢個新版攪到頭都大埋!!!!   

Rank: 5Rank: 5


2993
158#
發表於 07-7-4 13:30 |只看該作者
咁即係要開個新既,唔該晒


原文章由 hoganmama 於 07-7-4 13:23 發表
過左1000個reply, 就post左都睇唔到gar la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
159#
發表於 07-7-4 13:30 |只看該作者

Rank: 8Rank: 8


17382
160#
發表於 07-7-4 13:34 |只看該作者
why我係離線
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖